Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nyt on kolme tuntia siitä kun laitoin ensimmäiset 4 tabua kohdun suulle ja ei mitään kipua, ei mitään tuntemusta...vain vähän pahaaoloa. sairaalassa sanottiin että 1-3 tunnin sisään vuodon pitäisi yleensä alkaa...olisi tämä jo ohi! :/
Mulla keskeytyneessä keskenmenossa alko kauhee vuoto ja kauheet kivut suun kautta otettavalla tabletilla ja kohdunsuulle piti tabletit laittaa enää oikeestaan sen takia, etten vuotas ihan niin rajusti koko ajan. Toivottavasti sulla alkas vuoto, kun ei se mitään kivaa oo odotella. Jaksamisia!
mulle sanottiin että ensisijasesti pitää laittaa ne tabut kohdun suulle.
keskiviikkona tyhjennys uusitaan ja sitten jos vuotoa paljon niin oletaan suun kautta.
jännä miten ohjeet vaihtelee, kun helmikuussa tosiaan sain ensin suun kautta tabletin ja sitte yks päivä väliä ja sitte tabletit kohdunsuulle.
raskauden keskeytyksessä toimitaan niin...eli ensin saa sen lääkkeen yhden kappaleen joka pysäyttää istukan toiminnan ja yhden päivän välipäivän jälkeen kohdun sulle sitten se 4kpl tabletteja.
keskeytyneessä keskenmenossa istukka on jo lakannut toimimasta ja sitä suun kautta otettavaa istukan tappajaa ei enää tarvita..ainoostaan enää ne jotka pehmittää kohdun suun ja alottaa sen supistelun ja kohtu tyhjenee. tälläisilla ohjeilla mua ohjeistettiin. minulla siis kskeytyny keskenmeno vaikka luulin menävli raskauden keskeytykseen...joka olisi luultavimmin jäänyt järkytykseni takia tekemättä.