Heips, onnea kaikille vauvautuneille, neitim varmaan on kohta tosi toimissa =) Ja me9b lienee kans, kun mitään ei ole kuulunu..
Meillä hermot täällä vaan kirraantuu. Mies tissuttelee rempan lomassa kaljaa ja mä mietin että millon tässä lähtö tulee. Tänään jouduin käymään tutustumassa sairaalassakin itekseen, kun ei sit saatukaan lastenvahtia. Kiva oli olla siellä yksin kaikkien pariskuntien seurassa, missä miehetkin oli tosi kiinnostuneita ja kyseli kaikkea... joopa joo, tää mun raskaus on kyllä ollu kuin olis yksinään odottanu, ei kerta kaikkiaan mitään vastakaikua tai kiinnostusta tuolla äijän kutaleella. Nytkin on tuolla pihalla jotain touhuamassa, ja paistelee samalla makkaraa (itelleen). Ärrssyttää. Varmasti sitten synnytänkin itekseni, en oikein usko että tuosta ukosta on mukaan yhtään mihinkään. Olis edes yhden kerran kysyny vointia, tai että miten jakselen tms.. mutta ei ei, omaa napaa vaan tuijottelee ja miettii, että pääseekö kk päästä äijäporukan iltamiin, jos tämä vaikka venyykin kovasti yliaikaiseksi....
Mutta siis siellä synnärillä tuli kyllä taas semmonen olo, että voiskohan tämän peruuttaa jotenkin..
a-pua, tuolla naikkarilla oli vielä jotenkin hirmu tarkkaa et millon mihinkin soitetaan ja millon tullaan jne.. enkä mä kyllä taida tämmösenä tollona mitään osata :headwall:
Jaaha, pitäis varmaan ottaa jotain iltapalaa ja sit käydä pötkölleen, olen kyllä niin sairaan väsynyt (ihan kaikkeen) että tekis mieli vaan nukkua pari viikkoa - jos vaan vois.