** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

Tällä ois huomenna viimenen pvä töitä.. Nyt kyllä tuntuu melko oudolta tollanen ajatus äitiyslomasta.. Miten mä nyt jään äitiyslomalle kun ei mulla mitään lastakaan ole :D Ei oikeen osaa ajatella sitä jollain tavalla että lapsihan sieltä tulee. :) ..En tiedä oonko jotenkin outo mutta juuh.

Hyvää vknloppua kaikille! =)

Ruuth Mulla anoppi kuoli kun odotin viimeisilläni esikoista. Anoppi oli pitkään ollut sairaana ja me oltiin koko miehen suuren perheen kanssa sairaalassa kun tämän viimeinen hetki koitti. Vaikka kaikki tiesi, että äiti ei pitkään enää elä, niin itse kuolema tuli kuitenkin hieman yllättäen. Mulla sitten lapsivedet meni n. 2 tuntia kuolinhetken jälkeen, olisko ollu surulla ja stressillä osansa asiaan. Oltiin siinä vaiheessa siis vielä siellä sairaalassa. Tää sairaala ei kuitenkaan ollu mikään synnytyssairaala, joten edessä oli sairaalan vaihto. No ei mulla sitten vielä juuri mitään supistuksia kuitenkaan ollu ja lopulta poika syntyikin vasta n. 30h lapsivesien menon jälkeen, silloin rv 38+0.

Hendu ja herra A 29+2

Kiitos neitim =)
ja myös siitä tiedosta että voin lähteä niitä nyt aamulla keräämään kun ovat vasta nupulla =)

Ja voi JUUSTOLEIPÄÄ teköö kyllä todella mieli, sitä ainakin ristiäispöytään meillä kun olen kainuusta :p sitä on ollut aina ennenkin.

Huomenia kaikille =)

Täällä on alkanut meneen nää päivät sillain,että kun on oikein paljon toimintaa aamusta iltaan,niin seuraava päivä menee ihan sumussa.Kun osais jakaa noita hommia sillai tasaisesti jokaiselle päivälle.
Mutta melkein käy niin,että kun aloittaa tuon siivoamisen tekee mieli sitten siivota sitten samalla energialla koko päivän.
No tänään on taas ihanan energinen olo.

Eilen oli ihanaa kahmia tuota uutta Vauvalehteä sohvalla.Sen lukee vaan siltä istumalta.Saisi ilmestyä kaksi kertaa kuukaudessa.Samaten Kaksplussan ja 9kuukautta lehden kanssa.Niitä aina odottaa.

Tuli ihan tuosta Vauva lehden yhdestä jutusta mieleenMe9 ja Bonus.Ihana 8 lapsinen perhe =) .Olen aina haaveillut oikein suuresta perheestä kun ollaan isännän kanssa kumpikin ainoita lapsia ja aina olisimme halunneet siskoja ja veljiä.Nyt kun katselee noita poikia kuinka paljon heillä on seuraa toisistaan,niin tuntuu oikealta ratkaisulta meille,että jos vaan tuo terveys kestää,niin kyllä muutama olisi vielä tervetullut =)

Me9 ja Bonus ihana masukuva! Ja hyvä,että tyttärellesi ei käynyt pahemmin :hug: .
Minkä ikäisiä teidän lapset olikaan?

:hug: sinne surullisten asioiden kanssa kamppailleille.Meillä myös tuli surullinen uutinen tiistaina kun isän äiti nukkui pois.Hän oli kyllä ollut 5 vuotta sairaalassa sydänkohtauksen jälkeen ja tähän jotenkin oli jollakin tapaan varautunut.Mutta silti se tuli niin puskista. :'(

Torstaina sain hieman piristystä Tayssin reissulla,kun kävin taas seurannassa ja ne uraatti arvot olivat tippuneet normaali lukemiin.Lääkärikään ei osannut sanoa,mistä ihmeestä tuo väliaikainen nousu johtui,mutta tuo liittyy myös aineenvaihduntaan ja nousi sen jälkeen kun Vappuna oli tuossa vatsataudissa,olisiko sen kanssa tekemistä??
Oli niin huumorintajuinen lääkärisetä vuorossa,ettei kyllä ikinä ennen ole ollut.Yleensä he kaikki ovat niin virallisia,eivätkä ylimääräisiä hymyile.Nyt sai itsekin nauraa sen jutuille.Ensinnäkin meillä on kuulemma sama syntymäpäivä ja Aku Ankalla myös 13.3. =) .
Sitten kyseli,että kumpaas mulle on luvattu ja alkoi ultraamaan ja höpötti samalla kaiken maailman hauskoja juttuja ja sanoi yhtäkkiä,että voisi kossupullosta lyödä vetoa,että nyt on tyttö tulossa,että saa mennä ostamaan vaaleanpunaisia hempeily vaatteita.Kyllä mua nauratti sen jutut. =) .Typykän painoarvio oli muuten nyt 1600g ja pää alaspäin köllötteli.

