**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

Kiitos masukehuista :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Kaunis masu Murske :heart: Ja ihanan kesäiset ja keveät vaatteet(hrrr täällä on kylmää,koleaa ja sateista ja istun villatakki päällä :$ )
Hih! Täällä on tänään +45 varjossa :p Eikä tietenkään saa käyttää toppeja eikä shortseja, kun pitää olla vähintään olkapäät ja polvet peitettyinä. Arvaapa haluttaisko laittaa päälle ohut kesämekko naruolkaimilla! =) Ja miesparka paahtaa töitä ulkona, ja sillä pitää olla kaikenlaiset turvakamppeetki vielä päällä kypäröineen ja turvakenkineen :eek:

Ai niin muuten!!!! Meitsi tulee sittenki Suomeen synnyttään!! Näin mua ohjeisti täällä kaks lekuria. Kun mulla on sellanen harvinainen verenvuototaipumus, ja täällä ei oikein ole kunnon valmiuksia hoitaa äkkitilanteita. Ja jotku tarvittavat lääkkeet on täällä maassa kiellettyjä. Sanoivat että mene tyttö hyvä Suomeen, jossa sairaalat ovat maailman parhaita!

Nyt ei siis tartte miettiä, miten selviäisin siitä viimeisestä kuukaudesta yksin hotellissa Dubaissa, vaan voin mennä koto-Suomeen mamman luo täysi- (tai ainakin puoli-)hoitoon! :LOL:

Pitää selvitellä, miten myöhäisillä viikoilla voin vielä lentää. Eri lentoyhtiöillä eri säännöt, mutta yleisesti ottaen vk 34 asti näyttää voivan vielä lentää, kun mukana on alle 3 vrk vanha lääkärintodistus "lentokelpoisuudesta".

Vaikka onkin tosi kiva tulla Suomeen, niin kyllä tämä äkillinen muutos suunnitelmissa aiheuttaa myös runsaasti päänvaivaa..... Esim. saako mies lomaa siten, että ehtii mukaan synnytykseen... Ja miten minä sitten jaksan lennellä pikkukäärön ja huikean tavaramäärän kanssa takas tänne syksyllä. Kun aina vähintään kolmella lennolla pitää mennä, ja total matkustusaikakin on yli 20 tuntia :eek: :headwall: Mut näillä mennään, ei täs muukaan auta!!

Murske
 
Sartsa83
Murske huh mite lämmintä! Tai oikeestaa jo kuumaa! .. Voin kuvitella että miehelläsi on aikamoinen jaksaminen tehdä töitä tuommosessa kuumuudessa vieläpä tuommoset kamppeet päällä. Hmm.. ois varmaan kiva pitää päällä ohutta kesämekkoa. :)

Jeee! Sehän on hyvä uutinen että tulet synnyttämään Suomeen. On totta, että jos tuleekin jotain niin Suomessa ainakin on tarvittavat jutut, jotta voidaan hoitaa. Ja mikäs sen parempaa kuin äidin luo sitten. :)

ON: Täällä ootellaan lihapullien valmistumista. Sitten parin tunnin päästä pääsee herkuttelee kinuskikaakkua systerin kihlajaisiin ja sitten iltasella tulee kaveripariskunta istuu iltaa niin tehää uunissa tortilla snackseja. ;) Hmm...namiiii...hih, äitin rakas tykkää kun äiti herkuttelee. :p :)

Sartsa ja pähkinä 26+4 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Murske huh mite lämmintä! Tai oikeestaa jo kuumaa!
Joo, ja pahemmaksihan se koko ajan menee, aina sinne yli 50...
Jos sattuu Suomessa oleen sit "kovia" hellepäiviä, niin saattavat ihmiset kattoa mua ku hullua, kun kirmailen ulkona paksuissa vaatteissa :LOL:. Täällä ainaki ku meni talvella alle 30:n, ni heti alkoi muka palella ;)

Mukavaa herkutteluiltaa, Sartsa!!
 
tervetuloa Suvi jos vielä annat muistakin tietoja niin päivittelen niitä sitten tonne etusivulle ! :)

Nyt huilia .... Oltiin aamu vajaa 9:stä puol yhteen koiranäyttelyssä , sijoitus junnuissa 3:s , mutta palkintokierroksella ei palkintoa tullut . Mutta arvostelu oli todella hyvä !

neitim + tytsy 27+
 
Poksumaanhan sitä piti taas tulla tänne :)

On kyllä niin mukava lukea Murskeen juttuja, kun elämä siellä päin maailmaa on kuitenkin niin erilaista kuin täällä. B) Paljon varmasti on siellä sellaistakin, josta täällä voi vaan haaveilla, mutta sitten on tosiaan miinuspuoliakin, kuten nuo pukeutumissäännöt ja pitkä matkustelu aina ns. sivistyksen pariin.
Mutta mukavaa tosiaan, kun Suomeen tuut synnyttämään. Eiköhän ne ratkaisutkin kaikkiin pulmiin vielä löydy. B)

Käytiin aamulla kaupoissa ja ei taas mennyt yhtään putkeen sekään reissu. :kieh: Ennen sentään noiden muksujen kanssa vois käydä kaupoissa ja muualla, mutta en tiedä mikä nyt on, kun menee aina kaikki ihan hulinaks, kun jonnekin lähdetään. :headwall:
Tyttö valittaa, kun ei koskaan saa mitään kuulemma ja 3v juoksentelee ja ei suostu pitämään kädestä kiinni kun kuljetaan parkkipaikalla. Tänään kun ei haluamaansa läpi saanut, niin sitte veti itsensä sinne kuraiselle ja märälle parkkikselle makaamaan. |O Juu ja tää tapahtu jo ennen kuin kauppaan päästiin sisään. Ja sama sitte toistui taas kun tultiin ulos. :kieh: Ja nuorin sitte kattoo mallia, kun muut kiukuttelee, että joskos hänkin sitte. :whistle: ja hänellä kans ei-kausi menoillaan.
Muutenkin tylsä ongelma tuon 3 veen kanssa nyt tuo, että ei millään ymmärrä, ettei sinne autojen eteen voi juosta, kun surutta hän sinne lähtee aina juoksentelemaan. :/ Aikaisemmin on aina nätisti kädestä pitänyt kiinni tai auttanut kassin kantamisessa, mutta nyt sit alkanut tää ryntäily mihin sattuu.

