***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Sylikaupalla onnea Dreamer!! :heart: Voe mahoton, kaksospojissa sitä hommaa onkin :D
Ihanaa :heart:

Täällä vähän jänskättää huominen äippäpolikäynti, joka on heti aamusta.. Saapi nähä, sf-mitta kyllä hyppäs reilusti yli käyrien neuvolassa.. Haluisin samalla että kattosivat ton alakerran tilanteen! Kuitenki viime raskaudessaki alko paikat avautuun ilman mitään kipeempiä suppareita. Tänäänki jatkuvasti suppaillu ja on kyllä ollu vaikee olla! Samalla aivan kaamee väsymys ollu, mitenhän se huomenna sitten väsyttää kun on aikainen herätys :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Copper:
Sylikaupalla onnea Dreamer!! :heart: Voe mahoton, kaksospojissa sitä hommaa onkin :D
Ihanaa :heart:

Täällä vähän jänskättää huominen äippäpolikäynti, joka on heti aamusta.. Saapi nähä, sf-mitta kyllä hyppäs reilusti yli käyrien neuvolassa.. Haluisin samalla että kattosivat ton alakerran tilanteen! Kuitenki viime raskaudessaki alko paikat avautuun ilman mitään kipeempiä suppareita. Tänäänki jatkuvasti suppaillu ja on kyllä ollu vaikee olla! Samalla aivan kaamee väsymys ollu, mitenhän se huomenna sitten väsyttää kun on aikainen herätys :/
Mulla oli nyt ku viime viikolla kävin lääkärineuvolassa ni paikat auki hiuka ja mä en edes oo tuntenut et supistelis. Vähän mietityttää et mitenkä niin on edes käynyt.

No reilun viikon päästä kokoarvioon, vaikka olisinkin halunnut jo aiemmin sinne.
 
runtttipulla Tutit ja tuttiosat oon aina vaihtanut uusiin , myöskin ne ,jotka olin keittänyt mutta en käyttänyt lainkaan ... ilma kuitenkin haurastuttaa noita tutteja ja kuluvathan ne ,muutenkin käytössä ...
Uusia ostin vauvaa varten nyt vaan 1 paketin (jossa 2 tuttiosaa) , lisää sitten jos tarvitaan :)

Copper kerrohan kuulumisia sitten huomenna polin jälkeen ;)

Mäkin mietein että mahtaako ens viikolla polilla lääkäri katsastaa myös tuon alakerran tilanteen ... kun ei siellä ainakaan muuten enään oo alakertaan kurkittu ... nooh , eipä oo mulla paikat auenneet kun vasta synnytyksessä ....:(

neitim + tytsy 36+5
 
neitim, ok pitänee heitellä roskiin sitten noita mitkä tytöltä jäi... toivottavasti löytyy vielä sopivia tutteja kun ne aventin pullot on jotenkin uudistuneet. Nyt sohvalle lueskelemaan =)

Huomenna alkaa miehelläkin loma, joten saan toivon mukaan pikkusen levätäkin, tähän saakka on käyny töissä ja kun töistä tullu, painunu pihalle ja tullu joskus kympin aikaan sisälle nukkumaan. Luulis, että tuolla rakentamisella meille on vähintään linna nousemassa kun aina vaan muurailee ja laastia sekottelee... :whistle:

tilannekatsaus vauvan asennosta: koko päivän on yrittäny kääntyä ja äsken tais onnistua, sen verran kovin muljahti ja tuntu että tuolta alakerrastakin tulee jo läpi. Myös maha painu ihan silmin nähden alas, liekö sitten onnistunu nyt oikein päin. Maanantaina neuvola niin siellä sitten ammattilanen toivottavasti osaa sanoa miten päin on. Mutta siis nyt tuntus olevan hiukan järkevämmässä asennossa, ei ainakaan poíkittain ole - mutta onko perät ylhäällä vai alhaalla, niin en osaa sanoa.

 
Iltaa, viilenee!!! :D

Epplu mulla kun tuota pituutta on 175cm niin kyllähän tuonne pituuteen uppoo, siis tuo ipana siksi mietityttää tuo punkeminen kylkiluiden alla ja kuitenkin vihlonnat/ se että on laskeutunut... pitkä tapaus ehkä kait ? :whistle:

Runttipulla minäkin olne ostanu uudet tuttiosat yms yms juuri tuon mahdollisen haurastumisen takia...

