Elokuiset 2024

Varovasti liityn teidän seuraan, plussasin eilen illalla ja yllätys oli suuri kun testiin lävähti samantien kaksi viivaa. Lapsi olis erittäin toivottu, minulle neljäs ja miehelleni ensimmäinen 🥰 Mitään oloja ei vielä ole, menkkojen piti alkaa eilisen tai tämän päivän aikana ja testinkin tein ihan puhtaasti fiilispohjalta.

Onnea alkuraskauteen kaikille ❤
 
Mulla edellisessä raskaudessa ollut pahoinvointia jo näillä 5+ viikoilla, ja nyt ei vielä. Jännä miten sitä heti vähän huolestuu. Vaikka menkat poissa ja muita raskausoireita kyllä on.❤ Tänään 5+2.
reilu viikko enää ja nähdään pieni. 😍 Sellaisia pieniä papujahan ne vasta 6+ viikoilla on, mutta olisihan se ihana nähdä että sydän lyö. 🥹
 
  • Rakkaus
Reactions: Kerttttu
Minäkin varovasti uskaltaudun tänne :love: Viime tiistaista asti (kiinnittymisestä asti ehkäpä) ollu menkkajomotuksia ja rinnat normaalia loppukiertoa aremmat. Myös normaali tiputteluvuoto puuttui kokonaan. Pientä vaaleanpunaista vuotoa tulee välillä. Kolme negaa ovistestiä tein ennen tämän aamun plussaa. Esikoisen raskaus näkyi selvänä ovisplussana ennen raskaustestin tekoa. Laskureiden mukaan on menossa 4+1 ja la 20.8. Meillä on tosiaan ennestään esikoinen 9/21. Sen jälkeen ei olla ehkäisyä käytetty ollenkaan, joten toinen antoi hieman odottaa. Ihana joululahja! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kerttttu
Seuraava varovasti porukkaan liittyvä täällä. Meillä meni syksyllä kesken eka raskaus 10 viikolla ja eilen tuli digitestillä +3 mittariin. On aika hermojaraastavaa kun jokaista vihlaisua miettii, että taasko mennään ja oikein toivoisi niitä pahoja raskausoireita jota ei viimeksi ollut.
 
Tervetuloa kaikilla uusille🤗

Täälä mennään nyt 7+0 ja olot alkaa olla sen mukaset. 😖 🤢 Koko päivän äklöttää ja illat on kamalampia. Just eilen sanoin miehelle et tekis mieli paeta johonki mökille ja olla yksin sielä seuraavat 2kk. Suolakeksit ollu työpäivän aikana pelastus. Niitä ko napsii niin pysyy olo kohtuullisena.

Joulu ei kiinnosta nyt kyllä yhtään! Onneksi oon ehtiny hommata lahjat jo viime kuussa👍 mut muuten ei jaksa leipoa tai tehä mitään. Onneks pysytään kotona ja kaupasta saa lähes kaiken valmiina. Joten eiköhän sitä saada joulu vietyttyä näinki.

Mut tarrasukkia kaikille edelleen ja toivotaan oireita ettei niin ressais😁
 
Minä kävin tiistaina nyt ihan hetken mielijohteesta jo ultrassa. Kun tosiaan ei ole ollut oikein tietoa siitä, että milloin ovulaatio on ollut ja siksi aika epävarma olo siitä, että missä mennään ja onko kaikki hyvin (näyttääkö viikkotesti oikein vai liian vähän viikkoja jne) . Vaikka ei sinänsä ole ollut mitään vuotoja tai erikoisia kipuja tms. miksi pitäisi epäillä, että joku olisi huonosti. En vaan halunnut nyt keskellä tosi kiireistä työkautta joutua koko ajan miettimään asiaa. Taustalla yksi km ennen esikoista ja varmaan siksi nämä niin mietityttää.

Ultran löydös löydös vastasi viikon 5+ alkupuolta ja oli siis hieman myöhäisempi mitä olin arvellut. Mutta tälle omalle arvelulle ei kyllä ollut mulla mitään perustetta ja tämä ajankohta käy myös täysin järkeen mm. seksin ajankohtien ja myös aiempien kiertojen mukaan. Ovista kun en tosiaan tällä kertaa laisinkaan tunnistanut ja kierrot olleet hyvin epäsäännöllisiä. Samoin itse asiassa kiinnittymiseen yhdistämäni kivut ja vuoto sopii tähän aikatauluun jopa vähän paremmin nyt kun mietin.

