***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

rakkaudesta äiti: Ihan samanlaisia fiiliksiä täälläkin. En vaan voi tajuta että kohta täällä on pikkuinen käärö. Miehellekin aina jotain rupean kertomaan esim. että "sitten jos oon siellä sairaalassa..." Ehkä pitäis sanoa KUN oon siellä... :LOL:
Meillä ehkä tekee se että tää ei ollut suunniteltu raskaus. Ei tosin vahinkokaan kun ilman ehkäisyä kuitenkin oltiin (keskeytetyllä n. 5 vuotta mentiin), mutta sanotaanko että iso yllätys. Niin pää ei tajunnut ihan heti koko asiaa... Mutta eiköhän se siitä, hassua tosiaan aatella minkä näköinen vauva on, meillä molemmat kaks on olleet ihan eri näköisiä, esikoinen vaalea ja melkeen kalju, toinen tosi tummapiirteinen ja musta pitkä tukka :heart:

-Sande & kolmas toukka 38+5
 
Noista vauvan liikkeistä, tää kans liikkunu nyt eilisen ja tänään vähä laiskemmin. Mutta liikkuu kuitenkin, ettei nyt aivan täysin hiljaa oo. En kyl sinänsä oo huolissani kuitenkaan, ku sitä ennen se jytäski melkein vuorokauden putkeen ihan hillitön meno päällä, että kyllähän semmoisen jälkeen pitää vähä huiliakin. :D Ja niiiiiiiin paljon toivoisin, et tää rauhoittuminen nyt sitten ennakois jotain semmoista pikkujuttua, kuten esim synnytystä :D ;)

Oi miten ihana pikku tyttö Neitim:llä!! :heart: Ai nii ja täältä myös kiitokset kun jaksat pinoa päivitellä vielä, vaikka varmasti muutakin tekemistä on... ;)
 
Voi källi! Neitim, jos haluat ne kestot vielä, niin laita yyveetä, osote siis lähinnä - olin ihan unohtanu ne kokonaan!! Siis siten kuin ehdotit, on ok =)

Hemmetti mun pää ei muista enää mitään.....

Juu, voi kun noita kuvia kattoo, niin tulee semmonen olo että ai kun meilläkin olis jo tuossa tilanteessa, kotona ja tuhnukka sylissä
:heart: Ihana pieni tyttö teillä, olikos teillä poikia aiemmat vai mitenkä?? dementia vaivaa tässäkin suhteessa....Mutta toisaalta, mulla on niin paljon tekemistä ens viikolle, että hyvä vaan jos pysyttelee tuolla masussa vielä.

Olis muuten kiva kuulla jo synnyttäneiltä, jäikö laitokselle mimmoset määrät kiloja? Mulle on nyt tullu 14 kg painoa ja ei varmasti kaikki sinne jää... :whistle:
 
Onnea kaikille nyytin saaneille! :flower:

Täällä ei supistele muuta kuin kivuttomasti. lähipäivinä tosin alapää ollut ihan jumalattoman kipee. Välillä tuntuu, että siellä on joku puukkohippasilla ja välillä tunne, että joku on sinne nyrkkinsä tunkenut. :whistle: josko siellä vauveli tunkis päätänsä alaspäin.

Tsempit kaikille loppumetreille!

-mennis ja aukusti 38 tasan-
 
Täällä sitä edelleen ollaan :wave: aamun supistuksetki loppui kuin seinään, ylläri :headwall:


On ollukki tarkoitus tuota vyöhyketerapiaa kokeilla ja nyt kun joku mainitsi, niin mähän otin lähimmän terapeutin numeron ja soitin sille ja tulee vielä tänä iltana tekemään =)
Sanoi ettei voi luvata mitään, no en mä siihen hirveesti uskokkaan, mut kokeillaan nyt tääkin sitten. Saan ainakin hierontaa, jos ei muuta.

Tänään on vaihtunu mielialat niin uskomattoman monta kertaa naurusta itkuksi ja toivosta epätoivoon. Ei yhtään auta tieto siitä, että hirmu helteet taas tiedossa ja nukkumisesta ei tuu sitäkään vähää :'(
 
Onnea vauvan saaneille :flower: :wave:

Tältä suunnalta (siis minulta!) tulee näköjään aina pelkkää valistusta :eek: Jatketaan siis samalla tiellä:
Mulla on nyt ollut joku tauti normaalien raskausoireiden lisäksi. Kävin tänään lääkärillä kunnallisella puolella (voi tuska mitkä jonot!) Mutta mulla todettiin siis bakteeriperäinen hengitystieinfektio. Sain antibiootteja (olen vähän sellanen, etten helposti raskausaikana mitään lääkkeitä haluaisi syödä), mutta nyt ajattelin, että pakko syödä kuuri loppuun, että jaksaa sitten synnyttää, jos lähtö tulee lähipäivinä.
Pitäis vielä lähteä miehen kanssa huomenna sinne meidän kauan odotettun hotelliyöhön ja ravintolaan.. blääh. Ja Sunnuntaiksi pitäis järkätä vielä meidän tytöille yhteissukulaissynttärit. Tilattiin kaikki tarjottavat onneks pitopalvelusta, mutta siivoominen on niin hitsin työlästä tällä hetkellä..

Neitim ihana pikkuinen!

