V
VN
Vieras
En oikeen osannut tulkita noita aiempia ketjuja.. Niin osaisko joku sanoa että paljonko saan elatusapua kun miehen tulot on noin 20 000 euroa kuukaudessa ja minä olen tällä hetkellä työtön... Ei kyl suosiol maksais mitään...