Dreamer Tuplaonnittelut!!!

K joka ei saanu aloitettua laukun pakkaamista, mutta ehtiihän tässä ;)
 
Kaksinkertaiset onnittelut Dreamer ja tupla poitsut :heart: :heart: :heart:

Mä en enää uskalla käydä pissalla,niin kovin toi muksu painaa alas :| Ensi ke on nla lääkäri!

Tsemppiä ja voimia kaikille :hug:
 
:heart: Sylintäydeltä onnea koko Dreamerin perheelle pikku kaksospoikien syntymän johdosta Innolla täällä odotetaan et kuulee lisää Dremerin kuulumisia sekä myös saadaan lisää vauva uutisia!

Täällä aika kuluu niiiiin hitaasti, entäs muilla?

jonetta ja pikku-veeti 37+4
 
Yhdet tuttipullon tutit oon hankkinu, muistaakseni pari pullo jäi esikoisen jäljiltä tallelle. Jospa niillä sitten pärjäillään ainakin ens alkuun. Tutti pitäis muistaa vielä ostaa ja keittää, aattelin et sellaisen vois ottaa vaikka varoiks sairaalaan..

Tulipa sitten mussutettua mansikoita litra yksin :LOL:

nyt sohvalle köllöttelemään (kait mä siihen taas nukahdan ekaks) ja sitten voi jossain välissä kömpiä tonne oman kullan kainaloon.
 
Dreamer Onnea vauvoista! :) Nyt niitä vauvoja alkaa tulla ihan tosissaan eikä edes ole elokuu vielä :)

Minä sain tänään ihania uutisia,Anni pääsee maanantaina kotiin :) :heart:
Neiti painoi tänä aamuna jo 1910g. Huomena vielä viie hetken ostoksia vauvalle ostelemaan.
Kävin tossa apteekissa ostamassa rautatippoja,jekovittia ja huomena relatipat sekä keskostipat,sain vaan tänään apteekissa kuulla,että keskostipat maksaa 106e ja kela ei korvaa mitään :( Ihan järkyttävän kalliita!! HUH! Mut pakko ne on ostaa,että pikkunen saa tarvittavat vitamiinit.

Maanantaita odotellessa, sirri81 ja Anni 1kk :)
 
dreamer Oi Onnittelut pikku kaksospojista :heart:
Aivan huippu ihanaa aina kun huomaa lisää vauvoja syntyneen =) Itse olen varmasti viimeinen synnyttäjä tällä palstalla kun laskettu vasta 31.8 ja mulla ruukaa mennä yli :| mutta kaikkeni teen heti 37viikolta että vauva alkas tulla ulos mahasta :D vyöhyketerapiaa,seksiä,siivousta,saunaa,kävelyä..aijemmin ei kyllä mikään muu oo auttanut kuin ehkä tuo vyöhyketerapia.tai ainakin sen jälkeen alko tapahtua.

sirri88 Ihanaa kun Anni pääsee jo kotia :heart: Vaikka onkin kasvanut niin kuulostaa hurjan pienelle,kun mun viimesin vauva oli jopa 3910g =) Ja pieninkin ollut 3480g
Mahtavaa että Annin elämän alku on sujunut nuinkin hyvin vaikka syntyi niin aikaisilla viikoilla.Ja nyt sitten alkaa vauva arki kotona pikkuisen kanssa jota olette varmasti kovasti odottaneet =) :heart:

Mulla on ollut varsinkin tänään inhottavia kipuja alapäässä.Tai ei varsinaisesti pelkästään alapäässä vaan nuissa jossain luissa jotka varmaan laajenee tai jotenkin valmistautuu synnytykseen kun esim paljon käveltyä alkaa särkemään.Sitten tänään kun lähdin kävelylle niin ton "alapäänsäryn" lisäksi alko sattua mahaan ja piti lähes pysähtyä eikä kipu siltikään loppunut.Luulen et oli kuitenkin vaan supistus mutta ihmeen kauan kesti.Vähän on särkenyt myös lonkkia ja epäilinkin näiden oireiden perusteella et vauva ois laskeutunut mutta neuvolantäti ei mitään sellasta maininnut enkä tajunnu ees kysyä.Mutta pää ei ainakaan ollut kiinnittynyt.Nukkuminen sujuu vielä aika hyvin enkä heräile öisin jollei oo kova pissahätä mutta aamulla nouseminen tuottaa jo vähän enempi työtä kun aijemmin ;) On jotenkin sellanen tönkkö olo aamuisin niinku oisin ihan lukossa.Äh alapään särkeminen jatkuu joten taidan mennä nukkumaan jos se auttas.

