***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Annalalle onnittelut :flower: :heart: :flower:

Neitim, jospa ne nyt siitä tosiaan tiukkenis..

Pahoinvointi
on riesana täälläkin :wave:
Just pari päivää sit mietin, että tää on ku alkuraskaudessa. Ei tee mieli syödä, ku on paha olo, mutta on syötävä, että ei tuu pahempi olo. Närästää ja kalvaa, jossei syö ja jos syö...
:eek: :headwall: :kieh:

 
Annala Onnittelut :flower:

Neuvolassa käyty. Kaikki hyvin. Sf-mitta oli sentillä laskenut, eli oli nyt 32cm. Epäili että vauva ois laskeutunut. Kiinnittynyt ei kuitenkaan vielä ollut. Seuraava aika vasta lasketun ajan jälkeen 16.8. Välissä on se kokoarvio äippäpolilla. Ainakin nyt sanoi terkka että ei tunnu hänestä käsikopelolla isolta, vähän päälle kolmikiloselta. Mutta niin ne sano viimeksikin ja oli kuitenkin hieman isompi...

Vaunut haettiin myös tänään. Ostettiin kuitenkin uudet kun ei löydetty mieleisiä käytettyjä. Oran yhdistelmiin sit päädyttiin. Vähänkö tekis mieli mennä niitä tuonne ulos jo pukkaamaan :LOL:

Tsemppiä kaikille suppareiden kans kärvisteleville, toivottavasti pääsette pian tositoimiin!

-Sande & kolmas toukka 37+5
 
Sandeliini.. meillä on orat ja ne on tosi hyvät varsinkin talvivauvalle ja talvella työnnettäviksi niillä isoilla pyörillä. ja ovat huippu kestävät ja kaikki kankaat voi pestä..
meillä oon käyttänyt tosi paljon jo kahdella pojalla ja taas pesin ne kankaat tosin vasta toista kertaa niin uudeltapa näyttävät. meille on ainakin olleet ihan kympit yhdistelmät..

TIGU JA ANNALA onnea pienistä pojan vinkuloista :flower:

ja NEITIMille lykkyä että pääsisit jo puhaltamaan vauvaa maailmaan.

Myö käytiin tänään siellä FARMARISSA oli huisin mukavaa. Illasta käytiin tossa naapurin tilalla kun se on yksi retkikohteista.
Vein niille sankollisen auringonkukkia somisteeksi kahvioon.

Suppis ja 36+6 huomenna aatella jo 37 :D tosin ens viikolla mies lähtee viemään kalakuormaa pohjoseen niin voisin pysyä koossa pari viikkoa.. toisaalta...
 
Kyselenpä uudelleen että mikä taika tuolla oluella on? onko sen oltava esim. kolmosta että alkoton ei käy? Ja sanon heti että en todella tuomitse ketään ja tiiän että ei lasi punkkua taikka olutta hallaa tee mutta itse olen itselleni ehdoton näissä asioissa. Ois vaan kiva kuulla että mikä tuossa on "tehoaineena". Nuo ässäthän on helppo selittää ;)
 
TIQU onnittelut pienestä pojasta :flower:

MARLIN miehen sisko painoarvio rv 37 3700g, syntyi 40+3 ja silloin 4200g. en muista millä viikoilla sun painoarvio tehtiin mutta noin hänellä. mulle taas sanottiin että 36+5 3200g ja kasvaa kyllä vähintään 4000h la mennessä...

täällä ei uusia tuntemuksia. saunottu ja sekstattu on ja lenkille vielä lähden mutta mutta... taitaa olla turhaan ;)

korvapuusti 37+0 POKS TÄYSAIKAINEN
 
:heart:
paljon onnea taas kaikille vauvan saanneille :heart:

täällä oli sitten viimeinen neuvola eilen ja höpistiin tulevasta synnytyksestä vaikka mitä :D tää oma terkka kätilö aivan mahtava ja kokenut...

ei saanut enää sormia vauvan pään väliin ja oli jo aikas alhaalla :) jee,

nyt sitten jännätään tuleeko luonnollisesti alakautta vai menenkö sinne suunniteltuun sektioon ensi to-pe :eek:

eli keskiviikkona otan jo sairaalakassin mukaan ja aion saada jo vauvan syliin :heart:

supistukset on ollut sellaisia pidempiä ja happea saa haukkailla, mutta kipeetä ei ole tehnyt kertaakaan :|

jotenki olisi sellainen kutina että voisi syntyä ennen sitä keskiviikkoakin, huomenna aion tanssia häitä ja ottaa ässät käyttöön :LOL:

supistuspuhureita kaikille :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

huisi ja pikkuinen 38+3
 
annala onnittelut :flower:

raksu lähti sitten mökille, itse en uskaltanut.. no on ainakin kämppä siivottu ja 3 puskaa marjoja kerätty, kiitos raksun.. mökil laittaa sit paremman lukon oveen ja maalaa katon..

sain tänään tehtyä sitten viimosen tumpun pienelle tuohon "settiin" aika iso ponnistus kun ei muuten neulo lainkaan :D

täytyis nauhat viel hankkii töppösiin ja lakkin.

tääl supistelee heti kun liikkuu... joten se yks syy kui en jaksanu mökille mennä toinen on se että autossa istuminen/ajaminen aiheuttaa supistuksii..
 
korvapuusti Tuosta esikoisesta tehtiin painoarvio 36+6, ja nyt tästä tulokkaasta 36+2. Ja nyt oon useemmin käyny ultrissa niin varmaan paremmin pitää paikkansa. Kuhan nyt vaan ens viikolla syntys.

