dreamer Oi Onnittelut pikku kaksospojista :heart:
Aivan huippu ihanaa aina kun huomaa lisää vauvoja syntyneen =) Itse olen varmasti viimeinen synnyttäjä tällä palstalla kun laskettu vasta 31.8 ja mulla ruukaa mennä yli :| mutta kaikkeni teen heti 37viikolta että vauva alkas tulla ulos mahasta
vyöhyketerapiaa,seksiä,siivousta,saunaa,kävelyä..aijemmin ei kyllä mikään muu oo auttanut kuin ehkä tuo vyöhyketerapia.tai ainakin sen jälkeen alko tapahtua.
sirri88 Ihanaa kun Anni pääsee jo kotia :heart: Vaikka onkin kasvanut niin kuulostaa hurjan pienelle,kun mun viimesin vauva oli jopa 3910g =) Ja pieninkin ollut 3480g
Mahtavaa että Annin elämän alku on sujunut nuinkin hyvin vaikka syntyi niin aikaisilla viikoilla.Ja nyt sitten alkaa vauva arki kotona pikkuisen kanssa jota olette varmasti kovasti odottaneet =) :heart:
Mulla on ollut varsinkin tänään inhottavia kipuja alapäässä.Tai ei varsinaisesti pelkästään alapäässä vaan nuissa jossain luissa jotka varmaan laajenee tai jotenkin valmistautuu synnytykseen kun esim paljon käveltyä alkaa särkemään.Sitten tänään kun lähdin kävelylle niin ton "alapäänsäryn" lisäksi alko sattua mahaan ja piti lähes pysähtyä eikä kipu siltikään loppunut.Luulen et oli kuitenkin vaan supistus mutta ihmeen kauan kesti.Vähän on särkenyt myös lonkkia ja epäilinkin näiden oireiden perusteella et vauva ois laskeutunut mutta neuvolantäti ei mitään sellasta maininnut enkä tajunnu ees kysyä.Mutta pää ei ainakaan ollut kiinnittynyt.Nukkuminen sujuu vielä aika hyvin enkä heräile öisin jollei oo kova pissahätä mutta aamulla nouseminen tuottaa jo vähän enempi työtä kun aijemmin
On jotenkin sellanen tönkkö olo aamuisin niinku oisin ihan lukossa.Äh alapään särkeminen jatkuu joten taidan mennä nukkumaan jos se auttas.
seksikysymys vielä pikaisesti =) Onko teillä muilla halut vielä tallella??
Meillä kun mies jatkuvasti haluais ja rintoja sillä pitäs aaha kosketella aina ohimenne ja mua taas ahistaa hulluna se sen koskettelu ja seksi "painostus" Vasta oli vielä haluja mut nyt tuntuu ajatuskin epämiellyttävälle ku särkee tota alapäätä ja tuntuu painetta välillä peräaukkoonkin asti ja sit ne rinnat..ne on tullu jotenki ehkä herkemmäksi kun kosketuskin tuntuu heti paljon enempi kuin ennen.Saa naha mitä imetysajasta tulee ku sillon musta aina on tuntunu miehen rintoihin koskeminen inhottavalle(rinnat jotenki niin herkät ja jatkuvasti vauvan käytössä niin ei jaksa ylimäärästä koskettelua)ja seksikään ei oikein sillon innosta ja imettäny oon aika pitkään..viimeksi 1,5v
Voi olla kovat ajat eessä miehellä
No ja vähän mullakin ku ei oo kivaa ku pitää joko suostua toisen mieliksi tai sit kuunnella jatkuvaa painostusta
Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami 33+2 :heart: