Huomenia, mies vei tytön vielä hoitoon (on nyt sitten 3 vkoa lomalla kotosalla) ja sitten on vielä elokuun lopulle hoidossa, jotta saan täällä hissun kissun siivoilla. Ja käväsen kaupassa kans jos vaan jaksa ja kerkeen, se pinniksen patja pitäis käydä ikeasta kipasemassa.
Mua ahdistaa tää vetinen valkkarivuoto (joksi sitä siis oletan), kun tuntuu koko ajan et oliko tää nyt jotain lapsivettä ja pitäiskö olla huolissaan ja mitä tää nyt on jne. Miksei toi valkkari voi olla ihan normaalia tukevampaa tavaraa, että huomais eron?? :attn: Eilenkin iltayön juoksin veskissä tarkistamassa ja en kyllä hullua hurskaammaks tullu. Mietin jo, että mistähän sais semmosen liuskan et vois tarkistaa, hullukshan tässä tulee :headwall:
Ja joo kääntyminen on kyllä ainakin mulle kamalaa, joka kerran kun lähden kääntymään, se pitää suunnitella huolella, kun tuntuu aina että jotkut luut tuolla lantiossa vaan katkee, rutina vaan käy. Ja koskee ihan huolella. Onneks ei niin pahasti satu istuessa, ei tulis tästä elämästä yhtään mitään.
Tänään käyn hakemassa carenan pehmeän kantokopan, jonka huutiksesta ostin. Se mahtuu niihin tupliin eikä ollu kallis ja pitäis olla vielä käyttämätönkin. Eipähän tarvii punkea sitten sitä isompaa koppaa väkisin noihin tupliin.
Me9jab, mä mietin semmosta pientä peittoa kans, sehän sais olla lähes nuken peitto kun ei helteillä isoon kaapuun tarvii kääriytyä... jos olisin ompelutaitoinen, niin surauttaisin kangaskaupoista myytävien ohkasesta vanupeitekankaista semmosen, mutta kun en ole, niin luultavasti mä nakkaan vaan fleecepeiton sitten vauvalle, ja ehkä semmosen ison tyynyliinan siihen fleecen päälle, ikäänkuin pussilakanaksi.
Mitäs laitatte kopan pohjalle? Meillä kun on edellinen talvivauva niin oli niin simppeliä, topinkia oli niin paljon ettei tarvinnu mitään erityistä... siis pehmusteeksi tms????
Ja taas kysymyksiä pukkaa, sitteri pitäis varmaan meidän kattoo uus (en tosin ennen syntymää sitä hanki, katon miten hommat lähtee tytön ja vauvan kanssa rullaamaan..) Meillä on emman sitteri, joka ajoi asiansa siihen, kun ei paljoa tarvinnu pitää vauvana tyttöä siinä. Olen vain kuullut, että moni pitää sitterissä pientä "turvassa" vähän isommalta jos esim. ruokaa tms laittelee, joten jos sitten on enemmän käyttöä semmoselle sitterille, niin pitäis varmaan olla vähän ergonomisempi kuin mitä ne emman perusjutskat on.
Jees, nyt pitäis suunnitella siivoushommia jotta ei mene tämä päivä hukkaan, kun kerran tyttökin on hoidossa tänään.