Pikaisesti täältäkin :wave:
Ostettiin talo ja muutto kolmen viikon päästä ja sitä ennen tehä vähän remppaa ja hemmetinmoinen ressi pukkaa päälle ja supistelee ja uhmaikäinen koettelee ja mitäs muuta
Ei oo elo helppoo ja veikkaan ettei tää helpota vielä piiiitkään aikaan.
:hug: kaikille sen tarpeessa oleville.
Sitä mun piti, että
pikku poikien äidit olisiko kellään tarvetta ISOVELI- paidalle??
Mä ostin huutonetistä tuolle 2,5 vuotiaalle 98 cm paidan (tutta) mutta on aivan älyttömän pieni vaikka normisti käytetään jopa 92 vielä. Vastaa ennemmin kokoa 86 korkeintaan. Ihan napapaidaksi menisi tuolle meidän 95cm/16kg jätkälle. Että mitähän arvioisin, alle kaksi vuotiaalle vois olla passeli kuitenkin. Jos jotakuta kiinnostaa, niin laittakoon yv niin voin laittaa mittoja ja kuvaa.
Myös kahdet äitiysfarkut etsisi uutta omistajaa, kun joku on näköjään syönyt itsensä niihin liian isoksi :x toiset 38, toiset 40 kokoa hm mallistoa molemmat. Kuvia kiinnostuneille, halvalla lähtee.
Supisteluja on siis ihan päivittäin useita kymmeniä, viimeksi kävin lääkärissä 28 viikolla ja ens ma on seuraava, en oo kyllä paljo liikkeitä varonu, kun ei ollu viimeksi mitään tapahtunu ja toivottavasti ei oo nytkään kun ei tässä vuodelepoon jouda millään.
Mahanympärys näyttää 107 cm =) pienestä mahasta saan silti kuulla jatkuvasti.
Kaipaan maksalaatikkoa aivan hemmetisti
ja mahallaan nukkumista ja kylmää omenasiideriä ja ja ja kaikkea, minua ei oo luotu raskaana olijaksi ja innolla odotan sitä aikaa, kun vauva kasvaa vatsan ulkopuolella.
Ai niin mistä tulikin mieleen, kun en ole kirjoitellut moneen viikkoon.
Sannulille onnea tuhannesti ja Tytille voimia kasvaa :heart: :heart:
Kestovaippailijat, voisko joku valaista minua nuista ÄP-kestovaipoista miten niitä käytetään oikein?? Ei mitään kokemusta, kiinnostusta kylläkin. Sen AIO-vaipan vielä ymmärrän, mutta en niitä muita ihmekankaita |O
Nuo AIO-vaipat kiinnostaa kaikessa kätevyydessään (kai??) eniten, nuita voisin siis käyttääkin ihan mielellään, mutta nuista kangasvirityksistä en perusta kun näytöstää niin monimutkaiselle, mitä ei varmaan oo sit kun osaa käyttää.
Kertisvaippoja täällä tullaan varmasti suurimmaksi osaksi käyttämään, mutta kun aina kirppiksilläkin näkee nuita kestoja myytävän niin kiinnostaisi ostaa jos osais käyttää.
Joo pikaisesti piti, mutta pitkäksi venähti taas =) Hirveesti tulee tänne tekstiä koko ajan, joten on työn takana pysyä kärryillä aina, ja sit se kirjoittaminen jää ja jää aina vaan.
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
Äitivaan 32+0