Sykettä ja selkeää alkiota ei näin aikaisella viikolla näy, se on selvä, mutta ainakin nyt tietää, että raskaus on kohdun sisällä, kalvot on paksuuntuneet ja muutenkin kaikki näyttää normaalilta. Muutaman viikon päästä näkee sitten, onko raskaus lähtenyt kehittymään oikein.

Eilen ja tänään on ollut huono etova olo melkein koko päivän, mikä ehkä osaltaan kertoisi, että ainakin joku siellä etenee. Tuntuu tavallaan lohdulliselta, mutta täytyy sanoa, että tämä ei muutoin ole asia, jota olisin raskaudesta kaivannut 🤢
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Täällä kans joulun laittaminen on jäänyt tänä vuonna vähän varjoon. Onnekseni myös olen ollut ajoissa lahjojen kanssa, pitäisi vaan saada motivaatiota paketoida ne loppuun. 😆

käytiin eilen varhaisultrassa, hieno syke näkyi. ❤ muutaman päivän pienempi oli, kuin menkoista, mutta se normaalia kun en edes sitä ovista saanut kiinni. 😊

ja eilen ja tänään on ollut hirveän huono olo. En ole tänään vielä syönyt mitään, kun tuntuu et koko ajan oksettaa. 🤢 Esikoisesta ei ollut näin vahvaa pahoinvointia.
 
Täällä kans joulun laittaminen on jäänyt tänä vuonna vähän varjoon. Onnekseni myös olen ollut ajoissa lahjojen kanssa, pitäisi vaan saada motivaatiota paketoida ne loppuun.

käytiin eilen varhaisultrassa, hieno syke näkyi. muutaman päivän pienempi oli, kuin menkoista, mutta se normaalia kun en edes sitä ovista saanut kiinni.

ja eilen ja tänään on ollut hirveän huono olo. En ole tänään vielä syönyt mitään, kun tuntuu et koko ajan oksettaa. Esikoisesta ei ollut näin vahvaa pahoinvointia.
Ihanaa, onnea! 🥰
Ton sykkeen mä odotan niin myös et näkisin ens torstaina miehen kanssa.
Täällä pahoinvointi edelleen tosi pientä, mikä on toki kiva. Mutta tossa about 5+3 eli pari päivää sitten alkoi aivan jäätävä väsymys. Siis sellainen että meinaa nukahtaa istualleen. 🫣
 
Täällä on menossa 4+4. Varasin eilen eka neuvolan, joka on 17.1. Eilen aamupäivällä kuvotti töissä ihan huolella :sick: Helpotti puolenpäivän jälkeen, kun sai kunnolla syötyä. Kävinkin kaupasta ostamassa pientä naposteltavaa töihin. Mulla maistuu myös semmonen ällöttävä kissanpa*** suussa. Sama oli ekassa raskaudesta. Purkka auttaa onneksi tähän.

Mulle iski nyt joku kuumeräkätauti ja kuumetta oli yöllä 38,5. Heräsin kahden aikaan enkä saanut sen jälkeen unta. Menin sohvalle ja googlettelin kuumeen vaikutuksia alkuraskauteen ja sikiöön. Ois pitäny jättää googlettamatta..:eek: ostin eilen viikkonäytöllisen testin ja aattelin tehdä sen vasta alkuviikosta, mutta en tiedä jaksanko odottaa. Ärsyttää, kun en tajunnut ostaa liuskatestejä 😅Ajattelin varata myös varhaisultran.
 
Täällä kääntyikin eilen kaikki nyt päälaelleen ja illalla aivan tyhjästä alkoi yhtäkkiä vuoto ja siihen perään sitten kunnon krampit. Yhden keskenmenon aiemmin kokeneena tämän tunnistaa sen verran hyvin, ettei jää kyllä mitään kysymysmerkkejä siitä, mistä on kyse. Meidän elokuinen ei siis ollut valmis kehittymään pidemmälle. Surettaa superpaljon, mutta samaan aikaan oon myös kiitollinen, että tapahtuu nyt jo aikaisilla viikoilla ja vaikuttaisi tyhjentyvän itsekseen.

Nyt ei auta kuin keskittyä tulevaan jouluun tuon 1-vuotiaan touhottajan kanssa ja katsoa sit eteenpäin.

