E
elämä on!
Vieras
Kävipä tänään niin että mieheni kävi ruokatunnilla ja laittoi pellin kiinni.Aamulla oli takkaan tulet laittanut ja kaiken järjen mukaan olis pitänyt palaa jo monta kertaa siihen mennessä. Tunnin päästä minua alkoi oksettamaan ja aloin ihmetellä sitä. Kurkkasin sitten takkaan ja karhensin pesää, siellä oli kytevä puolikas puu. Avasin pellin puu syttyi tuleen. Kotona oli kanssani kaksivuotias ja säikähdin että kuinka se voi ja avasin ulko-ovia. Soitin päivystykseen ja pyysivät tulemaan heti happisaturaatioon. Lapsella ei mikään todettiin siellä. Mutta itse en uskaltanut lähteä ajamaan, en heti muistanut lapsen syntymäaikaa ja lääkäri kertoi että häkämyrkytyksen oireet sopivat,koska olen aivan punainen. Pari tuntia happea minulle,jonka jälkeen kykenin sulkemaan silmäni seisoessa ja vain vähän heijasi enää ja pääsin kotiin. Enää ei okseta,mutta rintaan sattuu vähän väliä ja kurkku on kipeä. Ihmettelin että miksei lapsella mitään, mutta siellä selvisi että häkä vaikuttaa katosta lattiaan päin ja itse seisoin ja lapsi katsoi lattialla muumeja.