Huh Jonnuli! Jos tuo olis ollu mun vuoro, niin mieluusti annoin kortin siitä sulle kyllä :hug: Mutta siis onnea oikein kovasti, pienen tyttösen teit :heart: Mitat samaa luokkaa kuin meidän tytöllä syntyessään =)
Mua hirvittää et jos tulis lähtö kans tuolleen, salamana - niin mies ei sit pääse mukaan koko hommaan. Sitähän mä tässä olen valitellu jo useempaan otteeseen.. ja jos kauheesti tämä alkaa menemään ylitte, niin sit varmaan pitää pyytää anoppi tänne jo vartomaan, kun muuten menis se kolme tuntia nyt ainakin (enemmänkin varmaan), ennenkuin tänne saakka ehtis hoitelemaan tuota meidän tyttöä. Huomenna on neuvola, pitää kysäistä et millonkas sitä ronklataan seuraavan kerran alakertaa, jos ylitte menee.
Liikkeitä tuntunu joo vähemmin, mut kun lähdin tyttöä hakemaan hoidosta, niin potkiskeli ihan kunnolla vielä, eli kaipa siellä sitten kaikki kunnossa on. Meinasin, että jos ei ala tuntumaan, soittelen kyllä sit sinne äpolille ja menen näytille.
Tytön kanssa melskattiin koko ilta ja juostiin pihalla (mä koitin pysytellä perässä) ja äsken vielä temuttiin olkkarissa, niin nyt on sekä mamma että tyttö ihan puhki. Likka menikin jo pötkölleen, mä varmaan keekoilen vielä tässä muutaman tunnin.
Minkälaiset supistukset tekee tuolla alakerrassa jotain "jäynää"? Kun mä käsitin, (terkan puheista), että vain pidempikestoiset ja hyvin kivuliaat availee ja valmistelee, muut on ihan turhaa kamaa... ??? Kun mulla esim. särkee tota lantiota, alaselkää ja välillä tuntuu et pepanderista on tulossa ulos jotain muuta kuin mitä pitäis (siis ihan väärästä tuutista) ja vihloo ja pakottaa, niin onko nämä sit semmosia kunhan vaan tulee?
Äh, tulis ne vedet vaan reippaasti ja siitä lähtis sitten etenemään hissukseen, se olis parasta. *tilaa tämmösen synnytyksen alotuksen*
Mutta joo, täytyy syödä vielä jotain, vaikka just vatturahkaa (olipas hyvää pitkästä aikaa kun tein..kermaista sellaista) vetäsin kipollisen. Ihme nälkä täälläkin koko ajan ja sit vielä saa juosta ripuloimassa vähän väliä. Hmpfh.
Niin ja ihana kuulla Neitikat, että teillä imetyskin sujuu mainiosti. Toivottavasti tämä meidän "mies" olisi samanmoinen =)
runttis ja sytkylä