Onnea
Sannuli :flower: Aivan valloittava pieni neiti :heart: :heart:
Synnytyksestä Mä pelkään sektioon joutumista ihan hirveästi. Olen jopa miettinyt et voisin suostua siihen kääntämisyritykseen, jos niitä vielä tehdään. Oon aina ihan pettynyt, jos tajuan että pikkuinen potkii alaspäin (eli on luultavasti väärinpäin)! En usko, että sektio välttämättä olis kovin hyvä vaihtoehto tuon alhaisen hemoglobiininkaan kannalta (alle 100).
Meille jäi molemmille ihan tosi positiivinen kuva esikoisen synnytyksestä. Ei välttämättä ollut ihan helpoimmasta päästä, kun se kesti monta päivää ja loput 5 cm aukesi parissa tunnissa kovilla tuskilla, mutta silti kuvittelin sen olevan kauheampaa. Taidan olla vähän sadisti, kun odotan jo sitä jännittynyttä fiilistä, kun synnytys lähtee käyntiin
En pelkää niinkään sitä kipua (esim. kun episotomia haava tikataan loppuun ilman puudutusta) mutta pelkään tuota sektioon joutumista, komplikaatioita ja sitä etten saisi syystä tai toisesta miestäni sinne mukaan.
Olisin halunnut synnyttää esikoisen miehen "sylissä". Niin että mies istuu sängyllä ja nojaan häneen, mutta eka kerta oli niin hässääkkää etten tajunnut koko juttua enää h-hetkellä
Jospa se vaikka tällä kertaa onnistuisi
Nyt grillailemaan!!