M
Mikael
Vieras
2- ja puolivuotias poikani asuu äidillään Oslossa, ja olen vieraillut hänen luonaan koko alkuvuoden Helsingistä joka toisena viikonloppuna. Haluaisin pitkällä tähtäimellä yhteishuoltajuuden, eikä ole kovin realistista toivoa, että poikani äiti muuttaisi Suomeen, saatikka Helsinkiin aivan lähiaikoina. Tämän lisäksi olen vielä maksanut elatusapua. Jatkossa minulla ei tule olemaan varaa maksaa sekä elatusapua että vierailla Norjassa ainakaan samalla tiheydellä. Neuvoja?