O
oikea ammattivalittaja
Vieras
Eilen kävin pojan kanssa muskarissa ja sitten oltiin loppupäivä kotona. Nykyään jo niin helppoa kun poika yli 3v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko?
Minulla on 8 (9) lasta ja 5 lastenlasta + vävyt, miniät, appivanhemmat , adoptiotäti jne ja monesti kun luen viestejäsi vaikuttaa siltä, että elämäni on paljon helpompaa kuin sinun.
![]()
No kyllä on helppoa. Ei tarvitse käydä töissä,saa harrastaa mitä haluaa,lapsi jo niin iso että syö itse,puhuu,touhuaa kaikenlaista. Ei todella ole vaikea elämä.
No kyllä on helppoa. Ei tarvitse käydä töissä,saa harrastaa mitä haluaa,lapsi jo niin iso että syö itse,puhuu,touhuaa kaikenlaista. Ei todella ole vaikea elämä.
eihän sinun elämäsi helppoa ole?
Ammattivalittaja tarvii miestä, ei se muuten vois kotona olla työttömänä ja ammatittomana. Tekee lapsen eksälle, kun eksä jättää, lapsi pois. Tekee lapsen nykyiselle, odottelee et nykyinen jättää ja sitten lapsi taas pois.Alkuperäinen kirjoittaja paras näin;25510688:Mullapa se vasta helppoo onkin kun ei ole lasta, eikä miestäkään komentamassa![]()
Ammattivalittaja tarvii miestä, ei se muuten vois kotona olla työttömänä ja ammatittomana. Tekee lapsen eksälle, kun eksä jättää, lapsi pois. Tekee lapsen nykyiselle, odottelee et nykyinen jättää ja sitten lapsi taas pois.
No ei ole mennyt kyllä noin. Jos et tiedä adoptioni syitä niin turha niistä on vittuilla. Niin ja kyllä sossu mut elättäisi jos en haluaisi olla mieheni kanssa mutta kun haluan olla.