Elämästä, iloista, murheista, ennettä

Alkuperäinen kirjoittaja saana:
Olen kolmen tytön ja kahden pojan 30-vuotias kotiäiti. Silmien väri siniset ja hiukset vaaleat. Olen ollut 10 vuotta kotona ja töistä ei ole tietoa. Vähän on rahahuolia, mut muuten menee hyvin. Minulla on rakastavainen ja hyvä mies ja lapsille ihana isä. Asutaan omakotitalossa.

Perhe-elämä on vakaista ja onnellista. Lapsilla on ihanteelliset lähtökohdat elämään, joten siitä älä huoli . Rahahuolia on jatkossakin samalla tapaa. Rahatilanne ei tule olemaan koskaan erittäin hyvä, mutta senkin edestä on muuta rikkautta perheessänne.

Työsi on vanhustenhoitoa tai erityislasten parissa työskentelyä, molempaakin? Olet tekevä ihminen ja se huomataan, kun haet työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras minäkin:
Viisi lasta myös minulla. Silmät vihreät ja hiukset tummat. Terveydentila ok. Painoa liikaa. Naimisissa olen Liitossa omat vaikeutensa vaikka suurimmaksi osaksi ok. Mies ei ryyppää tms. Itsellä enemmän ongelmia liiton jatkamisessa kuin hänellä.
Vaikeudet ovat teistä molemmista kiinni. Puhutuksi saatte ne ajallaan, mutta olet nyt liian väsynyt puhumaan. Anna anteeksi eräs asia miehellesi, koska hän kärsii enemmän siitä kun sinä. Et ole ainut suhteessanne, joka kärsii. Miehesi käsittää asiat eri tavalla kuin sinä. Lapsissa vaikeus näkyy eri tavalla, kismailua toisilleen.

Ylipainosi aiheuttaa sinulle normaalia ongelmaa, verenpaineisiin ja kolesteroleihin. Diabetes tulee sairautena sinulle tutuksi. Elämäsi muuttuu sen myötä, mutta suunta on oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:
hiukset vaaleat , elämäni oikeastaan kaikinpuolin aivan ok ..mitä vastaat ?
Suhtaudut aika varauksella tähän asiaan. Tunneyhteyden saaminen sinuun on hankalaa.

Lapsia näen enemmän kuin kolme. Taloudellinen tilanne on mukava nyt, mutta jatkossa vaikeutta tulee siinä olemaan.

Elämässäsi kaikki ei ole todellisuudessa niin hyvin kuin ajattelet olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitollisena odotan vastaustasi:
HEI Fra-x-7 nse7 scana!

Jos ehdit niin vastaisitko minulle mitä näet?
Olen 38v. 3 lapsen äiti. vanhemmat lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa. Asun nuorimman lapsen kanssa kahdestaan.
Olen ristiverinen, nyt mustat hiukset. Vihreä silmäinen.
Näetkö minulle parisuhdetta? Entä työ?

Kiitos jo etukäteen =)
Parisuhde: mies, jonka kanssa ensin olet suhteessa onkin jotain ihan muuta kuin antaa olettaa. Tulet huomaamaan sen kyllä. Parin vuoden sisällä tapaat miehen, joka pysyy rinnallasi, samoin haluat pysytellä hänen rinnallaan.

Työnäkymät ovat samantyyppiset kuin tähänkin asti, ei suuria muutoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ja utelias:
Olen 32v yhden lapsen äiti (1,5v). Silmät siniset ja hiukset vaaleat. Ei sairauksia. Elämä rauhallista ja tulevaa haluaisin tietää..?
Lapsia en näe enempää, eikä johdu iästäsi. Näen sinut ja miehesi ja lapsesi erillään, eli tulevaisuudessa asutte kai eri osoitteessa. Työkuviot lähtevät etenemään mukavasti.

Mielenkiinnolla
Mitä näet minun tulevaisuudestani? Olen 26-vuotias kahden lapsen äiti. Hiukset ruskeahkot (värjäty punaisiksi) ja silmät siniset. Elämäni on kaikin puolin onnellista mutta siitä huolimatta olen taipuvainen masentumaan. Haluaisin tietää ainakin tuleeko vielä lapsia? Ammattiakin olen miettinyt, millainen se tulee olemaan?

minullekin kiitos :)
Olen 26-vuotias yksivuotiaan pojan raskaana oleva äiti, ruskeat silmät ja punaruskea tukka. Tällä hetkellä olen melko tyytyväinen elämääni, mutta menneessä on murhetta. Olisi mukava tietää mitä näet tulevaan.

pilkku
Moi olen 31-vuotias vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen nainen. Lapsia ei ole. Menneessä minullakin paljon murheita. Joko olisi ilon aika? Näetkö lapsia ja kestääkö avioliittomme?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olen 27-vuotias, esikoista odottava. Perusterve, vaalea hiuksinen ja vihreä silmäinen.
Lapsia tulee enemmänkin. Suhteessasi tulee ongelmia, mutta selviätte niistä. On aikoja jolloin tuntuu, ettei niistä selviä. Molemmat joudutte miehesi kanssa antamaan asioista periksi.

Jokin asia kaivertaa mieltäsi. Olet pohtinut sitä jo liiaksi asti. Päätä, että jätät sen taka-alalle ja nautit elämästäsi. Lapsi tuo sisältöä elämääsi ja on tyttö. Tyttövaltaista teillä tulee olemaan (lapset).

Miehesi rakastaa sinua ja ulkonäkösi on hänelle ok, kokonaisuus ratkaisee.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaa:
Olen 23v kolmatta odottava kotiäiti. Hiukset ja silmät ruskeat. Perussairauksia ei ole. Nyt elämä ihan kaaosta. helpottaako tämä koskaan?
Tunnen elämäsi hyvin onnellisena jatkossa. Nyt olet väsynyt. Näen sinut hakemassa apua itsellesi. Häpeä on turhaa. Helpotusta löytyy, kun otat avun vastaan.

Vastoinkäymisiä kohtaat sinäkin, mutta niistä selviät. Lapsen sairastelu vie voimia, kyseessä ei vakavaa.

Yhteistyössä