Hips, nyt olen imuroinu ja mopannu lattiat ja tiskannu plus kuurannu keittiön pintoja. Illemmalle jätän pölyjen pyyhkimisen, kohta silittelen vielä eiliseltä jääneet kamat ja illalla pistän koneeseen kasan vaatteita. Tytön haen ip hoidosta ja illalla ajattelin tilata pizzan. Mies läks äsken tuskaan, mun tuska lyheni sunnuntain mittaseks käynniksi kun meidän porukat tai lähinnä äiti taas teki omat mukavat temppunsa, eli päättikin ettei tule. Anoppi tulee huomenna tänne ja hoitaa sitten tyttöä sunnuntain, pitkä settihän sunnuntaina siellä ei olekaan, kemut taitaa loppua jo seiskan aikoihin illalla. Toisaalta, tänään ja huomenna siellä ei oikein mun mieleisiä bändejä olekaan.
Meillä ei oikein ole noita hoitajia tytölle, joten jännäks menee sitten se synnytyskin, saanko olla siellä ihan itekseen. Toisaalta ei kai miehestä nyt paljoa siinä apua ole, ja onhan siellä ainakin kätilö sitten jeesimässä.
Noista vauvanvaatteiden erikseen pesuista, mä pesen alkuun kokonaan erikseen siksi, että käytän just hajutonta ja jos olis herkkäihonen, niin ei ainakaan sitten siitä sais nahkaa ruvelle. Muutoin kun tykkään tuoksuvista pyykinpesuaineista. Sit toinen juttu on, että tytöllä on aika punavoittosta vaatetusta, joten ne menee aina erillään kun en halua sotkea niitä muiden värien kanssa. Ja mehän miehen kanssa enimmäkseen mustiin ja tummiin pukeudutaan, niin ne menee sillä tapaa vähän niinkuin luonnostaan. Tummemmat likan vaatteet pesen kyllä samassa meidän vaatteiden kanssa. Ja kaikki vaaleat aina samassa kasassa.
Jaaha, nyt pitänee huitasta tuo nakkikeiton jämä nassuun ja silitellä pyykit, sitten hakemaan sitä patjaa ja kantokoppaa ja sit tyttö kotios - ja vielä tytön kans varmaan ruokakauppaan, jotain pitää väsätä tytsyllekin =)
Ainiin, Me9jab, just tota luiruttelua ja valumista mäkin tässä valittelin - tuntuu että on ihan epätietonen olo mitä tää nyt oikein on. Ja mulla se on tietysti just iltasin ja öisin, ettei voi neuvolaankaan soitella, ja sit aamusta ei enää olekaan mitään. Mutta hermoheikoksi tämä tekee :headwall: