I
IhanaValo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Juu yhteinen lapsi j exällä sitten murroikäine poika lisäksi, johon on hyvät välit. Ennen eroa oltiin poikien kanssa kolmistaan aika paljon, kun exä viihtyi naapurissa (jonka naisen kanssa siis nykyään suhde). En tiedä kumpi oli vaikeampaa: salata itkuja pojilta vai se kun ne kysyi missä äiti taas on... Olin liikaa "tossun alla" ja nyt sitten olen liiankin tarkka omasta itsenäisyydestäni. En haluaisi, että mennyt haittaisi tulevaa, mutta kuitenkin se vaikuttaa siihen... :ashamed:
Mie en ihmettele ollenkaan jos tommoisen jälkeen on vaikea luottaa naisiin.
Järkevästi sie kuitenkin aattelet pojastas,se on hyvä koska syytönhän hän niihin äitinsä sotkuihin on.
Tiedän, että on ihania ja rehellisiäkin naisia. Mutta mistä sitä heti tietää? Exästäkin selvisi vasta monen vuoden jälkeen.
No joo, eipä mulla tällä hetkellä ole mitään menetettävää![]()
Poikani on tärkeintä elämässäni, samoin exän poika on mulle läheinen ja välillä on yökylässä =)
Sepä siinä on,ettei sitä voi heti tietää..mutta tsemppiä siulle,kyl mie uskon että löydät joskus kunnollisenkin naisen! =)