Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen raskaana, kauan odotettu lapsemme olisi saapumassa maailmaan marraskuussa. Olemme pyörittäneet korttitaloa jo pidemmän aikaa ja nyt taloutemme romuttuu kokonaan ja menetämme luottotietomme. Onko meillä enää tässä elämässä mitään sijaa? Olemme molemmat töissä, vakituisessa, mutta rahaa on silti liian vähän laskuihin.
Jos täällä joku lukija on sellainen, jolla omaa kokemusta siitä mitä on elämä luottotiedottomana, niin mielelläni lukisin siitä. Onko tosiaan elämä enää sen jälkeen yhtään mitään. Kannattaako sitä enää edes elää?
Pelkään että kun se ensimmäinen merkintä tulee nyt oikeuden päätöksen jälkeen luottoihin, en enää jaksa tätä kaikkea ja teen itselleni jotain peruuttamatonta. Kirjeet on valmiina jo kaikille ja ohjeet miten toimia kuolemani jälkeen olen laatinut.
Surettaa paljon se, että riistän itseltäni ja mieheltäni varsinkin mahdollisuuden olla hyvä vanhempi. Mutta ei mun kannata synnyttää lasta maailmaan, jossa en itse halua enää elää.
Mieheni on joutunut kokemaan jo yhden sukulaisensa poismenon oman käden kautta. Nyt tulisi vielä minun. Mutta en voi sitä miettiä. On itselläni nyt niin paha olla, että ajattelen vain itseäni nyt.
Kiitoksia vastauksistanne. Olen itse pilannut mun ja mieheni elämän. En halua kertoa miksi olen saanut taloutemme näin pahaksi, mutta mieheni ei ole syypää mihinkään. Olen vain saanut aikaan nyt sen, että myös mieheni nimissä olevat lainat päätyy oikeuteen. Ja näin meiltä molemmilta menee luotot.
Vaatteita yms en edes tiedä koska viimeksi olemme ostaneet. Ostamme ruokaa aina tarjouksesta. Kaikki rahat menee laskuihin ja silti sekään ei riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28736701:Luottotietojen menetys ei käsittääkseni vaikuta mitenkään käytännön elämään. Ette vain saa luotolla ostettua enää, ja lainaa ei tipu. Ei sen takia kannata elämäänsä päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28736929:Osamaksuihin?
komp! ihmiset joutuu läpikäymään aika paljonkin kauheempia asioita ja selviivät niistä kunnialla niin koitapa ottaa ja oikeesti laittaa jutut nyt oikeeseen mittakaavaan!Nyt lopetat ton itsesäälin ja byhyy-ajattelun. Tuo ole vielä mitään ja eikä varsinkaan mikään syy päättää kenenkään päivää.
Rahan takia ei todellakaan kannata itseään tappaa. Pääsette ihan varmasti velkasaneeraukseen kun vaan soitat sinne ja varaat ajan. Tsemppiä!Kiitoksia vastauksistanne. Olen itse pilannut mun ja mieheni elämän. En halua kertoa miksi olen saanut taloutemme näin pahaksi, mutta mieheni ei ole syypää mihinkään. Olen vain saanut aikaan nyt sen, että myös mieheni nimissä olevat lainat päätyy oikeuteen. Ja näin meiltä molemmilta menee luotot.
Vaatteita yms en edes tiedä koska viimeksi olemme ostaneet. Ostamme ruokaa aina tarjouksesta. Kaikki rahat menee laskuihin ja silti sekään ei riitä.
Ei se taida hallituksen vika olla, jos jotkut ihmiset elävät yli varojensa.
Kaikki rahat menee meille lainoihin joita on ihan liikaa, meillä menee jo lainoihin kolme tonnia kuussa, lisäksi pitäisi maksaa vuokra ja vakuutukset ja ruokaa ostaa. Lainoja on siksi paljon, koska olen ottanut niitä pelaamiseen. Olen pelannut joskus koska oli niin paha olla ja se oli ainut keino paeta kaikkea. Nyt en enää pelaa. Mutta silti toki lainoja maksan, eihän ne lopu vaikkei pelaakaan.
Opiksi on toki otettu. Ei kenenkään tarvitse tänne tulla sanomaan, että mitäs pelasit. Se on sairaus. Ei peliriippuvuus lopu itsessään, aivan kuten ei esim. syömishäiriöinen lopeta ahmimista / syömistä ihan vaan tosta noin vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28736929:Osamaksuihin?