Parasta tässä on se, etten edes tehnyt niille tyypeille mitään ennen sitä, ihan ventovieraita mulle. Sanoivat vaan, et "mene vitun huora takaisin sinne, mistä olet tullutkin" ja alkoivat pätkimään. Nice.
Melkosen perseestä. Missä tää kävi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Parasta tässä on se, etten edes tehnyt niille tyypeille mitään ennen sitä, ihan ventovieraita mulle. Sanoivat vaan, et "mene vitun huora takaisin sinne, mistä olet tullutkin" ja alkoivat pätkimään. Nice.
Melkosen perseestä. Missä tää kävi?
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;26542082:
Ihan hirveetä!! Olivatko humalassa/kamoissa? Kävikö sulle pahasti? Iso voimahalaus, toivottavasti saaat vielä ansionsa mukaan, s**tanan k*siaivot!! Noit voisi kyllä hyvin vähän pätkiä!!!![]()
Kännistyksestä johtuneiden liian kovien supistusten seurauksena kohtu repesi ja istukka irtosi. Tätä ei huomattu kun ei ollut sydänääniseurantaa ollenkaan. Lapsen kuolema oli hoitovirhe.
Ainakin humalassa, muusta en ole varma. Tukkaa on lähtenyt päästä tukkuja ja mustelmia mulla on kyljissä ja käsissä. Kuristivat myös, onneksi ei jäänyt kaulaan mitään. Pää on vieläkin kipeä siitä repimisestä.
Hetki jolloin lääkäri totesi lapseni kuolleen.
Myös sekunnit jolloin tyttöni sai ensimmäisen affektikohtauksen tuntuivat ikuisuudelta.
Ja reilu viikko sitten hetki jolloin näin tyttäreni makaavan maassa tajuttomana oli pysäyttävä.
Negatiivisia kokemuksia on liikaa enkä välitä niitä muistella...
Elämäni pisimmät sekunnit oli varmaan alttarilla (tai mikä se maistraatissa onkaan) kun vihkijä kysyi "Tahdotko?" ja päätin pitää yleisöä jännityksessä.Kun sisko katsoi mua silmät pyöreinä, naama kalpeana sen näköisenä että saa kohta sydärin, oli pakko vihdoin sanoa "Tahdon!". Siinä odotellessa mietin miten ihmiset reagois jos lähtisinkin juoksemaan pois.
Joo tiedän, mulla on outo huumorintaju. Tuli vaan mieleen että "nyt olis sopiva tilaisuus järjestää draamaa".