vierailija
Ymmärrä, että oma kuplasi eli muodostamasi käsitys asioista ei välttämättä ole se oikea. Mm. johtuen siitä, että ihmiset ovat kokeneet erilaisia asioita. Monista asioista ei voi muodostaa kunnollista käsitystä jos ei ole kokenut niitä käytännössä.Mä en haluaisi toistaa itseäni, mutta pakko kai se on, kun olen todennut tämän niin monta kertaa, eikä ole mennyt perille. Etuoikeutetusta asemasta, eli tässä tapauksessa kokemuksen korokkeelta on helppo ladella viisauksia ja kertoa mitä olisi tehnyt toisin. Siinä on mun tilanteeseen se olennainen ero, että ne asiat joita mä tavoittelen on teillä neuvojilla koettuna. Voi olla, että mikään mitä tavoittelen tai mistä unelmoin ei parantaisi mun elämääni millään tavalla, mutta, kuten olen aina sanonut, haluan tehdä sen päätöksen itse ja omien kokemusteni kautta.
Aina jollain on asiat mua huonommin ja kyllä lapset voivat olla perseestä, työ voi olla tylsää ja perseestä ja puolisokin voi osoittautua täydeksi mulkuksi. Mutta sitten taas voi olla, että nuo kaikki ovatkin sellaisia, jotka tuovat lisäarvoa elämääsi ja olet onnellinen, koska olet ne kokenut ja pääset niiden kanssa elämään. Mulla ei ole mitään, ei tule olemaan mitään ja mun aikani meni jo. Nyt etsin vain voimaan, jotta jaksan luovuttaa.
[ap]