Elatustuesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vaan

Vieras
Mikä on elatustuen minimi? Entä onko kokemusta, kun puoliso on työkyvyttömyyseläkkeellä ja saa tietysti lapsikorotuksen, niin sekö tulee olemaan elatustuki? En haluaisi alkaa tappelemaan tuon juopon kanssa enää rahoista, haluan vain siitä eroon. Mutta tietysti mietityttää miten pärjäämme lasten kanssa taloudellisesti :(

129,91 euro per lapsi on minimi, minkä sinä saat. Paljonko lasten isä joutuu maksamaan, sitä ei voi tietää. MUtta jos hän joutuu maksamaan vähemmän kuin tuon, saat erotuksen kunnalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
129,91 euro per lapsi on minimi, minkä sinä saat. Paljonko lasten isä joutuu maksamaan, sitä ei voi tietää. MUtta jos hän joutuu maksamaan vähemmän kuin tuon, saat erotuksen kunnalta.

Ok, kiitos :D Olen yks musta, jonka kanssa olet kirjoitellutkin tässä aikojen saatossa. Nyt se lasi sitten tulvi yli ja en vaan enää yksinkertaisesti jaksa...

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Ok, kiitos :D Olen yks musta, jonka kanssa olet kirjoitellutkin tässä aikojen saatossa. Nyt se lasi sitten tulvi yli ja en vaan enää yksinkertaisesti jaksa...
Ollos hyvä :hug: Joskus se ero nyt vaan on paras vaihtoehto. Ja on hyvä, että olet asiaa rauhassa miettinyt. Uskoisin, että elo eron jälkeen tulee olemaan helpompaa, kun tietää ainakin, ettei ole tehnyt hätiköityä päätöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ollos hyvä :hug: Joskus se ero nyt vaan on paras vaihtoehto. Ja on hyvä, että olet asiaa rauhassa miettinyt. Uskoisin, että elo eron jälkeen tulee olemaan helpompaa, kun tietää ainakin, ettei ole tehnyt hätiköityä päätöstä.

Laitan sulle yytä :)

Yhteistyössä