DNA - Sanokaas yrittääkö ne "puijata" mua vai oisko tää jees?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli sieltä soitti mies ja tarjosi ihan samanlaista liittymää mikä mulla on Elisan Kolumbukselta tällä hetkellä. Ollut itseasiassa jo vuosia.

Elikkä paketti maksais 19,90/kk ja sisältää 500min puheaikaa sekä 100 tekstaria. Hintatakuu eli ei pitäis hinnan muuttua missään vaiheessa.

Lisätarjouksena oli, että kun maksan kuukaudessa euron enemmän 24 kuukautta niin saan Nokian 3210 Classic -puhelimen eli maksan siitä vain 24 euroa. Plus kolme ekaa kuukautta tuosta liittymäpaketista puoleenhintaan eli noin kympin kuussa plus se euro puhelimesta.

Tuo mies soittaa minulle huomenna uudestaan, kun sanoin että tarvitsen harkinta-aikaa. Mutta sanokaa nyt tyhmälle, että onko toi ihan petkuhuiputusta. :D
 
no ei kai tossa mitään huijausta ole, mutta se kyllä kannattaa miettiä haluaako tohon kytkykauppaan lähteä mukaan.. mulla oli monta vuotta dnan:n ilona, eli just toi samainen liittymä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no ei kai tossa mitään huijausta ole, mutta se kyllä kannattaa miettiä haluaako tohon kytkykauppaan lähteä mukaan.. mulla oli monta vuotta dnan:n ilona, eli just toi samainen liittymä! :)

Niin... Mullaon ollut monta vuotta tuo sama liittymä kans siis kolumbukselta ja en ole mikään liittymien kanssa kikkailija ollut koskaan.

Puhelin mulla on viisi vuotta vanha ja alkaa olla tiensä päässä jo...

Haluaisin vain tietää että mikä tässä on se juttu mikä mua vois alkaa korpeemaan ajan kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja satsa73:
noi pakettijutut on aina huiputusta ja varsinaista rahastusta

No eikä ole! Jos haluaa edullisesti puhelimen eikä oo väliä mille operaattorille laskunsa maksaa nii kytky kannattaa ottaa! Ap, ota vaan tuo liittymä! Itsekin otin lapselle kytkyn ja maksan uudesta puhelimesta ihan tosi pienen summan kuukausittain, 24kk sopimus...
 
älä ainakaan tuohon puhelimeen sitä laita...täys maanantaimalli. Itsellä tuo puhelin sekä muutamalla muulla tutulla ja takkuaa jokaisella. Joku myyjä oli jopa sanonut että täysi floppi tullut Nokialta. Ja tosin että sä oot sen kaks vuotta kiinni siinä kuitenkin. Mulla oli yks kytky enkä toista kertaa enää suostu ottamaan.
 
Ei tuossa mikään haiskahda petkutukselle. Itsellä ollut myös tuo Ilona neljä vuotta eikä ole ollut ongelmia. Samalla lailla oli myös alkuun käyttömaksut puoleen hintaan, tuota puhelinta ei tosin ollut. Ja nimen omaan Kolumbuksesta vaihdoin pois kun laskuttivat ihan mielivaltaisesti, laskut oli 70-80euroa vaikka en todellakaan paljon puhelinta käyttänyt. Liittymää vaihtamalla pysyi laskut tuossa kahdessa kympissä.
 
Ei kai ne mitään puijaa. Mut sä oot sit "naimisissa" sen dna:n kanssa sen 24 kk ja eroon et pääse. Halvan puhelimen saat muutenkin.
Mun mielestä 20e/kk on paljon. Mä puhun noin tunnin kuukaudessa ja joku 20 tekstaria. Alle kympin siis.
Elisa ei ole kaikkein halvin, mut jos puhut paljon niin semmoset paketit kai tulee halvemmiksi.
Mä puhun niin vähän, et ei oo perään soiteltu kun vaihdan operaattoria... :D
 
mies ei suostu enää ikinä ottamaan dna:ta.. rupesivat kahen vuoden jälkee ku liittymä oli lopetettu lähettelee laskuja jotka kuulemma joskus oli jääny maksamatta, vaik ei ollu. samoin on käyny monelle muulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
No ainakin oot sit 2 vuotta kiinni ko. puulaakissa, vaikka tulis tarve/halu vaihtaa.

Niin... toisaalta mietin että mitä väliä? Mulla on ollut tuo ihan vastaava liittymä jo kolumbukselta ainakin kolme vuotta, joten mitä väliä sillä sitten ois...? Sanokaa te jos tiedätte?

Radiolinjalta aikoinaan otin ekan liittymäni eli nykyisin Elisa elikkä mulla ei sinänsä ole firma vaihtunut koskaan, liittymää on vain muutettu tarpeisiin sopivaksi pari kertaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haluaisin vain tietää että mikä tässä on se juttu mikä mua vois alkaa korpeemaan ajan kanssa?

en tiedä olisko jossain päin esim niin huono kuuluvuusalue, että haluis sen takia vaihtaa liittymää? tai jos joku operaattori tarjoiskin esim yhtäkkiä puolta edullisemmin?

jos toi susta on ok hinta, niin tee soppari. mä tekisin, jos oisin vastaavassa tilanteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Ei kai ne mitään puijaa. Mut sä oot sit "naimisissa" sen dna:n kanssa sen 24 kk ja eroon et pääse. Halvan puhelimen saat muutenkin.
Mun mielestä 20e/kk on paljon. Mä puhun noin tunnin kuukaudessa ja joku 20 tekstaria. Alle kympin siis.
Elisa ei ole kaikkein halvin, mut jos puhut paljon niin semmoset paketit kai tulee halvemmiksi.
Mä puhun niin vähän, et ei oo perään soiteltu kun vaihdan operaattoria... :D

