Uusintaultra oli tänään. Kaikki mitat meni keskikäyrillä.
Silllon parisen viikkoa sitten soitti utran jälkeen perään ja mun perussairauteen vedoten sano lääkärin halunneen kasvukontrollin... Totuus oli se, että huonon näkyvyyden ja asennon vuoks ei ollut saanut kunnolla yhtä mittaa ja se tsekattiin nyt uusiks. Oli aika pitkä pari viikkoa ja varsinkin kun ties, ettei mun perussairaudella oo mitn tekemistä vauvan kasvun kanssa.......
"Onneks" on ollut niin kova kiiru ja stressi koulun kanssa, että on vienyt aikaa ja ajatuksia muuallekin.
K-HKS:ssä saa tulla
vierailulle myös isovanhemmat, mutta vaan 17-19 välisenä aikana. Muita ei. Sisarukset on laitettu tohon samaan aikaan. Isät saa olla 9-19.
Kävin kattoon kans noi
pakkauksen kuvat ja muutamia sydämensulattajia siellä on..
Taidan silti käyttää noi rahat kaukaloon. ehkä.
Jos joku ottaa pakkauksen, muttei halua pitää tota makuupussia, niin vois tarjota sitä yksityisviestinä mulle
Mullä kävi
äippärahojen kans niiiiiiiiin paskamaisesti. Kuvittelin saavani melki 80e ekoilta päiviltä ja sit melki 60 e loppuajalta..
MUTTA tuleekin vajaa 40e ja vajaa 30e.. v***u.
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Mulla 2009 oli hyvä vuos ja tää kevät on mennyt opinnoissa. MUTTA koska en oo työsuhteesta opintovapaalla, ne kattoo 2008 tulojen mukaan.. huraa...
Mä jo niin odotin ja iloitsin. Päätöstä ei oo vielä tullut (kun en oo hakenutkaan), mutta soitin ja kyselin juttuja.En vaan haluis uskoa, että voi olla noin. Jospa jostain löytyis porsaanreikä, mutta taitaa olla turha toivo.
Sit siihen vielä kunnon mätkyt päälle, niin oon ollut lamaantunut stressipeikko ja kärttynen ja surkia ku mikä. plääh.
Mutta masussa kaikki kondiksessa ja siitä pitää jaksaa olla iloinen!!
Månsku ja Aukusti-Ina 22+6