Noniin, poika kattoo nyt hetken aikaa rauhassa Tikua ja Takua, jospa mä ehtisin nyt kirjotteleen
Murske :hug: tosiaan se veri näkyy siinä helposti, toivottavasti kyse vaan jostain harmittomasta jutusta tai sitte voi toisaan olla se virtsatulehdus!
Me9jaBonus :hug: kyllä sitä aika herkästi kannattaa sinne neuvolaan soitella ja käydä näytillä synnärillä jos itellä semmoinen olo ettei kaikki oo niinku pitäis. Sullakin niin monta synnytystä jo takana, että eikö silloin ole vähä suurempi riski siihenki et vauva voi tulla hieman ennenaikaisena..? Kannattaa mielummin katsoa kuin katua. Toivottavasti kuitenki vauva malttais siellä masussa pysytellä vielä monta viikkoa, meillä kaikilla :heart:
Ihania masukuvia olitte laittanu kaikki :heart: Mun uusin masukuva maanantailta löytyy sieltä loppupuoliskon masukuvapinosta.
Huh hellettä tosiaan.. B) mä kyllä tykkään ku on lämpöiset ilmat, mut kyllä sitä tuolla pihalla pojan kans ollessa meinaa ihan voimat lähtee tosta kuumuudesta. Lähinnä mä ite istuskelen vaan penkillä ja poika kaivelee hiekkiksellä. Mut harmi ku ilmat viilenee niin paljon sit ensviikolla, sais kyllä mun puolesta siinä kahdessakympissä pysyä lämpö.
(.): Parina päivänä ollut TOSI paljo rytmihäiriöitä, erityisesti toissapäivänä tuli ihan kamalasti, ja meni voimat täysin. Ja ne tykyttelyt alko kun oltiin pyörälenkillä, eli rasituksessa ja jatkui sen jälkeen koko illan :| Mutta just hetki sitte olin sydänfilmissä ja kaikki oli siinä ainaski hyvin. Ja kuitenkin ku raskaus niitä lisää ja siihen päälle vielä nää helteet niin kai niitä vaan nyt tulee normaalia enempi..
Supistuksia mulla tulee melkein päivittäin, tai semmosta menkkamaista jomotusta selässä ja masussa, ja masu kiristyy usein. Mut en oo enää ollu huolissaan ku viimevkon lääkärineuvolassaki oli vielä kohdunsuu pysyny samanlaisena ku alkuraskaudessaki.
Mua on ruvennu melkein huolestuttaan, et jos meille tuleeki poika :ashamed: älkää siis ymmärtäkö väärin, yhtä ihana, rakas ja haluttu olis toinen poikakin!! Meille vaan rakenneultrassa sitä tyttöä lupailtiin, ja oon kyl huoletta ostellu (lähinnä kirppikseltä ) kaikkia ihania tyttövauvan vaatteita jne. Ja nyt kaikki on mulle sanonu, et mulla on selkee poikamaha ja että poika sieltä tulee! Se piti ekanki kohdalla paikkansa. Mutta, sen näkee sit synnärillä kumpi sieltä nyt sitten tulee
Voikun nyt muistais mihin kaikkeen sitä piti kommentoida.. Mulla ainaski niin paha RADE, ettei tosikaan. Unohdan usein kesken lauseen et mitä olin sanomassa, ja sit jos mulle tulee mieleen joku juttu minkä sanoisin esim. miehelle niin unohdan sen samalla sekunnilla eikä enää ookkaan mitään hajua mitä mielessä oli
Toivottavasti muisti palautuu synnytyksen jälkeen!
Pläh, nyt kattelemaan jotain reseptejä netistä ja sit kirjottaan kauppalappua.. omppupiirakkaa ainaskin aattelin leipoa tänään
mmiilia ja hubbis-typy(?) 27+öööööö vissiinkin 3.