Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:01 vieras kirjoitti:Ei voi tehdä lisää lapsia jos ei ole varaa elättää jo olemassa olevia. 200EUR kk ei ole kovinkaan paljoa kun ottaa huomioon et sen pitäisi riittää puoleen kaikesta. Lapset ei ole ilmaisia ja mitä vanhempia he ovat sitä enemmän tulee kuluja. Ruoka, asuminen, tarha, päivähoito, koulu, urheiluvälineet yms. maksaa ihan oikeita euroja.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:01 vieras kirjoitti:Ei voi tehdä lisää lapsia jos ei ole varaa elättää jo olemassa olevia. 200EUR kk ei ole kovinkaan paljoa kun ottaa huomioon et sen pitäisi riittää puoleen kaikesta. Lapset ei ole ilmaisia ja mitä vanhempia he ovat sitä enemmän tulee kuluja. Ruoka, asuminen, tarha, päivähoito, koulu, urheiluvälineet yms. maksaa ihan oikeita euroja.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:02 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:01 vieras kirjoitti:Ei voi tehdä lisää lapsia jos ei ole varaa elättää jo olemassa olevia. 200EUR kk ei ole kovinkaan paljoa kun ottaa huomioon et sen pitäisi riittää puoleen kaikesta. Lapset ei ole ilmaisia ja mitä vanhempia he ovat sitä enemmän tulee kuluja. Ruoka, asuminen, tarha, päivähoito, koulu, urheiluvälineet yms. maksaa ihan oikeita euroja.
Juuri näin. Mitä niitä lapsia pitää tehdä jos sitten vaaditaan asumistukia, ilmaisia hoitopaikkoja, toimeentulotukea ja aina muistutetaan olevansa vähätuloisia yksinhuotajia? Siis jos ei ole äidilläkään niitä varaa elättää niin miksi niitä pitää tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viesti no 4 kirjoittaja lisää et olen itse äitipuoli mieheni lapselle. Mieheni maksaa 350EURkk ja minusta tämäkään ei ole mitenkään kamalasti. Olen itse puhunut jo miehelleni et meidän täytyy alkaa säästämään lasten opiskelujen varalle. Meillä on kaksi yhteistä ja sit tämä etälapsi. Kaikkia autetaan niin paljon kuin voidaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Shamanita:, lastenvavojilla kun tuntuu olevan tapana pitää vain lasten äidin puolta... (Miehen exä vaati n. 1300e/kk elareita, Miehen tulot vähän yli 2000e/kk...)