V
vierailija
Vieras
Etävanhemman tulot ovat todella suuret, n.400000€ vuodessa. Itse olen työtön yksinhuoltaja. Lapsi viettää etävanhemman luona n.8-10 yötä kuukaudessa. Saan tällä hetkellä minimielarit ja minulle sanottiin että voisin pyytää paljon enemmän etävanhemman tulojen vuoksi. Osaako joku arvioida millaisesta summasta voisi olla kyse, edes noin suurinpiirtein? En ole nyhtämässä joka penniä mutta tuntuu hullulta itse todella tiukassa rahatilanteessa kasvattaa lasta ja laskea pennejä kun toinen elää herroiksi ja voisi hyvin auttaa enemmän taloudellisesti. Lastenvalvojaan otan yhteyttä kyllä mutta asia alkoi mietityttämään nyt ja olisin kiitollinen vastauksista.