Anteeksi, edelleen ketju kokonaisuudessaan lukematta. En tiennyt, että afrikkakortti oli jo käytetty.Koska en halua. Mitään kuntoon saamista ei ole. Kuten sanoin: lähes 40 vuotta heitetty hukkaan. Sitä ei muutamalla kauniilla sanalla muuteta miksikään. Se olisi myös itsensä pettämistä ja huijaamista. Tilanne on tämä ja sen joko hyväksyy tai ei. Minä en hyväksy. Mä en halua nähdä jotain uutta tai kokea todellisuuttani eri lailla. Haluan palata aikaan 20 vuotta sitten ja tehdä kaiken toisin. Se ei ole mahdollista, joten jää vain yksi mahdollisuus.
Tuo Afrikka-juttu. Moneskohan kerta, kun se tuodaan esille tässä ketjussa? Se että jollakin on tässä maailmassa asiat huonommin ei tarkoita mitään. Aina on joku, jolla menee surkeammin. Mitä sitten? Suoraan sanoen se on vähättelyä ihmisen tunteita ja todellisuutta kohtaan. Aivan kuin tilanteeni tai nämä asiat joita tunnen eivät olisi todellisia tai mulle suuria asioita.
[ap]
Afrikka, Intia tms. siksi, että ihmiset siellä muualla muuttaa meidän suhtautumista itseemme ja muihin. Näemme asioita toisin reissun jlk. - halusimme tai emme.