?
?
Vieras
Paljonko saatte exältä elatusapua? Oma exä maksaa pojalleen 130/kk, ja ystävän mukaan tämä on todella vähän. Onko niin? Itse olen summaan ollut ihan tyytyväinen nämä vuodet 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva kansanedustaja :Elatusavut pitää lailla kieltää, maksakoon lapsen elatuksen se, jonka luona lapsi asuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva kansanedustaja :Elatusavut pitää lailla kieltää, maksakoon lapsen elatuksen se, jonka luona lapsi asuu.
niin että miehet sais uittaa sitä heppiään missä haluaa eikä tarvii ottaa vastuuta seurauksista? just.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:oon samaa mieltä elareista, en myös ymmärrä yh-kortuksia tai niitä jota ketaa viel valittaa vaik saavat yh-korotukset ja asumistuet yms.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:sehän on teille ylimäärästä rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:sehän on teille ylimäärästä rahaa
se mitään ylimääräistä ole |O
se menee sen lapsen elättämiseen!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:320e sullakin jo sillä kaikkee kivaa ostaa
Alkuperäinen kirjoittaja mä:eihän lapsi mitään osaa vaatia ellei sitä opeteta, et kaiken pitää olla hienoa, syöminenkin ei kallista ole, kun ei liikoja vaadita.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:oon samaa mieltä elareista, en myös ymmärrä yh-kortuksia tai niitä jota ketaa viel valittaa vaik saavat yh-korotukset ja asumistuet yms.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:oon samaa mieltä elareista, en myös ymmärrä yh-kortuksia tai niitä jota ketaa viel valittaa vaik saavat yh-korotukset ja asumistuet yms.
Mitä asumistukea? Mä ainakaan sellaista saa, on liian hyvä PALKKA![]()