Huomenia kaikille =)
Täällä on alkanut meneen nää päivät sillain,että kun on oikein paljon toimintaa aamusta iltaan,niin seuraava päivä menee ihan sumussa.Kun osais jakaa noita hommia sillai tasaisesti jokaiselle päivälle.
Mutta melkein käy niin,että kun aloittaa tuon siivoamisen tekee mieli sitten siivota sitten samalla energialla koko päivän.
No tänään on taas ihanan energinen olo.
Eilen oli ihanaa kahmia tuota uutta Vauvalehteä sohvalla.Sen lukee vaan siltä istumalta.Saisi ilmestyä kaksi kertaa kuukaudessa.Samaten Kaksplussan ja 9kuukautta lehden kanssa.Niitä aina odottaa.
Tuli ihan tuosta Vauva lehden yhdestä jutusta mieleenMe9 ja Bonus.Ihana 8 lapsinen perhe =) .Olen aina haaveillut oikein suuresta perheestä kun ollaan isännän kanssa kumpikin ainoita lapsia ja aina olisimme halunneet siskoja ja veljiä.Nyt kun katselee noita poikia kuinka paljon heillä on seuraa toisistaan,niin tuntuu oikealta ratkaisulta meille,että jos vaan tuo terveys kestää,niin kyllä muutama olisi vielä tervetullut =)
Me9 ja Bonus ihana masukuva! Ja hyvä,että tyttärellesi ei käynyt pahemmin :hug: .
Minkä ikäisiä teidän lapset olikaan?
:hug: sinne surullisten asioiden kanssa kamppailleille.Meillä myös tuli surullinen uutinen tiistaina kun isän äiti nukkui pois.Hän oli kyllä ollut 5 vuotta sairaalassa sydänkohtauksen jälkeen ja tähän jotenkin oli jollakin tapaan varautunut.Mutta silti se tuli niin puskista. :'(
Torstaina sain hieman piristystä Tayssin reissulla,kun kävin taas seurannassa ja ne uraatti arvot olivat tippuneet normaali lukemiin.Lääkärikään ei osannut sanoa,mistä ihmeestä tuo väliaikainen nousu johtui,mutta tuo liittyy myös aineenvaihduntaan ja nousi sen jälkeen kun Vappuna oli tuossa vatsataudissa,olisiko sen kanssa tekemistä??
Oli niin huumorintajuinen lääkärisetä vuorossa,ettei kyllä ikinä ennen ole ollut.Yleensä he kaikki ovat niin virallisia,eivätkä ylimääräisiä hymyile.Nyt sai itsekin nauraa sen jutuille.Ensinnäkin meillä on kuulemma sama syntymäpäivä ja Aku Ankalla myös 13.3. =) .
Sitten kyseli,että kumpaas mulle on luvattu ja alkoi ultraamaan ja höpötti samalla kaiken maailman hauskoja juttuja ja sanoi yhtäkkiä,että voisi kossupullosta lyödä vetoa,että nyt on tyttö tulossa,että saa mennä ostamaan vaaleanpunaisia hempeily vaatteita.Kyllä mua nauratti sen jutut. =) .Typykän painoarvio oli muuten nyt 1600g ja pää alaspäin köllötteli.
Maksalaatikko täälläkin himottaa ja homejuustot .
Ihmettelen kans vaan tuota maksalaatikon totaali kieltoa neuvolassa.Kun sanoivat,että maksamakkaraa saa syödä pötkön viikossa!Kun katsoin tuon Saarioisten rusinattoman maksalaatikon ainesosia niin siinä ei ollut kuin 14% maksaa ja maksamakkarassa yli 20%??
Mutta voisko toi maksalaatikko kielto tarkoittaa tuota itse tehtyä maksalaatikkoa ja ylipäätänsä,ettei sitä vedä kg tolkulla.Yhden kerran olen sortunut tohon Saarioisten rusinattomaan ,kun se on vaan NIIN HYVÄÄ,NAM!
No jopas tuli tekstiä.Nyt kahville.
Hyvää päivän jatkoa kaikille B) !
mimosa73 ja Typykkä 30+3