eli bona/piltti keräyksestä sain uutta tietoa


elikkä kun on tuo bona/piltti keräys niin mulle hetki sitten soittivat ja sanoivat että piltti etiketeistä eivät käy ne missä vene eli 2006(silloin uudistivat ) jälkeen tulleet käyvät

harmittaa vietävästi kun mulla on itellä noita vanhempaa pilttiä just kamalat kasat
 
nostelen vaan että kaikki huomaavat..

kattelevatkohan kuitenkin kuin tarkkaan ja esim yhdestä kirjasta laskevatko että onko niitä pisteitä just sen 150 vai 149

ja että onko siellä niitä vanhempiakin mukana vai ei.
 
On siinä homma jollekulle tutkia ne kaikki etiketit :whistle: Kyllä ne varmaan sen kirjan lähettää vanhemmillakin etiketeillä, mutta kysyessä sanovat noin kun siinä on kuitenkin se keräysaika mainittu... en usko että ovat niin tarkkoja. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 15:23 Hissukka kirjoitti:
On siinä homma jollekulle tutkia ne kaikki etiketit :whistle: Kyllä ne varmaan sen kirjan lähettää vanhemmillakin etiketeillä, mutta kysyessä sanovat noin kun siinä on kuitenkin se keräysaika mainittu... en usko että ovat niin tarkkoja. =)
Näin minäkin luulen, lähettävät silti vaikka osa olisi vanhoja etikettejä. Sama oli Liberolla kun vaihtoi poikamerkit pupumerkkeihin, niin silti ainakin meille tuli kaikki tuotteet poikamerkeilläkin vielä pitkään vaihtumisen jälkeenkin.
 
no jo on törkeetä \|O miks ei asiasta suoraan mainita tuolla nettisivuilla (ei ainakaa aamulla pistäny silmään)..

No, mulla on tosin vain muksu etikettejä kun kuvittelin että ne vaan käy tähänki keräykseen.. muttakun nuo kirjat on semmosia et vain se paksu nakkepuhi kiinnostas ni mahtaapas olla vinopino ylimääräsiä etikettejä.l..
 
Salama McQueen
Hoh hoh. Ymmärrän kyllä, jos haluavat osallistuttavan keräykseen uusilla etiketeillä, mutta MIKSI OI MIKSI siitä ei mainita siellä keräyssivulla kuvien kanssa??

Kaiken huvittavinta tässä on se, että esim. paikallinen Valintatalo myy täällä vielä Piltti-purkkeja, joissa on vielä sitä laivaversiota vanhempi etiketti... \|O
 
selasin tuossa noita meidän merkkejä ja ainoa jossa oli noita laivoja on yksi 4kk:n päärynäsose-etiketti, joka on vihreä. kaikki 4kk etiketit joissa oli pupuja oli taustaväriltään sinisiä. ja se päärynäsose etiketti on ostettu varmaan 2006 alkuvuodesta, valmistaja suomen nestle oy, turku.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 15:27 Uumoilija kirjoitti:
Onkohan tuossa kyse siitä, ettei Piltti ole aina kuulunut Nestle-konsernille? Milloinkahan Nestle sen osti?
Vuosia sitten. En muista missä järjestyksessä meni, mutta siis Jalostaja, Lunden, Van der Berg Foods ja Nestle Turku on yks ja sama putiikki. Niin ja Nestle osti Valion jätskitehtaan tykö.
 

Yhteistyössä