Dino: Voimia koko perheelle! Syvimmät osanottoni koko perheelle! :hug:
Dreamer: Onnittelut tuplista! :flower:
Sirri: Mukava kuulla, että saatte pienokaisenne kotio! :heart:
neitim: Lisätietoja minun tietoihin: KYS & sukupuolesta emme tiedä
. Ei ole rakenneultrassa saatu tietää, ku pörriäinen ei halunnut näytellä paikkojaan.
--
Itsellä on vointi ihan ok. Ei kai tässä valittamista. Maha kasvaa hirveää kyytiä & toisaalta haluaisi jo toisen pihalle, koska nivuset on niin helkutin kipeät.
Esikoinen syntyi 36+4 pre-enklampsian seurauksena, joka oli lievä. Toinen syntyi 38+2 ja hänelle epäiltiin myös pre-enklampsiaa ja papereihin tuli myös merkintä, mutta KYS:in lääkärit piti palaverin ja kävivät kaikki paperini läpi ja heiltä tuli tieto, että tuskin oli pre-enklampsiaa. Jouduin nimittäin tarkistukseen valkuaisen takia, mutta kyssiin, ku menin, ni siellä ei ollut mitään. Verenpaine oli loistavissa lukemissa. Mie sanoin heille, että saavat käynnistää, koska en ole ees - taas ajelemassa tätä matkaa. Ja he käynnistivät.
Nuorimmainen syntyi sitten 41+1 ja se oli kyllä odotus, ku aina neuvolassa pelkäsi, että milloin kohoaa alapaine tai ilmestyy valkuaista virtsaa, mutta sitä ei ilmestynyt. Ja uutta oli myös se, että piti lähteä itse kotoa ja liian aikaisinhan sitä tuli lähdettyä
. Mutta olinpahan sairaalassa ajoissa. Nuorimmainen painoi syntyessään 3990g ja huh huh ponnistusvaihetta. Pää oli julmetun kokoinen ja tuntui, ettei tuu koskaan ulos, mutta tuli se sitten sieltä jossain vaiheessa. Olin tottunut synnyttää alle 3 kg:n lapsia, ni Milkan synnytys oli, että ei enää meille lapsia XD.
Tosiaan, ku Milkan kohdalla saavuin sairaalaan, ni kätilö arvioi painoksi n. 3 kg, mutta kätilö, joka tuli ponnistusvaiheessa avustamaan ja kysyi, paljonko on arvioitu, ni sanoi vaan: "Ei selviä 3 kg:lla, että on varmasti lähemmäs 4 kg.". Mie olin siinä, että kiitos vaan tiedosta.. En välttämättä olisi halunnut tietää XD.
Katsotaan, miten tämän neljännen kanssa käy
.
Mutta nyt leipomaan muffinsseja.
- RD & Pörriäinen 35+2 -