V
vieras
Vieras
Eli sieltä soitti mies ja tarjosi ihan samanlaista liittymää mikä mulla on Elisan Kolumbukselta tällä hetkellä. Ollut itseasiassa jo vuosia.
Elikkä paketti maksais 19,90/kk ja sisältää 500min puheaikaa sekä 100 tekstaria. Hintatakuu eli ei pitäis hinnan muuttua missään vaiheessa.
Lisätarjouksena oli, että kun maksan kuukaudessa euron enemmän 24 kuukautta niin saan Nokian 3210 Classic -puhelimen eli maksan siitä vain 24 euroa. Plus kolme ekaa kuukautta tuosta liittymäpaketista puoleenhintaan eli noin kympin kuussa plus se euro puhelimesta.
Tuo mies soittaa minulle huomenna uudestaan, kun sanoin että tarvitsen harkinta-aikaa. Mutta sanokaa nyt tyhmälle, että onko toi ihan petkuhuiputusta.
Elikkä paketti maksais 19,90/kk ja sisältää 500min puheaikaa sekä 100 tekstaria. Hintatakuu eli ei pitäis hinnan muuttua missään vaiheessa.
Lisätarjouksena oli, että kun maksan kuukaudessa euron enemmän 24 kuukautta niin saan Nokian 3210 Classic -puhelimen eli maksan siitä vain 24 euroa. Plus kolme ekaa kuukautta tuosta liittymäpaketista puoleenhintaan eli noin kympin kuussa plus se euro puhelimesta.
Tuo mies soittaa minulle huomenna uudestaan, kun sanoin että tarvitsen harkinta-aikaa. Mutta sanokaa nyt tyhmälle, että onko toi ihan petkuhuiputusta.