***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Kiitos Murske ja Dino80 :hug:
Sain taas uuden lääkekuurin, näyttäs siltä että tää on sitä resistenttiä kantaa johon ei tavisantibiootit purru :( Suppareita saa aikaan kyl jatkuvalla syötöllä,mut eipä tässä nyt enää tarvi viikkoja säästellä. Toivottavasti sullakin Murske tilanne selkiytyy :)

Hirmunen läkähdyttävä painostava ilma meillä tääl sisällä, ei auta vaikka läpivedot ja tuulettimet päällä. Tekis mieli irrottaa ikkunat karmeistaan tai jotain... :LOL:

Wallaylle vielä :hug: , paikat voi alkaa pehmentymään nopeestikin,joten nou hätä.

Kääkkis ja lapanen 37+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja wallay:
P-O-K-S 36!
Viimenen neukkulääkäri oli ja meni, ei siellä sen kummempaa. Paikat oli visusti kiinni, et en varmaan synnytä vielä ens vuonnakaan :kieh: :headwall: !!!
Ihanaa, kun on nyt pari yötä makkarissa ollut vähemmän kuuma, niin on saanut oikein nukutuksikin!

W :wave:
Mulla ei esikoisesta ollu paikat auki viimisessä neuvolalääkärissä, mut silti esikoinen synty suht ajallaan (rv 39+6)
 
Mä sain onneks vaihdettua ton mun äitiyspoli ajan vähän aikasemmaks. On nyt rv 36+3.. ku alunperin aika tuli niin et ois vast rv 38.. Täti siel sano et ei kukaan oo sen tarkemmi mun tietoi kattonu ku laittanu ajan vaan tulee. :D Ja ite synnytystapa arvion ku voi ihan hyvin tehä vast sillo rv 38.. Mut onneks oman mielenrauhan takia sain sen aikasemmaks. :)

Kuuma on ja hiki koko ajan.. Heräiltyy tulee vähän väliä.. Nyt on aika väsy olo.. Tosin luin kirjaa viime yönä kahtee asti. :D

Huomenna koiran kanssa vesipelastuksen soveltuvuuskoe ja jännittää jo nyt. Saas nähä miten vauva reagoi huomenna kun tiedän et tulee jännitettyä kyl tosi kovin kisan aikana.

rv 32+4
 
vauvahaaveita: Hyvä kun muutkin sortuu..:) Ja tosiaan se tuorejuusto oli siinä linjastolla ihan ok, just vaan näytti että vettä olis pinnalla. Mutta kun otin sen mukaan ja oli tällanen hellepäivä niin reilun 10 min päästä se tuorejuusto jo valui ihan ronskisti...Niin omaa typeryyttä olla syömättä kuumana päivänä ja kuljetella tuolla ulkona. Sit kuvittelin, että siinä jo bakteerit alkaa kasvaa. Kysyin siellä siitä tuorejuuston pastoroinnista ja eivät osanneet vastata. Kaupassa katoin, että nuo philadelphia-tuorejuustot on pastoroituja. Tosin niitähän ei kannattais syödä vaikka olisikin.
 
Tiqustiina
poksumaan tulin rv36 pokselista POKS :heart:

oon niin kärttynen väsynyt kiukkunen hirviö nykyään etten keksi ees mitään erikoista sanottavaa.
kipeesti supistelee joka päivä ja paljon :ashamed: ens viikolla neuvola ja siit seuraavalla taas se painokontorilli.pöh.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Katsoin muuten eilen huvikseni siitä kiinalaisesta kalenterista että kumpi meille olis tulossa niin sen mukaan tää masuasukki olis tyttö :heart: Oon kyllä itse vieläkin sitä mieltä että tää on poika.

Nyt hetkeks aikaa huilaamaan ja sit kohta pitäis pojun lähteä isälleen.

Maijamehi ja Toukka rv 36+5
 
Maijamehi: mulla taas meni ihan päin vastoin toi kiinalainen.Sen mukaan molemmat pojat olis pitänyt olla tyttöjä ja nyt tää kolmas olis poika.Ainakin 8 eri lääkärin mukaan tää kolmas pitäis olla nyt tyttö =).

mimosa 73 ja Typykkä 35+2
 
Murske ja Kääkkänä :hug:

Giraffelle lepposia päiviä

Mulla tossa kiinalaisessa on oletettu hedelmöityshetki osunut aina kuunvaihteeseen ja oliko sit jopa niin, että molemmin puolin olis eri sortimenttia, eli mahkut oikeeseen 50-50 :D
 
