**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

Ihan hirmuiset onnittelut Sannuli kauniista ja suloisesta pikkuprinsessasta!!!!! :heart: :hug: :flower: ja voimistumista pienelle nyytille!

Kyllä tuli ihan kunnon herkistymisitku mulla kun luin Sannulin uutiset.. Voi Luoja! Nyt on sitten se ensimmäinen elokuinenkin syntynyt :heart:

Sannuli säkö se olit joka aiemmin täällä kyselikin, että voisko olla lapsiveden tihkumista kun tulee vetistä vuotoa??

mmiilia ja hubbis-typy 27+4 täältä mökiltä. Nyt pääsee täälläkin surffaileen nettiin kun hommattiin tänne mokkula :D vaikka olishan se hyvä jos sais välillä tästä nettimaailmastakin lomaa, edes mökillä, heh..

Sannuli: ONNEA pienen suloisen tytön johdosta! :heart: Ja jaksamista!! Varmasti hankalaa odottaa vauvelin kotiinpääsyä niin pitkään, mutta pääasia, että on nyt hyvässä hoidossa :heart:

Hyvää alkanutta lomaa, Sipsunen =)

Dreamer, on sulla kova kantaminen noissa kahdessa vauvassa, huh, tsemppiä tuleville viikoille!!

Me9, Copper ja ituhippi, kiitos tsempeistä! Taida mennä heti alkuviikosta ottaan pissanäytteen. Rupesin miettiin, että veri pissassa voisi johtua myös rakon ärsytyksestä, kun vauveli on viime päivät potkinut kovasti rakkoa, niin että välillä pitää aivan inahtaa, kun pistää niin. Mieluummin tällanen syy kuin tulehdus..
Suomeen pääsen juhannukseen mennessä, eli vain kuukausi enää täällä kuumassa pätsissä! :p

Että älkää todellakaan miettikö kahta kertaa jos ette ole varmoja onko vuoto vetistä valkovuotoa vai lapsivettä. Kun olin asiasta täällä kysellyt, niin housuissa oli aivan samanlaista vuotoa kuin valkovuoto on. Siksi en mihinkään näytille mennyt. Nooh, mitäpä tästä taas opimme :) Eikä tässä auta menneitä surra.

Mullaki tuli tosiaan pieni liikutusitku tuossa heti kun luin Sannulin viestin eka lauseen. Ja sit ku näki kuvan, ni voivoi :heart: Pyysin miestäkin katsomaan, ja pitkään sekin katsoi sitä ihan hiljaa, kai vähän liikuttui sekin ;)

Nyt rupes vähä pelottaan, ku itelläki tulee vetistä vuotoa... Vois varmaan tästäkin kysyä ens viikolla... Mutta ei nyt pitäis kuitenkaan alkaa kovin epäluuloiseksi, eihän tuollainen kovin yleistä ole...

Yleensä neuvoloissa tosiaan on sellaisia testejä joilla vaan sipaistaan näyte, ja se kertoo onko lapsivettä. Kaikissa neuvoloissa niitä ei ole, mutta sillloin pääsee esim. äitipolille tarkastuttamaan asian nopeasti.

Ja älä Sannuli murehdi asiaa turhaan. Pieni on nyt maailmassa ja saa parasta mahdollista hoitoa varmasti! Ikinä ei voi tietää erinäisistä merkeistä, että mikä on todellista oiretta jostakin..:)

Neuvolasta en tiedä mutta kyllähän ne sairaalassa niitä testejä tekee jos epäilys on. Kiitos ihan hirveästi onnitteluista! Tosiaan, ei tässä nyt kannata kaikkien turhaan alkaa hermoilla ja pelätä jos onkin lapsivettä :D Tarkoitin siis, että jos yhtään mieltä painaa niin ottaa asian esille :)

Voi apua!!!! Ei olisi heti uskonut kun tuossa puhuttiin millonkas se eka vauva syntyy tähän ketjuun! PALJON ONNEA SANNULI :heart: Ihana pieni nyytti kuvassa.. :) Ja ihanaa kun kaikki meni hyvin ja tyttö on hyvissä voimissa :heart:

Näinpä, turha hermoilu on vain pois mukavista hetkistä. Me muut siis koitetaan nauttia raskaudestamme oireineen päivineen, ja Sannulille vielä kerran oikein kovasti onnea ja tsemppiä odotteluun! Toivotaan että pikkuinen voimistuu päivä päivältä ja pääsee sitten pian kotiin, kun aika on. Ja hienoa että kaikki meni hyvin ja hoitohan on tayssissä aivan huippua! :heart:

:heart: :heart: onnea sannuli!!! - vai oli se sit lapsivettä?!?! .. hhmm... no, ei tosiaan pidä olla liian varma näissä asioissa.

voi vitsi kun just täällä tosiaan spekuloitiin että koskahan eka vauveli syntyy. nyt se on sit totta!

ja niin hyvinvoivalta sannulin pikkuinen näyttää - JA NIIIIN SULOISELTA! :heart:

Paljon onnea Sannulille ja koko perheelle! :heart: Ihana nyytti :heart:

elovena79 & masuasukkineiti 27+1

synnytyksestä: onko täällä muita, jotka pohdiskelee synnytystä tai mahdollisesti pohtii sektiota? olisi kiva kirjoitella asiasta... itse olen hirveästi pohtinut asiaa ja välillä olen sitä mieltä että haluan ehdottomasti leikkaukseen...

Alkuperäinen kirjoittaja elovena79:
Paljon onnea Sannulille ja koko perheelle! :heart: Ihana nyytti :heart:

elovena79 & masuasukkineiti 27+1

synnytyksestä: onko täällä muita, jotka pohdiskelee synnytystä tai mahdollisesti pohtii sektiota? olisi kiva kirjoitella asiasta... itse olen hirveästi pohtinut asiaa ja välillä olen sitä mieltä että haluan ehdottomasti leikkaukseen...
Mä oon miettinyt synnytystä (edellisestä on aikaa yli 7 vuotta), vieläkin taidan olla samaa mieltä kuin silloin. Eli pelkään pirusti sitä että joudun sektioon. Esikoisen syntymästä kuitenkin jäi ihan positiivinen muisto vaikka nyt välillä vähän pelottaakin tuleva synnytys

SANNULI Paljon Onnea pikku prinsessasta :heart: Pisti kyllä kyyneleet silmiin kun luki ton jutun ja varsinkin kun näki kuvan pienestä.Kyllä sitä toivoo näiden vaivojenkin keksellä että menis mieluummin yli kuin syntys ennen aikojaan.Turvallisempi pitää pieni masussa jos se vaan siellä pysyy.Mutta onneksi tosiaan sannulin vauvalla on kaikki hyvin ja ihan hyvän kokoisellekkin vauva kuulosti viikkoihin nähden.Mulla kun nuo viikot on tasan viikon päästä ja oon jotenki ajatellut vauvan olevan pienempi,mutta hyvähän se vaan on jos tuo kilon paino ois sitten saavutettu tai ylitetty.VOIMIA kovasti nyt vanhemmille että jaksatte odotella vaavin kasvamista vahvistumista ja kotiin pääsyä.Vissiinhän se kotiinpääsy aika lähelle laskettua menee mitä aijemmin vauva syntyy.Olen niin liikuttunut tuosta uutisesta nyt etten jaksa paljon omaa vointia kommentoida,mutta helteistä oon nauttinu lasten kanssa.Eilenkin tuli ulkoiltua kahdeksan tuntia.On se helppoa omakotitalossa kun voi takapihalla oleskella ja välillä hakea jotain sisältä.Jos asus kerrostalossa niin en kyl jaksas kokoajan raahata nuita kolmea muksua jonku pissahädän takia sisään ja taas ulos.Sit se kun omalla pihalla on oma rauha ja voi tehä melkeen mitä haluaa.Joskus sitä on tullu asuttua kerrostalossa,monessakin.Mut nyt lasten ja koiran kans todella arvostaa omakotitaloasumisen puolia.
Aurinkoisia päiviä kaikille B)

Onnea Sannuli :flower: Aivan valloittava pieni neiti :heart: :heart:

Synnytyksestä Mä pelkään sektioon joutumista ihan hirveästi. Olen jopa miettinyt et voisin suostua siihen kääntämisyritykseen, jos niitä vielä tehdään. Oon aina ihan pettynyt, jos tajuan että pikkuinen potkii alaspäin (eli on luultavasti väärinpäin)! En usko, että sektio välttämättä olis kovin hyvä vaihtoehto tuon alhaisen hemoglobiininkaan kannalta (alle 100).

Meille jäi molemmille ihan tosi positiivinen kuva esikoisen synnytyksestä. Ei välttämättä ollut ihan helpoimmasta päästä, kun se kesti monta päivää ja loput 5 cm aukesi parissa tunnissa kovilla tuskilla, mutta silti kuvittelin sen olevan kauheampaa. Taidan olla vähän sadisti, kun odotan jo sitä jännittynyttä fiilistä, kun synnytys lähtee käyntiin :D

En pelkää niinkään sitä kipua (esim. kun episotomia haava tikataan loppuun ilman puudutusta) mutta pelkään tuota sektioon joutumista, komplikaatioita ja sitä etten saisi syystä tai toisesta miestäni sinne mukaan.

Olisin halunnut synnyttää esikoisen miehen "sylissä". Niin että mies istuu sängyllä ja nojaan häneen, mutta eka kerta oli niin hässääkkää etten tajunnut koko juttua enää h-hetkellä :D Jospa se vaikka tällä kertaa onnistuisi :D

Nyt grillailemaan!!

Suuresti Onnea Sannulille ihanasta pienestä tylleröstä!! Voimia pienokaiselle kasvuun ja teille sairaala-aikaan!!! Itku tuli täälläkin suloisesta uutisesta ja niin kauniista pienestä ihmisestä, hän on ihan täydellinen pieni vauva :heart: :heart: :heart:

Sannulille ja perheelle hurjan paljon onnea pienestä nyytistä :heart: Ja kovasti voimia ja tsemppiä näille tuleville kuukausille sairaalassa.

On kyllä tosiaan jännä ku täällä vasta sitä pohdittiin että milloinkas ensimmäinen elokuinen syntyy.

Synnytystä sen verran miettiny että menispä suht samanlailla ku viimeks. Tosin haluaisin että itestään käynnistys. Ja sektioon en mielelläni menis. Toki jos jomman kumman henki kyseessä niin sitten. Muuten ei kyllä oikeestaan pelota vaan ootan innolla taas sitä kokemusta.

Marlin ja Justiina 29+3

Yhteistyössä