Me mennään huomenna piipahtamaan mun vanhemmilla ja muuten sitte ollaan kotosalla vaan perheen kesken ja mussutellaan herkkuja. :p Ja maanantaina mennään sitte anoppilaan käymään samalla kun on se kauan odotettu ultrareissu. :D

Mutta nyt taas miettimään syömisiä porukalle. Pelkkää syömistä tuntuu nää päivät olevan. :LOL:

Katjuska ja sintti poksuen 26+0 :heart:
 
Tiqustiina
Taas menossa joku mikään ei kiinnosta vaihe, tekis vaan mieli olla yksinään. Mikä hitto saa mielialan heittelee näin. Yksi päivä kaikki on ihanaa ja toisena toivon etten olisi edes raskaana :ashamed:

Tiqustiina kuittaa rv 27+1 ja kaikki on paskaa :/
 
Me kierreltiin tyttären kanssa tuossa kirppiksiä pari ja toivoin jos olisin jotain kivaa löytänyt vauvalle,muttei mitään...
Mutta sielä alkoi selkään käymään inhottavasti ja pari tiukkaa kipeää suppariakin tuli :|
Joko taas....Onneksi mulla neukku lääkäri keskiviikkona.Mulla on kyllä sellanen olo että huolta tulee tässä raskaudessa,mua pelottaa eniten se että joutuisin johonkin pakkolepoon :eek:
(neljäs meillä meinas syntyä rv 32 ja makasin viikon sairaalassa,sain kortisonit vauvan keuhkoja kypsyttämään ja suppailujen esto lääkettä jota piti syödä viikolle 34 asti.No supparit rauhottu,mutta vaikka sillo viikolla 32 oli niinkin uhkaava tilanne,kohdunkaulaa nimeksikään,kohdunsuu auki useamman sentin ja vauva ihan alhaalla lähtökuopissaan,meni raskaus kuitenkin käynnistykseen rv 40+ ja se oli hermoja raastavaa)
Mä en tiedä miten silloin selvisin siitä pakollisesta lepäilystä,mulla tais anoppi olla aika lailla tyttöjä hoitamassa,mut nyt tuntuu jokseenkin mahdottomalta yhtälöltä että olisin sairaalassa tai sängynpohjalla....Äh!Mitäs näitä nyt miettimään,päivä kerrallaan mennään ja toivotaan parasta pelätään pahinta :ashamed:

Me9 rv 26+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
Taas menossa joku mikään ei kiinnosta vaihe, tekis vaan mieli olla yksinään. Mikä hitto saa mielialan heittelee näin. Yksi päivä kaikki on ihanaa ja toisena toivon etten olisi edes raskaana :ashamed:

Tiqustiina kuittaa rv 27+1 ja kaikki on paskaa :/
Näitä päiviä on mullakin,vuoristorataa tosiaan odotus!
Voimia ja halauksia sulle :hug: :hug: :hug: :hug:

 
Heippa Mammat!
Onko kellään kotidopleria?
Jos on niin minkä merkkinen ja onko ollut hyvä?
Isäntä ei sitten millään muka keksi mulle Äitienpäivä lahjaa ja pyysi miettiin mitä haluaisin.
Ja sittenhän mulle välähti,kun alkuraskaudessa jo himoitsin sitä laitetta.
Mutta minkä niistä sitten valitsis?
Onko niissäkin tuo hinta-laatu suhde kohdillaan vai riittäisikö vähän halvempi versio?

mimosa73+Typykkä 26+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa 73:
Heippa Mammat!
Onko kellään kotidopleria?
Jos on niin minkä merkkinen ja onko ollut hyvä?
Isäntä ei sitten millään muka keksi mulle Äitienpäivä lahjaa ja pyysi miettiin mitä haluaisin.
Ja sittenhän mulle välähti,kun alkuraskaudessa jo himoitsin sitä laitetta.
Mutta minkä niistä sitten valitsis?
Onko niissäkin tuo hinta-laatu suhde kohdillaan vai riittäisikö vähän halvempi versio?

mimosa73+Typykkä 26+3
Miulla on Angel sounds kotidolpleri. Ihan se perusversio ilman sykkeen näyttöä. Hyvin kuuluu :heart:. Se taisi maksaa 50 euroa postiennakoineen kun oli tarjouksessa. Olen kyllä tykännyt vaikka kuuntelu on nyt ollut vähemmällä. Kuuluu ihan kosteusvoiteella :)
 
Voimia Tigustiinalle =)

Painaako teillä vauvat jo niin alhaalla ettei saa jalkoja yhteen ja tuntuu ettei voi kumartua kun tuntuu et vauva luiskahtaa "ulos"?
En muista et aikasemmissa olis tuntunu missään vaiheessa tälläselta, vauvat laskeutu vasta synnärillä.
 

Yhteistyössä