Moni tuntui tarvitsevan :hug:

Itsekin olen tosi äkäsenä täällä, helle saa miut hullux muutenkin, en kestä enää yhtään! Ja tähän maan kolkkaan luvataan vielä ens viikox ihan ennätyshellettä!! :(

Sitten oli aamupäivästä se äitipolikäynti. Pahin pelko käy kyllä toteen, vauva on iso jo nyt, mutta tämän aamusen MIESlääkärin mielestä ei ole syytä "kiirehtiä" vauvaa ulos, kun olenhan yhden isokokoisen synnyttänyt onnistuneesti, juupa juu, papereissa varmasti näyttää siltä, mutta vaikeaksi ja ennen kaikkea kipeäksi sen koin, kilon pienempi tuli taas täysin mutkatta, eikä edes ollut niin kipeää, vaikka käynnistetiinkin! saati sitten synnytksen jälkeiset vaivat.. :(

Eli nyt rv 36+5 ja vauvan pa oli 3,5kg! Kohdunsuu sormelle auki, mutta kanavaa jälellä 3cm, joten ei taida ihan äkkiä itsekseen syntyä.. Poika oli oikeen virkee kylläkin!

Kinuamalla sain uuden ultra-ajan 26.7 rv 39+1, jolloin en kyllä lähde en ilman vauvaa pois, saavat luvan käynnistää, lääkärikin pitkin hampain sanoi että voihan sen kassin sitten ottaa mukaan. Jumaliste en tajua miten voi olla noin vaikeaa, edellinen käynnistetiin silloin samanmoisella painoarviolla, ymmärrän kyllä että viikkoja vielä "vähän" mutta miksi ihmeessä pitää odottaa nyt sinne liki 2,5viikon päähän kun tiedetään vauvan olevan iso, ja miulla ainakin on pojat kasvaneet loppua kohden vauhdilla (kuten kuulemma rd-äideillä on tapana). Mukavaa odottaa nyt ja pelätä millasen mötkylän joutuu puskemaan ulos.. Toivoisin että käynnistyisi ajoissa itse. Niin ja tämä vauva oli nyt samoilla viikoilla jo 600g painavampi kuin meidän syntyessään iso esikoinen, et hui!

Huoh, anteeksi omanapainen valitusvirsi, mutta kyllä vituttaa nyt suorastaan, tuskaista nyt odotella ja pelätä..

Emppux ja Aarre 36+5 :heart:
 
Emppuxille :hug: :hug: :hug: en kyllä yhtään ihmettele, että v-tuttaa käynnin jälkeen :(
Mä en kanssa aina tajua näitä hlökunnan ajatuksia, juuri näissä tilanteissa kun on iso lapsi tulossa!

Giraffe, löytyikö selvyyttä pissanäytteen kasvustoon?

Mä en kanssa kestäs enää yhtään vastoinkäymisiä tai tätä hellettä. :headwall:
 
hesa reissu takana ja hyvin selvisin helteistä huolimatta. vaikka tulikin käveltyä tavallista enemmän. menkkamaista kipua ollut ajoittain mutta ei muuta.

huomenna olis tarkoitus leipoa kuopuksen 2v synttäreitä varten ja sunnuntaina jatkaa + siivota ja viettää juhlia. siihen viikonloppu meneekin.

korvapuusti 34+0 POKS
 
Pli pakko tulla kertomaan hyvät uutiset! Annikalta oli viime yönä otettu happiviikset pois. Painoa oli 2135g ja ruokansa syö melko hyvin. Ja mikä parasta, lääkäri oli ollut kai sitä mieltä että tytön sais ehkä 2 viikon sisällä kotiin! Iiik, nyt alko jänskättään :D
 
Hienoja uutisia Sannuli! Käynpä minäkin pikaisesti täällä, tosi pitkästä aikaa! Kesälomareissulla käyty Keski-Suomessa, taikka Pohjois-Savossa, kivaa oli. Kuun puolenvälin jälkeen lähdetään Turun suuntaan 5 päiväksi. Toivottavasti jaksan siellä vielä hyvin! On vauveli ruvennut jo painamaan, pää siis selvästi. Mutta lääkärin mielestä kaikki normaalisti, viikkoihin nähden. Verenpaine oli muka hieman koholla, muttei kotona tule sellaisia lukemia. Jännitystä siis lienee... Katsotaan mitä ensi viikolla sanotaan neuvolassa, ja miltä paineet ym näyttää.

Oinas + Heppu 35+1
 

Yhteistyössä