Meidän pihassa on oma kotijänö jonka jälkiä löytyy aamulla lumesta. Ollut viimoset 3-4 vuotta. Kissan kanssa sulassa sovussa.Ai ne maalla asuvat kissat ei tapa lintuja, oravia, jäniksenpoikasia jne. Onpa ne fiksuja!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meidän pihassa on oma kotijänö jonka jälkiä löytyy aamulla lumesta. Ollut viimoset 3-4 vuotta. Kissan kanssa sulassa sovussa.Ai ne maalla asuvat kissat ei tapa lintuja, oravia, jäniksenpoikasia jne. Onpa ne fiksuja!
Se on luontoon kuuluva juttu. Mieluummin sekin kun läkähtyä jonkun ituhipin 25 m2 yksiössä ja törmäillä seiniin.
Sä laitoit vanhat, hyvät hymiöt aikoinaan säästöön.
tuolta ne löytyy melkein kaikki.Sä laitoit vanhat, hyvät hymiöt aikoinaan säästöön.![]()
Mee sit napsimaan jokainen hirvi metästä ja pistä niille talutushihna, ettei tule tielle.Hienosti sä niputat yhteen kaikki kaupunkilaiset kissanomistajatKaikilla kaupungissa on 25 neliöiset kämpätkin.
Eikä mun mielestä oo mikään luontoon kuuluva juttu että lemmikki jää auton alle tai se paleltuu kuoliaaksi.
luonnotonta jos ei söis kun tarjolla on.
meinaat tosissas että kissa tarkotuksella tekee tuhoja. ja se mitä tekee ei varmaankaan ole "omistajan" syy.Nii mutku Echo pihapiirissä kissat ei tee niin. Kun ne ei maalla tee mitään tuhojaan.
jos sopii niin mä laitan ne pakastimeen kilon paloina.Mee sit napsimaan jokainen hirvi metästä ja pistä niille talutushihna, ettei tule tielle.![]()
tuolta ne löytyy melkein kaikki.
http://yoursmiles.org/t-eat.php?page=2
en mä ainakaan![]()
Kiitos!Mut kuka juo kahvia noin?
![]()
Mee sit napsimaan jokainen hirvi metästä ja pistä niille talutushihna, ettei tule tielle.![]()
Enhän mä niin ole sanonut etteikö ne esim.pikkulintuja harventais täällä. Mutta hyödyt on silti suuremmat kuin lintutuhot, ja hiirien osuus saaliista on suurin.Nii mutku Echo pihapiirissä kissat ei tee niin. Kun ne ei maalla tee mitään tuhojaan.
Olisit totuttanut vähän enemmän ulkomailmaan aikoinasi.Minulla on kissa kerrostalossa. Kun puhuitte että kumman kissa valitsee, olla ulkona vai sisällä. Meidän kissa valitsee kyllä sisätilat. Jos avaa parvekkeen oven, kissa juoksee sohvan alle piiloon. Sama jos avaa oven rappukäytävään. Ulkoilee kyllä valjaissa mutta yrittää kiivetä jalkaa pitkin syliin.
montakos paleltunutta kissaa olette nähneet, tai puunoksalle nälkään kuolleita joista välillä soitellaan palolaitokselle. mä en yhtäkään.
meinaat tosissas että kissa tarkotuksella tekee tuhoja. ja se mitä tekee ei varmaankaan ole "omistajan" syy.
no siperiassa kaikki on mahdollista. ja ei, en asu kaupungin keskustassa.Olen nähnyt paleltuneita kissoja, useita.
että vangitaan kaikki maailman kissaeläimet lukkojen taakse etteivät pääse tekemään tuhoja.Ei vaan kissa tappaa koska se haluaa ja pystyy. Sen takia niitä ei pitäisi vapaana pitääkään.
Enhän mä niin ole sanonut etteikö ne esim.pikkulintuja harventais täällä. Mutta hyödyt on silti suuremmat kuin lintutuhot, ja hiirien osuus saaliista on suurin.
että vangitaan kaikki maailman kissaeläimet lukkojen taakse etteivät pääse tekemään tuhoja.
Enhän mä niin ole sanonut etteikö ne esim.pikkulintuja harventais täällä. Mutta hyödyt on silti suuremmat kuin lintutuhot, ja hiirien osuus saaliista on suurin.
Meillä kissa tuo saaliinsa rappuselle.Oot oikein pystynyt pitämään lukua?
No alapa kytkeä sisälle vaikka kyhmyjoutsenta tai valkohäntäpeuraa, nekin on vieraslajeja Suomen luonnossa.Tottakai! Siis mitä hittoo! !?
Montako kertaa tässäkin ketjussa on jo sanottu että kissa EI KUULU SUOMEN LUONTOON. Siksi ne kuuluu täällä pitää kytkettyinä/sisällä.
Ei kukaan oo sitä mieltä että leijonat, tiikerit, jaguaarit jne. pitäis vangita omasta elinympäristöstään lukkojen taakse.