***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

sirrille onnittelut kun kohta saat tytön kotiin :heart:

Noista seksihaluista, mulla kyllä vielä olis haluja, mut jotenkaan ei enää uskalla tai jotain. Miehestä en tiedä.. eipä ainakaan oo kinunut :LOL:

Jospa menis syömään aamupalaa ja sit sen jälkeen saa lähteä pojan kanssa käymään terveyskeskuksessa korvahuuhtelussa.

Maijamehi ja Toukka rv 37+5
 
Ihanaa Sirri,tyttö tulee kotiin :hug: :heart:

Jaaha,ja Mimosako seuraavat vauvauutiset tuo :heart:

Itsellä myös kehnoista kehnoin yö takana,ei supistusten vaanjärjettömän närstyksen takia :x

Nyt olen valmis synnyttämään ;)

Poks 36+0 ja napa
 
huomenta! Onnittelut dreamerille ja koko perheelle :flower:

Tulipa nukuttua paremmin viimeyönä,ei ollut niin kuuma :p
Mies kotiutui eilen ja olihan helpottunut olo,ei tarvinnu enään jännätä pysyykö kasassa.
Suunnitelmana olis lähteä möksälle,nyt sit taitaa olla vika reissu,seuraavan kerran sit menemme jo vauva mukana :D .

Tuttipulloista,mä ostin kanssa yhen pullon varuiks,vaikka niitä olis kyllä ollut edellisiä,mutta ovat jo niin patinoituneet et nakkasin ne roskiin :heart:
olen kattelut aventinpulloja,mut päädyin sit kummiskin ainuun.Ne on ollut ihan hyviä.


Rakkaudesta äiti Täällä sama homma mies vonkaa,mun ei kyllä ole tehnyt mieli...välillä saattaa tulla mitä jos sitä vähän,mut sit vauva alkaa möyrii tai potkii niin et sattuu ni johan sitä halut katoaa saman tien :ashamed: no eiköhän sitä ehitä taas sit joskus :D ...

Hauskaa viikonloppua kaikille :wave:

lolu36+3
 
Mä en oo pulloja ostanut valmiiksi,ajattelin sitten hakea jos tarvetta ilmaantuu.Kaupathan on nykyään aina auki ;) Enkä oo hankkiinut rintakumeja tms...Ehtii kyllä.

Sairaalakassikin edelleen pakkaamatta,en taida usko pääseväni matkaan koskaan |O

Muu on sitten ollut valmiina jo monta kuukautta :D
 
Onnea dreamerille tupla poijista! :heart:

Sirri onnea tytön kotiin pääsystä! :heart:

Tänään äitipoli klo 12.00 turvotuksen/ verenpaineen takia. Jännittää.

Kirjoitin pitkät rimpsut, mutta sain karotettua. :kieh: Kirjoitan myöhemmin kuulumisia.

Elli Ja Öttis 35+5
 
Noista haluista vielä... tarviskohan sitä oikeen koittaa tänään et mitä tapahtuu jos yrittäis vähän jotain puuhailla... :LOL: Voi kyllä olla aika taitolaji tällä hetkellä.

Mun piti eilen silittää noi vauvanvaatteet, mut enpäs sit löytänyt meen silistyslautaa, en voi ymmärtää missä se on :kieh: Tarvii varmaan kerätä vaatteet koppaan ja ajaa vähän matkaa ja mennä mun äidin luo silittämään ne... :headwall:

 
Kiitos kiitos :) On se ihana saada nyytti kotia ja odotettu on kauan!
Marlin Ne tipat on apteekissa sekotettava jostain aineista ja se seos kestää jääkaapissa 3kk. Tuo seos tarvii onneksi ostaa vain yhden kerran,ettei tartte montaa pulloa ostaa,sehän ois jo ihan järjetöntä tuolla hinnalla.

sirri81 ja Anni 1kk 1pvä
 
Onnea Dreamerille tuplapojista :heart:

Ja Sirrille myös hurjasti onnea tytön kotiin saamisesta :heart:

