Mulla näkyi kannassa nyt noi tulokset, vaikka jostain luin että tulevat näkyviin vasta ultran jälkeen varmaan just siksi että niitä ei yritettäisi tulkita itekseen.
Mun mies tekee paljon silloin kun on kotona, mutta on myös tosi paljon pois, töiden lisäksi lukuisat luottamustehtävät yms vie. Mä joudun ihan kylmästi jättämään vaan välillä joitain asioita tekemättä, jos olo on sellanen. Mä olen hoitovapaalla ja nuorin täytti just kaksi vuotta, sitä seuraava on nelivuotias joka käy muutaman kerran viikossa kerhossa ja sit eskarilainen arkisin 9-13 eskarissa. Mua rassaa kyllä ihan älyttömästi noi viemiset ja hakemiset
onneksi niissäkin mies jeesaa silloin kun pystyy.
Teinejä koitan vastuuttaa parhaani mukaan, mutta tämäkin on hankalaa kun en halua kertoa mistä tää mun jatkuva väsymys yms johtuu
vanhin poika myös lähes aina illat harrastuksessa ja lisäksi lukio vie aikaa niin ei kehtaa ihan älyttömästi vaatia... Tyttö taas on sellainen taivaanrannan maalari että tiettyjen hommien toteutumista saa odotella kauan. Koira on oikeastaan nuorison vastuulla, tiskikoneen täyttö ja tyhjennys on sellainen mihin käskytän myös, välillä esim pyykin ripustaminen ja pienempien sisarusten vahtiminenkin onnistuu tarvittaessa. Nämä kaikki on kuitenkin sellaisia että vaatii useamman pyynnön/käskyn, mitään ei tapahdu muuten.
Hyvää viikonloppua!
KeepGoing 11+1