eli bona/piltti keräyksestä sain uutta tietoa

minä lähetin tänään 2 kirjan verran niitä merkkejä ja osa on vanhoja joukossa! prkl soikoon, 20 pinnaa varmaan...
eli kaikki se menee sitten roskiin ja alusta?
minusta tuo on niiden moka! pitäisi olla selvästi ilmoitettu että vanhat etiketit eivät kelpaa!
silloin kun liberolle laitoin vanhoja merkkejä, kysyin palautteena että käykö ne tuli vastaus heiltä, kyllä käy!
 
minä vaan
Siellä on kohta jossa lukee, että keräykseen käyvät etiketit. Itse kyllä etsin niitä eroja KAUAN! Ja muistaakseni ihan sattumalta löysin koko kohdan. Ja nyt en ole moneen päivään edes päässyt sivuille... Oisko jollain palautus osoitetta, kun laitoin lapun jo kuoreen, enkä viittis repiä auki..
 
justiin laitoin palautetta ettei se babybonus-sivusto aukea. kun sitä on moni täällä kummastellu. ei se aukea mullakaan. ois kiva vaan päästä jo laskemaan että paljon mulla on total noita etikettejä.... :whistle:

onkohan niillä kirjat loppu ja siksi pistetty sivusto alas ettei kukaan vaan enää lähettele etikettejä... ja perkele jos niin on niin mä käyn kaatamassa kaikki etiketit tuonne turun tehtaalle ja VAADIN oman kirjani sieltä sitten! perkele! :kieh:
 
Myyliini
2 suurta Nalle puh kirjaa saamatta, niihin meni eniten pisteitä.
lähetetty eri kuorissa, eli en usko katoamiseen. Pisteetkin oli tarkistettu ennen lähettämistä ainakin kymmenen kertaa, että on varmasti oikea määrä...Ensimmäiseen postiin vastattu, että oottele ilmoita jos ei näy. Toiseen postiin ei ole kuulunut vastausta täytynee vissiin soitella perään...
 

Yhteistyössä