Elämäsi mies - missä tapasit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Odessa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Soitti mulle :D Aikoinaan näki mut nuorten suosimassa paikassa, otti selvää kuka olen ja pyysi kahville. Tuomitsin ensin idiootiksi mutta menin kumminkin naimisiin 10v sitten :D

Riiustelin hänen kavereiden kanssa ja kun ekan kerran näin hänet, käskin frendin sanoa sille että soittaa mulle jos kiinnostaa... yli 20 vuotta sitten :D ja tässä sitä vieläkin ollaan.

Baarissa. Mies oli baarityöntekijä ja mä kavereilla kuskina. Kai mä sitten olin niin säälittävän näkönen siellä humalaisten keskellä selvinpäin, että tuli juttelemaan mulle :D

Mun isoveli on naimisissa hänen isosiskonsa kanssa... Olleet jo "ikuisuuden", me ollaan oltu yhdessä 4. Jotenkin tuntunut aina, että näin tän on pitänyt mennäkin, molemminpuolista ihastumista ja tykkämistä ollut alusta asti, mutta toi tuttuus ja tiiviit perhevälit jarrutti kyllää aika paljon. Jonkun 15-17 vuotta :D

Ihan ekaekakertaa nähtiin miehen kaverin tupareilla, jonne miun kaveri oli miut raahannu..ja sen jälkeen sit törmäiltiin kaupungilla, pyörittiin samassa porukassa jne.

baarissa :D tai oikeastaan oon hänet tuntenu/tienny jo teinivuosilta kun joskus samoissa porukoissa/pippaloissa ryypiskelty, ja silloin jo olin hieman kiinnostunu, mut en uskonu että häntä kiinnostaa.. (oltiin ja ollaan vähän vieläki ihan eri maata :D) sitten tosiaan törmäsin häneen baarissa, ja lähdin jatkoille, ja sinne jäin :D nyt meillä on lapsi, ja toinen tulossa <3

Yliopistolla yhteisen ystävän kautta. Ystävä nyt lapsemme kummi <3

Olisi kivaa kuulla tarinoita siitä, miten suhde on lähtenyt kaupassa tai kirjastossa! Hurjan romanttista <33

Yhteistyössä