Maksalaatikko täälläkin himottaa ja homejuustot .
Ihmettelen kans vaan tuota maksalaatikon totaali kieltoa neuvolassa.Kun sanoivat,että maksamakkaraa saa syödä pötkön viikossa!Kun katsoin tuon Saarioisten rusinattoman maksalaatikon ainesosia niin siinä ei ollut kuin 14% maksaa ja maksamakkarassa yli 20%??
Mutta voisko toi maksalaatikko kielto tarkoittaa tuota itse tehtyä maksalaatikkoa ja ylipäätänsä,ettei sitä vedä kg tolkulla.Yhden kerran olen sortunut tohon Saarioisten rusinattomaan ,kun se on vaan NIIN HYVÄÄ,NAM!

No jopas tuli tekstiä.Nyt kahville.
Hyvää päivän jatkoa kaikille B) !

mimosa73 ja Typykkä 30+3

Ihan pikkimmiten tässä kevätjuhla hulinoissa....Huh huh :D

Kiitos masu ja mekko kehuista :heart:
Mimosa meidän lapset on 13v,12v10v,8v,5v,3v ja 1,5v
Luin itsekin kyseisen vauvalehden artikkelin ja tunnistin siitä paljon "omaa" :D
Mä voisin haluta itsekin lisää lapsia mutten yhtään raskautta :headwall:

Nyt vaatettamaan loput lapset juhlavetimiin ja omakin naama kuntoon :wave:
Illalla vielä yhdet lakkiaiset....

Heippa!

Mullahan alko eilen virallinen äippäloma! :) Vaikka lomalla tässä ollaan oltu jo monta vuotta.
Eilen supisteli kipeesti jo :/ Selkä joka aamu kippee ja pää. Nyt ne vaivat sitte taitaa alkaa enempi vaivaamaan. Eilen oli kamala ilma,sato vettä koko päivän ja ei päässy pihalle. Nyt arska paistaa. Vielä kolme päivää lapissa ja sitten kotiin takasin.

Masun jälkeisestä ajasta ollu teillä puhetta,mä kaipaan kans omaa kroppaa takasin ja että saa pitää taas farkkuja ja pystyy laittaan kunnolla kengät,sukat jalkaan,maksalaatikkoa saa syyä ilman rajotuksia :) Olen nytki syöny maksalaatikkoa mutta hyvin harvoin. Kerran vkossa kuulemma saa syyä,neuvolassa sanottiin.

Pittää alkaa aamupalalle.

sirri81 ja typy 31+4

Ja mun oli ihan pakko tulla takas vielä ja sanoa tämä:
Mäkin rakastan tätä vatsaa ja olen tosi ylpeä että näin kaunis vatsa vaikka odotan kahdeksatta.Ylipäätään olen ylpeä itsestäni,etten ole pahemmin "repsahtanut"näistä odotuksista ja imetyksistä,rankkaahan tämä on kuitenkin keholle...
Mutta nää vaivat tekee odotuksen kurjaksi! :ashamed:

Täällä ootellaan kans, että neiti tulis kotio todistuksen kanssa. B) Harmittaa kun en ite päässyt nyt mukaan koululle, kun isäntä töissä ja bussit ei kulkenu viel siihen aikaan, kun piti jo ennen kahdeksaa olla koululla. Hurjan aikaisin mun mielestä. :eek: Normisti tottunut siihen, että ysiltä on todistukset haettu... no mut ei ois bussi siihenkään aikaan kulkenut, että mulle ois kymmeneltä passannut parhaiten. :whistle: Mutta pääasia on se, että neiti ite pääsi sinne kyydillä. :D

:hug: kaikille joilla surullisia tapahtumia ollut lähiaikoina.

Se ois sitte poksumislauantai taas :p

Katjuska ja sintti 30+0 :heart: *POKS*

Lauantai POKS 29+0.
Ei vaan jaksa olla hirveän innoissaan kun ottaa niin päähän nuo sokerit joita en saa kuriin. Kohta alkaa jo toivomaan että sais ne insuliinit :( Vauveli taas pari päivää ollut vaisumpi, kääntyilee mutta ei isommasti potki, sekin vaivaa..

Noo, jospa sitä taas piristyis kun arska paistaa ja pääsee ulkoileen
-Upsy ja Fiina-neiti 29+0

Huomentapäivää!!