Me9jabonus Miulla ihan sama että kassia ei oo pakattu, koska tuntuu että lähtöä ei tule ikinä ja sitten kuitenkin kaikki muu ollut valmiina jo ikuisuuden, ihan pölyttymässä vaan! :D
Ja kiitos kun kommentoit sitä laskeutumista. Itseasiassa tiesin jo sen, mutta sitä nyt tässä ihmettelen miksi ohjeistukset ovat niin erilaiset täällä. Aiemmissakaan raskauksissa vauvani eivät ole laskeutuneet kuin vasta synnytyksen aikana, ja vedet siis menneet ekana, eikä koskaan ole kielletty liikkumasta.. Pitänee kai soittaa sitten jos tässä joskus synnyttämään pääsis ja vedet menis, niin sairaalaan ja kysyä sitten "tuoreet"ohjeistukset sieltä.

Seksistä, halut on kohtuullisen tallella, mutta meillä mies on aika varovainen ehdottelemaan, koska hän on huolissaan kun se tuntuu olevan miulle niin "vaikeaa" :D Noh, onhan se tälläsen ison mahan (plus vaivat) kans aika äheltämistä kieltämättä.. :LOL:
No josko sitä viel yrittäis saada synnytystä sillä käyntiin (ekan kans toimi tai sit oli sattumaa, mut viikot olikin jo la:n yli, luulen et paikat oli vaan valmiita ja seksi anto vauhtia..) Mut yrittänyttä ei laiteta!!

Ainii, eilen selvis sit sokrumittari valehteli, näytti korkeempia arvoja :( Tänään sit uutta hakemaan.. Inhottaa vaan kun kerkesin niistä jo stressata sit ihan turhaan.. Mut muksu on kaiketi iso, sokereista huolimatta! :|

Hyviä vointeja kaikille!

Emppux ja Aarre 37+5 :heart:
 
Moikkelis!
Täällä kans yksi aktiivinen lukija ja laiska kirjoittelija :ashamed: Ihanaa lukea teidän kuulumisia, on niin samanoloisia ajatuksia. Onnea dreamerille ja koko perheelle kaksosista :hug: :heart: Olisi ihanaa kun olisi synnytys jo takana... Miten teillä joilla on aiemmin lapsia, miten kuvailisitte sitä kipua? Mulla pelottaa se eniten... Ja mietityttää osaako sitä lähteä kun aika koittaa :eek:
Mulla on ollut raskausmyrkytysoireita. Joka päiväisiä neuvolassakäyntejä ja kerran olin äippäpolilla asian takia. Toivottavasti kaikki sujuisi hyvin loppuun asti...
Meja9bonus sulla tosi sievä masu, ei ikuna uskois että yhdeksäs jo tulossa :hug:
Voimia kaikille tasapuolisesti, ihana että tänään pikkusen viileempi päivä. Minäkin tykkään lämmöstä mutta liika on liikaa.
Heinis ja pikkubotti 38+3 hui :heart:
 
Dreamerille perheineen tuplasti onnea :heart: :heart: :flower: :flower:

Sirri ihanaa, että saatte pikkuisen vihdoinkin kotiin :heart:

Haluista vaihtelevasti. Mutta selkeesti enemmän niin, että ei oikeen innosta. :ashamed: On muutenkin liikkuminen sen verran kivuliasta ja kankeaa, että ei oikeen tunne itseään niin viehkeäksikään just tällä hetkellä. :kieh:

Vessassa taas ravattu moneen otteeseen yöllä ja sinttikin päätti pitää jonkun jumppatuokion. Ukkokin käväs kotona nukkumassa, kun meni iltavuorosta aamuvuoroon. Muksutki ihmettelee, kun ei isiä näy olleskaan. Tylsiä nuo vuorot, kun noin vaihtuu. :kieh:
Pojat kans oli molemmat aika levottomia yöllä, että jotenkin tosi katkonaiseksi jäi unet. Sen verran muistan, että jonkun synnytysunen kyllä näin jossain välissä. =)

Mulla on noi rintakumit ja pullotutit ja tutit valmiina...vielä ku jaksais keittää ne :whistle: Pulloja mulla on vähän liikaakin, niin en uusia viitsi ostaa, mutta tuttiosat on uusia.

Katjuska ja sintti 35+6 :heart:

Nyt tulee välillä sellainen KÄÄKS-olo, että kohta sitä ihan oikeesti pitää synnyttääkin. :$ Ehkä eniten jännittää, se, että miten ja milloin synnytys käynnistyy ja saako muksuille hoitajan jne.
 
heinis Jokainen tietty tuntee eri tavalla kipua.
Omalla kohdalla se kipu on kyllä sellaista, että pistää puhaltamaan ja periaatteessa ei pysty sen kivun aikana keskittymään mihinkään muuhun ja kun taas supistus loppuu, niin hetken saa huokaista ja valmistautua ottamaan vastaan seuraava. Että vaikka mieskin siinä lähellä on, niin silti keskityn todella paljon vain itseeni ja omiin tuntemuksiini.
joskus kipu saattaa tuntua enemmän selän puolella, johon taas miehen hieronta on parasta lääkettä.
Tosi vaikea on kyllä selittää, mutta itse ajattelen aina kun se pieni tauko on (jos sellaista on) että nyt ollaan taas askeleen verran lähempänä palkintoa ja se on kyllä auttanut kestämään paremmin. =)
 
Jehna, pitänee lähteä ostamaan sitten niitä tuttiosia vielä muutama. Keittelen sitten kaikki kerralla. Kiitos kommenteista =) Täytyy vaan tosiaan toivoa, että ne uudet tuttiosat kelpaa vanhoihin malleihin, kun se korkkihärdelli on jotenkin muuttunut.

Ja se sairaalakassi, lista pitää ainakin tehdä ja pitäis ostaa parit isot lökä-alkkarit sinne odottamaan valmiiksi, vaikka vanhoillakin tietty pärjäis, niin mä jotenkin tykkään, et semmoset siellä sitten odottelee. Jos vaikka nyt viikonloppuna jaksais innostua asiasta, et tekisin sen listan ja kattosin ees jonkun kassin tai repun valmiiksi.

Seksi? Mitä se on? Meillä tasan viimeksi harrastettu kun tämä napsku sai alkunsa. Edellinen raskaus meni samalla tavalla, mies lopetti kuin seinään kun sai tietää että olen raskaana, ei sitä saa kirveelläkään innostumaan moisesta, sillä on joku ihmeelline päähän pinttymä että ei halua "tökkiä vauvaa".... Mutta eiköhän sitä sitten syksymmällä taas päästä normikuvioihin, vaikka mitään kauheen aktiivisia ei olla viime vuosina oltu. :LOL: Melkosia ihmeitä siis nämä meidän lasten saamiskuviotkin, kun ei olla niin kovasti harrastettu mitään.. heh.

Sirrille ihan huippuisot onnittelut että saatte Annin kotiin
:heart: :heart: Teilläkin sitten "odotusaika" päättyy ja pääsette normaaliin vauva-arkeen. Aika lailla samoihin aikoihin sitten kuitenkin kuin muutkin elokuiset, kun näitä vauvauutisia nyt tulee =)

Kukas se kirjotteli siitä miehen kaljottelusta? Meillä vielä tänään mies lähtee viihteelle, joten toivotaan etten poksahda yllättäen ensi yön tai huomisaamun aikana.. ja siis ei lähde kyllä ihan yhdelle kahdelle, vaan tiedän että, huomenna meillä on yksi krapulainen veikko. Harvoin mies käy joten sallittakoon, muutenkin olen hiukan henkisesti valmistautunu siihen, ettei miehestä kovasti apuja synnytyksessä ole JOS nyt alateitse päästään tekemään, sillä kun on ihan hirveä verikammo... joten jos yksin joudun matkaan, niin eiköhän siitäkin selviä - onhan se hoitohenkilökunta.

Jaaha, pitänee alkaa antamaan tytölle aamupalaa, että päästään matkaan. Köllötettiin tänään yli kahdeksaan, on vähän myöhässä nämä meidän aikataulut tänään.. :whistle:

runttis ja sytkylä (ultran mukaan 36+0 mut neuvolan mukaan ei vielä poksuta...)
 