UpsyDaisy Vissiinki siinä alkoholissa on se idea että rentouttaa jonkin verran niin hyvällä tuurilla sitten synnytys käynnistyy. Mutta eipä mulla ainakaan eilen tehonnu :/

annalalle onnea pojasta :flower:

Jospa se neitim pääsis tositoimiin yön tullessa. Ja liekkö me9:llä jo käärö sylissä :)
 
Iltaa!

Tigu :flower:
Annala :flower:

Ihanaa kun uutisia alkaa tulee päivittäin!!! Kukakohan seuraavaksi ilmoittelee nyytin tulosta, Neitim vaiko poissaolollaan "ihmetyttävä" Me9 :p

Vaiko oliko tuo HUOH neitim merkki että supparit vaimeni/ loppu vaiko mitäkö?!
 
mä muuten tilasin pikkuiselle tämän http://www.lasiesta.fi/tuotteet/lasten-tuotteet/yayita-vauvan-unelmat-toteutuvat

saa sitten meidän esikoinenkin siinä joskus kiikkua, viedään mökille sitten ensi kesänä leikkeihin , joko ulos tai sisälle, pakko oli saada ja laittaa mies maksamaan :D

laitan sen nyt tänne meidän alakertaan tähän olkkarin ja ruokahuoneen väliin, koska silloin turvallista nukuttaa pientä , eikä esikoinen pääse koskemaan, kun on niin korkealla :heart:
 
En pääse muokkaa viestin, laitoin sen vahingos tulee liika nopeesti... Liian nopeat sormet :D

Päivä meni shoppailles sisaruslahjaa tytölle :heart: No nyt o lahja hankittu pientä lisarekvisiittaa vielä ja Voila siinä olis =)

K :wave:
Joka löysi stokkalta muutaman supistuspuhurin muttei saanut kotiin asti niitä :headwall:
 
Heips, onnea kaikille vauvautuneille, neitim varmaan on kohta tosi toimissa =) Ja me9b lienee kans, kun mitään ei ole kuulunu..

Meillä hermot täällä vaan kirraantuu. Mies tissuttelee rempan lomassa kaljaa ja mä mietin että millon tässä lähtö tulee. Tänään jouduin käymään tutustumassa sairaalassakin itekseen, kun ei sit saatukaan lastenvahtia. Kiva oli olla siellä yksin kaikkien pariskuntien seurassa, missä miehetkin oli tosi kiinnostuneita ja kyseli kaikkea... joopa joo, tää mun raskaus on kyllä ollu kuin olis yksinään odottanu, ei kerta kaikkiaan mitään vastakaikua tai kiinnostusta tuolla äijän kutaleella. Nytkin on tuolla pihalla jotain touhuamassa, ja paistelee samalla makkaraa (itelleen). Ärrssyttää. Varmasti sitten synnytänkin itekseni, en oikein usko että tuosta ukosta on mukaan yhtään mihinkään. Olis edes yhden kerran kysyny vointia, tai että miten jakselen tms.. mutta ei ei, omaa napaa vaan tuijottelee ja miettii, että pääseekö kk päästä äijäporukan iltamiin, jos tämä vaikka venyykin kovasti yliaikaiseksi....
Mutta siis siellä synnärillä tuli kyllä taas semmonen olo, että voiskohan tämän peruuttaa jotenkin.. :whistle: a-pua, tuolla naikkarilla oli vielä jotenkin hirmu tarkkaa et millon mihinkin soitetaan ja millon tullaan jne.. enkä mä kyllä taida tämmösenä tollona mitään osata :headwall:

Jaaha, pitäis varmaan ottaa jotain iltapalaa ja sit käydä pötkölleen, olen kyllä niin sairaan väsynyt (ihan kaikkeen) että tekis mieli vaan nukkua pari viikkoa - jos vaan vois.

 
Onnea kaikille uusille äideille ja vauvoille ja paljon jaksuja vielä pallomahaisina kulkeville! :flower:

Tulin vain pikaisesti ilmoittamaan että meille syntyi ti 27.7 unikeonpäivänä POIKA! Komiasti mittoihin kirjoitettiin painoksi 3920g ja pituudeksi 52cm.
Kiire meinasi pukata kun ensimmäinen supistus kotona tuntui n.klo 03.00 ja ambulanssilla sairaalaan kun supistusten välille ei juuri aikaa jäänyt.. Salissa klo 05.10 ja täydet auki. Eiku ponnistamaan ja poika avustettiin imukupilla maailmaan muutamalla vedolla klo 06.52.
Että näin meillä ja ilman mitään ennakko varoituksia alkoi.. niin ja syntyi rv 40+1.

hiipi ja poika :heart:
 
Hiipi: onskuja koko poppoolle :flower: :heart:
Vauhdikas lähtö teillä..

Runttis: :hug: :hug: :hug:

Mua on kans harmittanut miehen remppatissuttelu. Yritin sen kans asiasta jutella, mutta ite oli sitä mieltä, että kyllä se mukaan pääsee (vaikka olis pienissään).. :eek: :headwall:
Mä himppasen epäilen ja etenkin sitä, että haluisinko minä humalaista miestä mukaan...
Eihän toki voi elämistä lopettaa sen takia, että saatan synnyttää tässä jonakin päivänä, mutta....
 

Yhteistyössä