Valtavasti onnea kaikille odotukseen, toivon sydämeni pohjasta, että teillä menee kaikki hyvin ❤
 
Täällä kääntyikin eilen kaikki nyt päälaelleen ja illalla aivan tyhjästä alkoi yhtäkkiä vuoto ja siihen perään sitten kunnon krampit. Yhden keskenmenon aiemmin kokeneena tämän tunnistaa sen verran hyvin, ettei jää kyllä mitään kysymysmerkkejä siitä, mistä on kyse. Meidän elokuinen ei siis ollut valmis kehittymään pidemmälle. Surettaa superpaljon, mutta samaan aikaan oon myös kiitollinen, että tapahtuu nyt jo aikaisilla viikoilla ja vaikuttaisi tyhjentyvän itsekseen.

Nyt ei auta kuin keskittyä tulevaan jouluun tuon 1-vuotiaan touhottajan kanssa ja katsoa sit eteenpäin.

Valtavasti onnea kaikille odotukseen, toivon sydämeni pohjasta, että teillä menee kaikki hyvin ❤
Voi kurjuus, oon pahoillani 😔Voimahalaus Mamarski❤ Rauhallista joulunaikaa myös teille, niin rauhallista kuin yksivuotiaan kanssa voi olla❤
 
Hei, täällä uusi ilmoittautuu. 🖐 37v. Etelä-Karjalasta. Aamusta tehty testi ja haalea plussa ilmesty. ❤ Paljon oli kyllä tässä oireita, mutta uskoa en vaan voi todeksi. Onnistui ensimmäisestä yrityksestä. 👀 Ajattelin, että menee pitkää. Ennestään on lapsia 16v.10v ja 8v. Miehelleni tämä tuleva lapsi olisi ensimmäinen.
 
Täällä kans olis mahdollista nukahtaa istualleen, niin paljon väsyttää. Ja herään joka aamu tosi aikaisin, vaikka oon ihan väsynyt silloinkin. Levoton olo, eli vähän sellainen nälkä, mutta mitään ei kuitenkaan tee mieli. Availen keittiönkaappeja sata kertaa päivässä ja etsin jotain syötävää. 😆
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Täällä kääntyikin eilen kaikki nyt päälaelleen ja illalla aivan tyhjästä alkoi yhtäkkiä vuoto ja siihen perään sitten kunnon krampit. Yhden keskenmenon aiemmin kokeneena tämän tunnistaa sen verran hyvin, ettei jää kyllä mitään kysymysmerkkejä siitä, mistä on kyse. Meidän elokuinen ei siis ollut valmis kehittymään pidemmälle. Surettaa superpaljon, mutta samaan aikaan oon myös kiitollinen, että tapahtuu nyt jo aikaisilla viikoilla ja vaikuttaisi tyhjentyvän itsekseen.

Nyt ei auta kuin keskittyä tulevaan jouluun tuon 1-vuotiaan touhottajan kanssa ja katsoa sit eteenpäin.

Valtavasti onnea kaikille odotukseen, toivon sydämeni pohjasta, että teillä menee kaikki hyvin
Voimahalaus sinne❤🥰❤
 
  • Rakkaus
Reactions: mamarski
Heippa, liityn kans varovasti tänne mukaan. La ei varmistunut vielä, joko 31.7 tai 1.8 uskoisin.
Oireet on vaihtelevia, palelu ja krampit on mukana, mut paha olo ei oo tullu, mikä kaikissa edellisissä on ollut. Pelkään että taas on tuulimuna tms. Joulun välipäivinä neuvola, jossa kurkataan ultralla ja sitä odottelen suuresti. Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että kaikki menee hyvin 🥰
Voimia joille aika ei ollut vielä sopiva ❤
Fb ryhmä kans kiinnostaa, jos sellainen tulee 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Heippa, liityn kans varovasti tänne mukaan. La ei varmistunut vielä, joko 31.7 tai 1.8 uskoisin.
Oireet on vaihtelevia, palelu ja krampit on mukana, mut paha olo ei oo tullu, mikä kaikissa edellisissä on ollut. Pelkään että taas on tuulimuna tms. Joulun välipäivinä neuvola, jossa kurkataan ultralla ja sitä odottelen suuresti. Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että kaikki menee hyvin 🥰
Voimia joille aika ei ollut vielä sopiva ❤
Fb ryhmä kans kiinnostaa, jos sellainen tulee 😊
Oon niin kade teille, joilla neuvolassaki ultraillaan🙈🤭

Mietin koko ajan mille viikolle uskaltaisi ottaa varhaisultran yksityiseltä ettei vahingossakaan mee rahat hukkaan.. Oikeastaan mitään raskausoireita ei tunnu olevan, mutta on tässä nyt niin varhaiset päivätkin vielä että niin kauan kun vuotoa ei oo niin yritän ajatella olevani raskaana😄
 

Yhteistyössä