Tupla-onnittelut Dreamerille! :flower:

Kaivoin tässä isompien lasten vanhat vaunut varastosta että pesen kankaat niin nehän oli ottanut varastosäilytyksessä homepilkkuja pintaansa. Osaako kukaan sanoa voiko noita koittaa puhdistaa vai pitää hommata suosiolla uudet. Netistä löyty aika ristiriitaista tietoa...
 
tää päivä alko tosi kivasti.... ekaks terveyskeskukseen pojan kanssa korvahuuhteluun ja nyt itsellä alko järjetön päänsärky, tosin mulla oli jo siellä terveyskeskuksessa tosi kummallinen olo. Taidanpa siirtää itseni tohon sohvalle vatsan viereen maaten. Ja jossain vaiheessa sitten yritän lähteä käymään vanhempien luona noiden vauvan vaatteiden kanssa
 
Tiqustiina
Sirrille kovasti onnea että saatte typyn pian kotiin :heart:

Miks mua kihelmöi jalkapohjissa,varpaissa sekä sormissa/kämmenissä? Ihme kihelmöintiä ja kuumottaa :eek:

Rv37 poks :heart:
 
Sirri Niin just. Ajattelinki että ei varmaan useempaa tarvi ostaa, ois vähän turhan tyyristä lystiä. Mutta aika typerää ettei kuula Kelan korvauspiiriin :/

Runttipulla Minähän se kirjottelin kaljottelusta. Ei meilläkään tuo mies baareissa ramppaa, mutta kotona saattaa sen 1-3 ottaa. Ja ku hän on sitä mieltä että jos yhenki juo niin sitten ei ajeta, mikä on tietysti ihan oikein, mutta ei paljo huvittas lähtä autolla ajeleen jos kovinki supistelee.

Täällä halut on hävinny, siis mulla. Normaalisti oon semmonen että voisin vaikka kolme kertaa päivässä seksitellä. Mies meillä on viime aikoina tehny alotteen, ja kylläpä sitä sitten ite lämpenee vaikka aluksi tuntuu että menis nyt muualle :whistle: Tosin vähemmälle jääny nyt miehen työvuorojen takia, ja ei se enään mitään helppoo oo tän mahan kans. Olipa asento mikä tahansa niin aina on hankalaa. Tosin käynnistysmielessä pitäs päästä vähän useemmin peittoja heilutteleen, sanoinki että kaks viikkoa ennen laskettua sitten joka päivä, mutta saas nyt nähä :LOL:

Marlin ja Justiina 37+3
 
Meille syntyi pieni enkelipoika 15.7. (vko 36+3, 2625g, 50cm), maanantaina liikkeet vähenivät ja tiistaiaamuna OYSissa todettiin vauvan kuolleen. Tällä hetkellä ei ole mitään tietoa miksi näin kävi, päällisin puolin kaikki oli kunnossa. Jäljellä on vain suunnaton suru ja tyhjyys :'(
 
Isot onnittelut Dreamerille tuplista :flower: :flower:

Saadaan netti toimintaan vasta elokuun alussa, joten siihen saakka pääsen seuraamaan teidän kuulumisianne vain nopsaan kirjastoss tai isäni luona vieraillessani... :/ En siis oikein ehdi päästä juttuihin mukaan, mutta koitan parhaani mukaan roikkua perässä.

Tuntuu siltä, että jos ei helteet pian lopu, niin kuolema korjaa... :kieh: Olo on aivan käsittämättömän tuskainen ja huono. Sydän tykyttelee, ajoittain huimaa oikein kunnolla, turvotus on jotain aivan järkyttävää, vauva ahdistaa väillä henkeä ja välillä taas painaa alas kipeästi. Yöt menevät pyöriessä. Kääntyminen vuoteessa on hankalaa ja sattuu ja vessassa sekä juomassa saa ramapata koko ajan. Kamalaa valitusta, mutta tällä hetkellä en muuta toivo kuin synnytyksen käynnistymistä.

Tsemppiä kaikille muillekin vaivaisille. Koitetaan nyt jotenkin kestää nämä viimeiset viikot helteineen :flower:

Sipsunen & nalle 36+5 :heart: ( sunnuntaina ollaan jo täysiaikaisia )
 

Yhteistyössä