Mä olin kans ihan kunnolla viihteellä oviksen jälkeen joskus.. Mut mä kans elän siinä uskossa, että vaikuttaa vasta kun istukka alkaa toimia. Sitä ennen alkio saa ravinnon ruskuaispussista. En siis usko, että on vaikuttanu vielä siinä kohtaaNo joo, oikeestaan ei tulluka mieleen ku inkivääri vähän väärin sanoin monikossa. Niinhän se on varmaan että Suomalainen ruoka varmaan suht turvallista.
Mulla kauhee katumus kun vedin kauheet kännit viikolla 3. En tiennyt että oon raskaana. Tein testin ennen juomista mutta eihän se siinä vielä näkynyt tiedän että niin alussa ettei pitäisi kai tehdä vahinkoa mutta silti. Muilla käynyt vahinkoja?
Totta kai voit soittaa, sitä vartenhan neuvolat on! Mulla ei ole ollut tuollaista, mutta kuulostaa kyllä siltä, että on ihan normaalin puitteissa.Oon varmaan turhaan vähän resseissä, mutta alusta asti vuotanut niukasti rusehtavaa vuotoa. Ei paljoa, mutta olen käyttänyt pikkuhousunsuojaa. Välillä helpotti hetkeks mutta nyt taas jatkuu
Onko teillä tämmöistä? Ajattelin soittaa neuvolaan ja kysyä asiasta, vai onko ylireagointia
Soitin, sanoi että kuulostaa normaalilta, mutta pitää seurailla. Jos kauan jatkuu vielä niin sitten lääkäriin.Totta kai voit soittaa, sitä vartenhan neuvolat on! Mulla ei ole ollut tuollaista, mutta kuulostaa kyllä siltä, että on ihan normaalin puitteissa.
Okei, varmaan normaalia kun tuntuu useemmalla olevan. 2vk vielä niin pääsen varhaisultraan, sielä sitten selviää jos jotain olisi. Pää vaan halkee ku aika menee nii hitaasti@Jmilla Mulla on ollut tuota ruskeaa vuotoa ja välillä kirkastakin jo yli 2 viikkoa. Välillä mennyt pois ja aina tullut takaisin. Olen soittanut sekä neuvolaan että eilen terveyskeskukseen, eivätkä he kuulemma aio tutkia tai seurata tilannetta mitenkään, kun ei ole kovia kipuja.
Samaa olen pohtinut täällä. Tänä vuonna tulee kyllä varmaan lähes kaikki ruoat Saarioisen äideiltä... Onneksi he ovat olemassa! Ja toinen ihana juttu, olimme jo ajat sitten varanneet tähän viikonloppuloman Tukholmaan. Tuntuu nyt erityisen hyvältä päästä vähän irti kotiympyröistä, ja toisaalta vähentää painetta värkkäillä kotona, kun saadaan (varsinkin lapsille) joulutunnelmaa jo sieltä.Mitenhän tästä joulusta selviää, kun väsy on niin valtava ja järkkäämisiä olis vielä vaikka kuinka. Vähän meinaa ahdistus hiippailla, vaikka oonki päättänyt, että teen just sen minkä jaksan, niin kaikilla on kivempaa
Laitoin kaveripyyntöä ja viestiä facessaMä oon perustanut Faceen ryhmän josta tarkoitus tulla suht pieni, olisi ehkä n.50-70 jäsentä hyvä?
Kun laittaa kaveripyyntöä henkilölle Annamaija Hennariikka (profiilikuvassa vauvavatsa) niin lisään ryhmään? vielä ei meitä montaa siellä ole mutta itse en oikein viihdy isoissa ryhmissä vaan pienemmissä on tunnelmaa enemmän
Onnea plussasta!Moi. Kai minäkin tänne voisin tulla vaikka oonkin laiska kirjottelija.
Hämmennyshän tässä on suuri koska yritystä takana jo neljä vuotta. Ja ikääkin rupee oleen. Nyt kuitenkin kävi niin että viimeviikolla rupesin miettiin, että eikö pian pitäis menkkojen alkaa. Ihmettelin kun rinnat oli arat ja silleen hassu olo. No sunnuntaina tein testin ja siihen tuli heti viivat, yleensä oon saanut niitä hetken ootella. Joten kai tässä pitää nyt vaan totutella uuteen ajatukseen. Tämä olis siis mulle biologisesti kolmas lapsi ja neljä lasta tässä taloudessa asuu. Vielä en oo neuvolaan soittanu kun on jotenkin niin epätodellinen olo. Ei kuitenkaan samanlainen kun siinä kierrossa joka meni kesken. Sen jotenkin aavisti että kaikki ei oo hyvin. Nyt ei oo sellanen olo mut vaan hämmentyny.
Kauhee vuodatus heti alkuun...