Kysyin mieheltä tänään, että mitä se on ajatellut elatusmaksun määräksi ja se itse sanoi, että kai se jotain 150- alle 200 tulee olemaan. Eli todennäköisesti päästään ihan hyvin sopuun kun molemmat ollaan ajateltu suunnilleen samaa summaa. Mun kaveri maksaa ex-vaimolleen 240 euroa kahdesta lapsesta ja hänellä on huikeasti pienemmät tulot kun miehelläni. Miehelläni on n. 800 euroa kuussa parempi palkka kuin minulla (brutto) ja siihen päälle lisäksi matkakuluja riippuen kuukaudesta mutta vähintään 250 euroa, joskus voi tulla yli tonnikin, joten siinä mielessä tuo 10 prossaa nettotuloista (ilman noita verottomana tulevia matkakorvauksia ym.) ei minusta kuulosta ihan älyttömän isolle. Tarkoitus ei ole kyniä miestä puhtaaksi mutta kyllä hänellä niin hyvät tulot on meikäläiseen verrattuna (ja lisäksi vakituinen työ, mulla tehdään sopimukset kuukausi-pari kerrallaan) ja minä häntä elätin sen ajan kun hän opiskeli ammattikorkeatutkinnon (minä olin töissä) ja sen takia oma koulutukseni ei ole mikään päätä huimaava, että minusta tuo on ihan reilu peli. Mutta toivotaan tosiaan että sopuun päästään muistakin asioista. Suoraan sanoen en vielä ole edes tajunnut koko asiaa, että eroamassa ollaan...