No siis 20e/kk ei olis paljon... mulla usein heilahtaa se kyllä yli ton puhepaketin mikä mulla on. Jos olen tarkka niin saan sen pysymään puhepaketin rajoissa, mutta yleensä tulee jutusteltua. Mutta minä olenkin kotiäiti ja mulla on päivät aikaa juoruta. :D
 
niin ja mulla ollu monen monen vuotta tele finlandin paketti, eli 500min puhetta ja 100 tekstaria, muistaakseni 20? tai vähän yli tai alle.. ja koskaan ei oo ollu ongelmia mutta en lähtis ottamaan kytky puhelinta
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haluaisin vain tietää että mikä tässä on se juttu mikä mua vois alkaa korpeemaan ajan kanssa?

en tiedä olisko jossain päin esim niin huono kuuluvuusalue, että haluis sen takia vaihtaa liittymää? tai jos joku operaattori tarjoiskin esim yhtäkkiä puolta edullisemmin?

jos toi susta on ok hinta, niin tee soppari. mä tekisin, jos oisin vastaavassa tilanteessa.

Siis hinta kaiketi on ok, koska ihan sama paketti mulla on ollut jo useemman vuoden. Ainoa vaan että ei mun kuukausilasku koskaan jää tohon kahteenkymppiin, kun juoruan yli sen mutta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tuossa mikään haiskahda petkutukselle. Itsellä ollut myös tuo Ilona neljä vuotta eikä ole ollut ongelmia. Samalla lailla oli myös alkuun käyttömaksut puoleen hintaan, tuota puhelinta ei tosin ollut. Ja nimen omaan Kolumbuksesta vaihdoin pois kun laskuttivat ihan mielivaltaisesti, laskut oli 70-80euroa vaikka en todellakaan paljon puhelinta käyttänyt. Liittymää vaihtamalla pysyi laskut tuossa kahdessa kympissä.

Laskuttivat mielivaltaisesti? Siis oliko sulla vastaava puhepaketti vai? Miten sua on voitu laskuttaa muka enemmästä mitä olet puhunut? Keksikö ne sulle lisäminuutteja vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja satsa73:
noi pakettijutut on aina huiputusta ja varsinaista rahastusta

Kerro nyt sitten tyhmälle mikä tossa on huijausta ja rahastusta? Kun toi puhepaketti se ei voi olla, koska mulla on täysin vastaava ja vastaavan hintainen jo olemassa.
 
Mulle soitti dna myyjä ja siis otin uuden liittymän. No sieltä ei kuulunukkaa MITÄÄN. Ei tullu sim-korttia, ei mitään. Laitoinpa jopa asiakaspalveluun spostia ja siihenkään ei ole vastattu! :/ Outoa. Tapahtumista aikaa jo reilun puoli vuotta.
 
Jos et ylitä 500min ja tekstareita ni pysyy samana. Ole tarkkana et laskut tulee oikein. Muutaman kerran joutunut oleen yhteydessä, mut asiakaspalvelu sielä tuntuu toimivan.
 
Kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan lähteäkö tuohon mukaan kun eroon ei pääse kun 2 vuoden päästä. Kaikenlisäksi kannattaa varmistaa se, että DNA kuuluu teilläpäin -monet valittaneet, että DNA:lla on noita kuuluvuusongelmia meillä mukaanlukien; ei meinannu linjat kuulua ja pätkivät paljon. Saunalahteen vaihdettiin ja hyvin kuuluu!
 
Itselläni ei ole ollut kuin ongelmia DNA:n kanssa, otin puhepaketin ja pari kuukautta laskut olivat noin 80 euroa kuussa, paketti oli joku neljänkympin paketti ja ei ole viiden vuoden aikana Tele Finlandin asiakkaana ylittynyt se neljänkympin paketti, kuinka kummassa liittymäntarjoajan vaihtaminen pystyi kaksinkertaistamaan puhelinlaskuni? :/ Kun Vaihdoin takaisin Tele Finlandiin ilkesivät vielä soittaa DNA:lta perään ja kysyä vaihtaisinko takaisin jos saisin neljä kuukautta pakettia puoleen hintaan, juu en vaihtanut kun näköjään muualta saan pysyvästi "puoleen hintaan".

Lisäksi minulla on mobiililaajakaista DNA:lta, meni mokkula rikki ja huollon ajaksi ei ollut antaa vaihtolaitetta. Ostin 125 euroa maksavan nettitikun joka sattui myös olemaan risa...eli takuuhuoltoon olisi pitänyt tämä uunituore tikkukin laittaa:(

Ei he***i mikä operaattori tuo DNA! No, asiakaspalvelu heillä on yleensä hyvää, samaa ei valitettavasti voi sanoa tuotteista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Jos et ylitä 500min ja tekstareita ni pysyy samana. Ole tarkkana et laskut tulee oikein. Muutaman kerran joutunut oleen yhteydessä, mut asiakaspalvelu sielä tuntuu toimivan.

Siis miten pitää tarkkailla, että laskut tulee oikein? Pistätkö sinä johonkin ylös montako minuuttia olet puhunut ihmisten kanssa vai miten seuraat sitä? Laskuttaako noi firmat sitten yleensä jotenkin "omiaan" vai?
 

Yhteistyössä