seksikysymys vielä pikaisesti =) Onko teillä muilla halut vielä tallella??
Meillä kun mies jatkuvasti haluais ja rintoja sillä pitäs aaha kosketella aina ohimenne ja mua taas ahistaa hulluna se sen koskettelu ja seksi "painostus" Vasta oli vielä haluja mut nyt tuntuu ajatuskin epämiellyttävälle ku särkee tota alapäätä ja tuntuu painetta välillä peräaukkoonkin asti ja sit ne rinnat..ne on tullu jotenki ehkä herkemmäksi kun kosketuskin tuntuu heti paljon enempi kuin ennen.Saa naha mitä imetysajasta tulee ku sillon musta aina on tuntunu miehen rintoihin koskeminen inhottavalle(rinnat jotenki niin herkät ja jatkuvasti vauvan käytössä niin ei jaksa ylimäärästä koskettelua)ja seksikään ei oikein sillon innosta ja imettäny oon aika pitkään..viimeksi 1,5v :whistle: Voi olla kovat ajat eessä miehellä :LOL: No ja vähän mullakin ku ei oo kivaa ku pitää joko suostua toisen mieliksi tai sit kuunnella jatkuvaa painostusta

Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami 33+2 :heart:
 
Täältäkin Dreamerille tuplaonnittelut pojista! :flower: :flower:

Ja Sirrille onnittelut, kun saa pian Annin kotiin!

Täällä on vieläkin halut tallella, tuntuu et paremmin nyt odotusaikana ku ennen sitä :eek: Saa nähdä miten vauvan syntymä muuttaa tilannetta, tietty aluks tulee vähän taukoa...

Pari viime yötä on nukuttanu tosi huonosti, johtuu varmaan helteestä. Tuntuu et monta kertaa yössä herään kelloa kurkkaamaan. Sais tosissaan mennä helteet jo ohi.

Huomenna, eli oikeestaan tänään (pe) on neuvola-aika. Saa nähdä miten menee, kun on tuuraaja. Toivottavasti kaikki on ihan hyvin, verenpainekin. Oon kotona mittaillu ku kehotettiin, eikä mitään häikkää oo ollu. Pissanäytteessä oli vähän valkuaista, huomenna kuulee oliko toisessa näytteessä mitään.

NeitiKat: ollaan sit samanpituisia, 175 cm :wave:

Oinas + Heppu 36+0 (POKS!)
 
Tupla onnittelut Dreamerille kaksospojista :flower:

Eilisen päivän otin tosi rauhallisesti,makoilin vaan sohvalla kun tuli aikamoinen päänsärky,jonka laitoin ukkosen piikkiin.

Nyt sitten olen kello 0.20 lähtien keikkunut ylhäällä ja välillä yrittänyt nukkua,mutta ei näytä tulevan mitään.Tosi omituinen olo ja supistellut tosi kipeästi yli kaksi tuntia.Supistukset tuli alkuun parin minuutin välein,mutta ovat tosi lyhyitä,väli piteni 10 minuuuttiin ja nyt näköjään 5 minuutin välein,mutta eivät tosiaan kestä kuin ehkä 20 sekunttia.
Väsyttäis kyllä ihan pirusti,kuinkahan kauan tässä vielä pitää hereillä olla.
Oon kyllä melko varma,että nää loppuu jossakin vaiheessa.Tuskin tässä vielä synnyttään lähdetään....


mimosa73 ja typykkä 36+2
 
dreamerille tupla onnea!!! Ihanaa!!! :heart: :heart: :heart: :flower:

Tuttiosista sun muista härpäkkeistä meinaan ostaa uudet...pari tuttia on kaapissa jo valmiina ja tuttipullo...vielä vois ainaki toisen pullon ostaa ja niihin tutit.

Ihanaa, kun tämäkin pino alkaa ratketa :D Aika mennyt suorastaan siivillä :heart:

vauvis ja poju 34+4 :heart:
 

Yhteistyössä