POKS 40+0 :heart:
Nyt se vihdoin koitti.Päivä jota on ootettu ja joka ei siltikään juuri muista päivistä poikennut.Tänään hain pienten kans esikoisen koulusta ja ajettiin suoraan Ouluun ostamaan esikoiselle sänky ja jotain vaatetta myös lapsille.Sillä reissulla menikin kaikkinensa iltaan asti joten jalkojen päällä on tullut tämä päivä oltua.Välillä vähän supistellut mutta tosi vähän ja pienesti.Viimeyö oli hiljainen toissayöhön verrattuna(jolloin luulin jo pääseväni synnyttämään)mutta olinkin aamulla tosi tyytyväinen että sain nukuttua kun tuli se yks yö melkein kokonaan valvottua.Nyt oisin taas valmis synnyttämään..vaikka tiiänki et supistusten alkaessa alkaa kaduttaa.Ainakin siinä vaiheessa kun alkaa olla niin kipeä ettei enää pärjää ilman kivunlievitystä.
Hermot on tänäänkin olleet tosi tiukilla.Lasten kans menee täysin hermot kun ne kinastelee ja riehuu
Sit koen siitäkin tosi huonoa omaatuntoa.Tuntuu et pitäs vaan jaksaa suuttumatta ja varsinki nyt kun voisin vielä antaa enempi aikaa isommillekkin lapsille.Vauvan tultua jäävät kuitenkin vähemmälle huomiolle joksikin aikaa.
tiinuz ja marlin Mulla kans sellanen olo että kun tää laskettu päiväkin alkaa olla ohitettu niin ei sitä vauvaa näköjään tullutkaan.Vaikka toisaalta tietää et tuleehan se joku päivä kuitenkin mutta nyt on vaan sellanen outo olo et ei sitä tullutkaan.Muistan tän tunteen tosi hyvin kolmannelta lapseltamme.Kun laskettu päivä ylittyi niin ite ei osannu enään kunnolla uskoa että mitään vauvaa ois ees tulossa.Ja se turhautumisen tunne kun päivät vaan kuluu eteenpäin,vauva kasvaa ja kasvaa mahassa eikä mitään merkkejä syntymästä näy.Se oli kamalaa ja se näyttäs mulla taas olevan eessä.Ehkä vielä kestän pari kolme ylipäivää mut sitten alkaa varmasti olo olla tosi tuskainen.Mää niin pelkään että tää vauva kasvaa liian isoksi ja synnytyksestä tulee vaarallinen niin mulle kuin vauvallekkin.
peppi78 MInä täällä oon ainakin :wave:
Mullekkaanhan ei käynnistystä lupailtu ainakaan lähiaikoihin kun mulla oli kohdunsuun tilanne niin epäkypsä.Se kyllä harmitti ja harmittaa yhä koska oon yhä huolissani vauvan koosta ja siitä että jos alkaa mennä paljonkin yli niin saako tuota enään alakautta synnytettyäkään.
kr83 Onnea tytöstä! :heart: Ja oli kiva lukea synnytyskertomustakin:flower: Nuo automatkat onkin kamalia jos on kovia suppareita.Muistan toisen lapsen synnytyksestä(josta en kerenny saada kivunlievitystä ollenkaan ku saliin mennessä olin täysin auki)automatkan joka oli aivan kauhea.Supistusten välillä pyysin miestä hiljentään vauhtia ja ajaan varovasti mutta supistuksen tullessa painoin jaloilla lattiaa ja kiroilin ja olin vaikka missä asennossa siinä penkillä...
Nyt täytyy toivoa että synnytys ei tapahu ainakaan ruuhka aikaan.Se ois ihan kamalaa jos ei pääsis eteenpäin..tästä saankin sit uuden stressin aiheen sen lisäksi että kuka kerkee näitä muita lapsia kattoon
toista yrittävä Onnea huomiseen sektioon ja voi huomenna sinäkin näet oman vauvasi :heart:
pikku3nen Musta kans viikko tuntuu nyt ikuisuudelta ja kaks viikkoa sitten joltain äärettömän pitkältä ajalta.En kyllä kestä jos vielä 2viikkoa joutuu odottamaan:'(
giraffe toivotaan että supistukset jatkuu ja saat täsmällisen vauvan =) Onnea lasketusta päivästä.Mullakin se on tänään mutta tuskin vauva syntyy vielä kun ei oo sellanen olokaan ja melko pika synnytys pitäs olla ainakin jos tän päivän puolella syntys.
Elikkäs syyskuun vauva tulee meille.Ihan hauska kun sen nyt ainakin voi jo varmasti tietää.Vaikka kovasti toivoinkin tämän syntyvän elokuun puolella niin tervetuloa vaan pikkuinen syyskuussakin :heart:
Täytyy sen verran vielä kertoa että menkkakivun tyylistä "polttelua" tuntunut tänään alamahalla lähes koko kaupunkireissun ajan,mutta mitään vuotoja ei kyllä tuu.Sitä limatulppaakaan ei oo tullut enään aikoihin.Valkovuoto on kyllä lisääntynyt ja sitä tulee vessakäynneillä välillä tippasemallakin,mutta muullloin sitä ei valu etten tarvii mitään pikkuhousunsuojia.
Täällä tosiaan hiljenee tää elokuisten pino ja se vähän saa haikeaksi
Ja tuntuu tavallaan että kohta jää ihan yksin kun melkein kaikki muut ovat pian synnyttäneet.Kamala tunne kun täältä on ollut niin ihana saada vertaistukea ja lukea muiden samassa vaiheessa olevien juttuja.Nyt tuntuu et kaikki muut kohta hoitelee vauvojaan ja minä yksin odotan ja odotan.Voi kuin voi mieli olla herkillä.Taidan painua pehkuihin ja toivoa että synnytys alkaa aamulla kun oon nukkunut hyvät yö unet.
Hyvät yöt ja supistustuulia kaikille
Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami :heart: 40+0