Viher+ tiitiäinen 38 Poks
 
tin
Red Dragon: Kiitti ohjeesta, hyvää oli :p
Paljon onnea kaikille pienokaisista ja neitimille suuri halaus kun jaksat päivitellä tätä pinoa! :flower: :hug:

N11nalle iso halaus! :hug:
Tääläki vauski liikkunu vähemmän nyt viime päivinä. En kyllä usko et mahtuukaa kovin hyvin, ainaki kovin kiristää mahaa.. Lääkäriki sano et vauva on jo niin alhaalla et hengittämisen pitäis olla helpompaa... pjaskat!!
Meillä olis huomenna vielä ne häät, toivottavasti päästään. Sitte saaki vauva tulla :heart:
Oireita on ja ei... välillä supistelee paria mut pääasias vaan kiristelee :D
tin ja lyly 38+5
 
:wave:

terveisiä täältä sairaalasta , tyttö pääsi aamusta osastolle mun kanssa ja ollaan yritetty imetystä, mutta ei ihan vielä lähtenyt kunnolla käyntiin, kun en ollut saanut imetettyä ennen tätä päivää.. :heart:

tyttö on kaunis kuin mikä ja ihan siskonsa näköinen :heart:

yritetään päästä jo huomenna kotiin :D

mä olen jo tänään tallustellut ympäriinsä ja käynyt suihkussa haavan kanssa, pitää vaan ottaa niskasta kii ja lähteä liikkeelle :D

terkuin huisi ja pikkuinen 1 vrk :heart:
 
Onnea Neitikat potrasta pojjaasta!! :heart:

Neitim, ihana kuva...kauhea vauvankaipuu, syntys jo tämäkin!

Täällä ollu taas ihan masis päivä :( Mieskin jäi paskiainen ylitöihin, tulee tunnin päästä..meni ilta ihan vituralleen ku ois ollu kiva tehä jotain yhessä, ihana ilmakin..kiva ilman autoa märehtiä täällä peräkylällä :kieh: Saapahan mököttää nyt :xmas:

Ei jaksais enää odotella yhtään..

Rakkaudesta äiti..baby style on siis siinä paljetien päässä, paljekirppiksen ohi ja ihan siellä perällä. Isot kyltit on, hyvin näkyy ja helppo ajaa sinne.

Anteeksi taas..ei oo oikein positiivisia nykyään nämä mun viestit :ashamed:

jonnuli ja hertta 40+5

 
38+0 POKS

sen kunniaksi ystävä kävi, syötiin omenapiirakkaa vaniljakastikkeen kera :p

muuten voinnissa ei kummempaa. kunnon lenkin jaksoin tänään tehdä ja imuroida 3 kerrosta. tuskallisena odotan viikonlopun helteitä...

NeitiKAt onnittelut isosta pojasta! :flower:

korvapuusti 38+0
 
OIII!!! lisää vauvoja :heart: Onnea taas kaikille :heart:
Täällä ihan helvetti päivä!! se aamuinen kohdunsuun härkkiminen aiheutti sit taas 4h:n supistusjakson ja oli paha!! Hakkasin nyrkillä seinään ja kiroilin :ashamed: välillä tuntu ettei niissä ees ollu välejä ku sattu vaan koko aika, sit ku 4h oli ohi rauhottu täysin - taas! Nyt illan mittaan tullu pari pahaakin supparia ja tasaisin väliajoin jotain mut välit suht pitkiä. Piti lähtee tytsyn kaa shoppailee koulujuttuja mut eipä oikei tullu mitään ku oli pikkasen muuta tekemistä :D Mä en ymmärrä miten tässä raskaudessa tää suppaaminen on näin pahaa, ekassa supisteli eka kerran ku kalvot puhkes, tokassa eka kerran tehokkaita (lieviä tuli jo aiemmin) tuli päivä ennen ku synty. No, nostaapa kipukynnystä... hope so!!


Pikkumökö + elmo ja tän päiväisen lääkärin sanoin "onhan toi kasvanu mut oishan sitä enemmänkin voinu kasvaa" :headwall: *positiivinen ajattelu kunniaan* :/
 
Edelleen yhtenä kappaleena :headwall: Oon ihan varma että synnytys käynnistyy ens viikon tiistaina ku miehen äiti ja sisko lähtevät kotiin. Ovat olleet meillä nyt sunnuntaista asti. Ois niin hyvä ku ois hoitajat pojalle valmiina. Ei tarvis ruveta sitten soitteleen mun vanhemmille jos yöllä lähtö tulee. Tänään ois kyllä ollu hyvä päivä syntyy ku tuo esikoinen on tasan 1½v :heart:

Marlin ja Justiina 40+3
 
Onnea neitikat!

ihania vaavilaisten kuvia :heart:

mullaki mieli menee vuoristorataa TAAS... välillä on tosiaan niin toiveikas ja ihana olo, sellainen olo että vauva tulee kun on tullakseen. Välillä yaas on niin malttamaton olo ja välillä sitten tuntuu että apua, kohta se tulee :eek: :D :LOL:
 
Huisillakin ihana tyttö, ja ei mikään lilliputti hänkään :heart: :heart: Voi että, mä vielä ainakin toistaseks vaan ihastelen muiden - millonkahan sitä tajuaa että omakin voi tupsahtaa milloin tahansa :LOL:

Jaaha,tyttö ei nukahtanukaan, meen kattomaan...
slurps, juustosarvet paistuu uunissa :p
 

Yhteistyössä