No nyt on lapset kesälaitumilla!! Esikko sai kolmannelta hyvän toikkarin! Ollukin raskas vuosi kun on yhdistelmäluokalla (3-4lk) niin joutuneet enkun lisäksi opiskeleen rankasti neljännen vuosiluokan uskonnon ja ymp.opin. Raasu ihan väsy. Keskimmäisen eskari loppui eilen. Täytyy tänään palkita ahkerat pikkuihmiset jotenki kivasti.

Minä oon kyllä huoleti syöny maksalaatikkoa ja maksamakkaraa kun ei mun mielestä niistä mitään kieltoa ole kun sisältävät suhteessa niin vähän maksaa. Ja oon vedelly leipäjuustot nassuun ja muitakin juustoja mitkä on pastöroidusta maidosta tehty. :whistle:

En tiiä, hirvittää tämä ajan kulu..tahtos kantaa tätä masua vielä pidempään..vähiin käy aika ennenku loppuu..

Meillä ei oo tänään mtn juhlia..ois ollu kiva käydä herkuttelees jossain ;) Kjeh.

Nyt pihahommiin..Tyyppi masussa on muutes tainnu ährätä itteensä poikkiasennosta rt:aan..tuntuu vaan hikka alhaalla ja pepun pyllötys tuossa tissien alla. Hope so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jonnuli ja hertta-pyllöttäjä 31+6 :eek: :eek:

Gallup: Mulle yksi kylmä olut, kiitos! :D Ja onhan se kiva, kun sitten mahan jälkeen pääsee taas vähän näppärämmin liikkumaan. Ja lähtemään kunnolla hikilenkille, ettei jo heti ekassa tienhaarassa pissata ihan hirveesti tai tunnu epämukavalta muutenkaan. Vaikka kyllä tykkään tästä masusta aivan kympillä :heart: !

W 31+1 :wave:

Terve vaan!
Täällä paistaa niin ihanasti aurinko, että mielikin jotenki tosi kepeä! B) Mulla kyl vaikuttaa nää säät mielialaan ihan suoraan: Jos sataa, ei jaksa mitään, ja kun paistaa nii energiaa täynnä!

Elämästä mahan jälkeen ootte puhunu. Mä odotan, että sais syödä ihan ilman rajoituksia mitä vaan mieli tekee, etenkin juustoja. Ja karkkia ilman kauheen huonoa omaatuntoa, varsinkin salmiakkia ja lakua. Ihanaa punkkulasillistakin kaipaisin. Ja kunnon villiä seksiä ilman mahan varomista... :D Ja ylipäätään sitä taipuisuutta/notkeutta ja sitä, että voi kävellä reippaasti ilman supistuksia ja vaappumatta tai vaikkapa juosta pikku pyrähdyksen, että ehtii bussiin! :LOL:
Aika pitkä lista, mutta pakko lisätä, että olen kyllä nauttinut tästä mahan kasvamisesta kuitenkin ja ihan ylpeänä tätä palloa kannan. Mutta en usko, että mahaa tulee ikävä, paitsi vähän ehkä tätä hassua tunnetta, kun joku alieni muljahtelee ja vispaa mahassa. :LOL:

Eipä muuta, kuin vointeja kaikille ja nauttikaa mahoistanne, kun vielä pystytte!! ;)

Ituhippi ja pikkualieni 31+3

VATTUTEETÄ ostin tänään paikallisesta luontaistuotekaupasta. katteli vatsan perään pitkään kun sitä kyselin, takin alla kun ei kunnolla vielä näy. 2 kuppia tänään juonu ja taitaa jäädä siihen, ei kovin hyvää ollu vaikka muuten oon teen todellinen ystävä. kai tohonkin makuun tottuu. aamulla kuitenkin pakko saada jotain muuta ja päivän aikana jos tota sitten saisi juotua. on ainakin kokeiltava ettei tuu 35h synnytystä kuten tokan kanssa ;)

korvapuusti 29+1

mun ei varmaan tarvi kertoo mitä ootan mahan jälkeiseltä ajalta, oon jo niin paljon teille valittanu :LOL: Nooh, sitä ettei tarvis näin rajusti ressata nuista sokereista ja maksa-arvoista :whistle: Eiköhän ne uudet stressin aiheet oo sitten :D

Jaahas , lasten kesäloma alkoi ja huomenna menee 2 isompaa mummulaan , saas nähdä kauanko siellä viihtyvät ! :)

Masun jälkeistä elämää ... odotan että nää suonenvedot loppuu ja tää jatkuva tunne että koska taas vetää suonta !!!! Ja että turvotusta ei oo eikä tuu !!!!

Eli nyt poks poks 31 ! :)
Ja uutena oireena tullut turvotus ! Oon koittanut järkkäillä tavaroita ja mansikkamaakin pitäisi perata .. ja noi marjapuskien aluset .. huoh ..

neitim +tytsy 31+

Yhteistyössä