Kiitos!En voi siis muuta kuin toivottaa tsemppiä. Ei varmaan hirveästi lohduta, mutta sä olet ollut mulle hyödyllinen ja tärkeä. Olet jaksanut vastailla, kun suurin osa palstan ihmisistä ovat luovuttaneet tai todenneet mut turhaksi jankuttajaksi. Tää on mulle henkireikä ja pieni valonpilkahdus yksinäisen miehen elämässä. Erimielisyys ei mua haittaa, sillä olisihan tylsää, jos kaikki olisivat aina samaa mieltä.
Töissä olen aina oma itseni - tiettyyn rajaan asti. Ei se mua haittaa. Se haittaa, että työ on työ ja muu elämä on muu elämä. Ihmiset lähtevät töistä kotiin elämään toista elämää ja minä jään tyhmänä odottamaan seuraavaa työpäivää, koska mulla ei ole muuta. Siksi tyhmänä itkin, kun pieni koulutuspätkä loppui ja ihmiset erkanivat toisistaan. Muut lähtivät takaisin elämäänsä ja minä jäin tyhjän päälle. Säälittävää, eikö?
[ap]
No hyvä jos näistä keskusteluista on ollut edes pientä iloa sulle.
Hmm, jos saatkin oikein väsyttävän työn niin työpäivän jälkeen vaan haluat kaatua sänkyyn koomassa, etkä edes halua sosialisoida kenenkään kanssa. Mutta tietty toivon että se mielitiettykin löytyy joskus.