Meinasin käydä yöllä täällä kertoon tuntojani kun luulin että lähtö tulee,mut en sit käyny ku ajattelin et muut nukkuu =) Mutta oishan täällä näköjään seuraa löytynyt yölläkin kun muillakin on tapahtunut.
Onnea runttipulla matkaan Kyllä se vauva nyt syntyy ja sun pitkä odotus palkitaan :heart:
jensspa mikä tilanne sulla nyt siellä? yhäkö supparit jatkuu?
Mulla alko eilen taas tulla suppareita niinku muinakin päivinä.Aina sillon tällön mut iltaa kohen ku aloin leffaa kattoon huomasin et hei nehän kovenee ja vähän jo sattuukin.Menin sit suihkuun ku tuntu ettei leffaakaan ollu enään hyvä kattoo ku piti jo vähän "ähistä" ja asentoa hakea suppareiden tullessa.Puolenyön aikaan tulin lämpimästä suihkusta pois ja tuntu et supparit ehkä vähän hiljeni.No lähin nukkuun mut sithän ne kipeet supparit jatku ja vaik ne ei mitään kamalia kipuja ollutkaan niin yö meni valvoessa.Nukahtelin mut heräilin supistuksiin ja jatkoin sit aina telkkarin katselua.Loppujen lopuks lueskelin väsyneenä niitä typeriä ihmisten lähettämiä tekstiviestejä(ku muutakaan ei enää mistään kanavalta tullu) joissa ei ollu mitään järkevää asiaa
Monta kertaa piti vessassakin ravata ja ootin et koska valuis jotain et tietäsin että varmasti on synnytys käynnissä.Vähän pelotti ees yrittää nukkua kun mulla on niin nopeeta edenny loppuvaihe synnytyksissä,mut yritykseksihän se lähinnä jäikin.Aamulla oisin sit pystyny jo nukkuun ku supparitkin olivat kadonneet,mut piti nousta puolikuolleena laittaan lapsia valmiiksi että saan esikoisen ajoissa kouluun.
Nyt on kyllä tosi epäreilu olo turhasta valvomisesta:'( Ja sit ku ei mulla aijemmin tällästä oo tullu vaan synnytykset ku on alkanu niin ne on kans alkanu.Turhia kipeitä suppareita ei oo tullu ja nyt niitä kuitenki tuli ilta ja yö.Tavallaan on kyllä vähän toiveikas olokin et jos mun kroppa nyt kerää vähän voimia ja kohta alkaa uus supistus sarja joka johtaa synnytykseen...saahan sitä aina toivoa
Toisaalta viimeyönä olin kyllä valmis vaan nukkuun ja toivoin ettei tartteiskaan synnyttää
Alko hiukka kaduttaan et olin ees toivonu et synnytys alkas ku tajusin mihin kohta joudun.Vähän alko kyllä jännittään ja mietin jo et mitä kivunlievitystä haluan ym.No sit aamulla harnmitti ku supparit loppukin.Ei sitä osaa päättää et mitä haluaa
No joo kyllä mää haluan et tää syntyy äkkiä mutta silti nuo pienetkin suppari kivut sai mut muistaan mitä on tulossa.Vauva kyllä heilu ja tunki välillä tosi kovaa tuolla mahassa suppareiden välissä tai niiden aikana.Ei tainnu toisellakaan mukava yö olla.
Nyt on sitten aika jännä olo.Vähän supistelee niitä kivuttomia mitä tosiaan on tullu varmaan kohta pari viikkoa aina välillä pitkin päivää,mut sitten on taas sellanen tunne alamahalla et menkat alkaa...joten jospa tässä jotain toivoa ois et synnytys ois pian eessä.
Sisko eilen soitti et keskiviikkoon asti on vapaapäiviä joten sitä ennen sais luvan syntyä,kiitos
hepetius :hug: tsemppiä täältäkin
kreta onnea käynnistykseen :flower:
RedDragon Onnittelut prinsessasta :heart: ja kiitos synnytyskertomuksesta
Jonetta Kaunis nimi pojalle tuli
Varsinkin kun meille on tulossa kans Viljami.Maha aikana kutsuttu Viljamiksi ja tuosta tulee myös etunimi kunhan vauveli syntyy ja kastetaan.Onnia mietittiin jo ekalle pojallemme toiseksi nimeksi ja myös tälle Viljamillemme mutta keksittiinkin sitten yksi toinen nimi joka laitetaan.Terveisiä meidän Viljamin kaimalle:wave:
Ja voimia sulle vielä masennuksen kans.Onneksi olet saanut siihen jo apua.
marsa22 Onnea käynnistykseen ja pidän peukkuja että kaikki menee hyvin!!
Nyt jatkamaan silitystä jospa se käynnistäs nyt lopullisesti synnytyksen kun eilenkin "sillä" oli niin hvyä vaikutus.Jospa se seisominen ainakin saa ton vauvan valahtamaan niin alas kun pystyy vaik ihan alhaalla se kuulemma jo on,et en tiiä pystyykö enää laskeutuun muutakuin kokonaan ulos mahasta.Huomenna oiskin sitten laskettu päivä.Eli sekin ois hyvä päivä syntyä ja varsinki siksi kun meidän kaikki lapset on syntyny tiistaina =)
Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami :heart: 39+6