Elämäsi 5 hienointa kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja inuonsta
  • Ensimmäinen viesti
"mammammaa"
Mä olen ilmeisesti poikkeava, koska listaisin lapseni syntymisen ehkä huonoimpien kokemuksien listaan...

Itsellä:
1) Lapseni tunnistaa minut selvästi äidiksi
2) Mieheni ilmoittaa, että seurustelemme
3)Yliopstoon pääsyt
4) Positiivinen raskaustesti
5) Lapseni sairaus tunnistetaan ja ruvetaan hoitamaan

kahvikirahvi
Tässä on viis parasta, ei parhausjärjestyksessä, mutta tapahtumajärjestyksessä:

1. Muutin pois nuoruuteni asuinpaikkakunnalta.
2. Tandem-hyppy.
3. Lapseni syntymä.
4. Uudestaan muutto pois nuoruuteni asuinpaikkakunnalta (tyhmänä ja rakastuneena muutin miehen tavattuani sinne takaisin)
5. En keksi, mutta vastaan rakkaus.

tässähän näitä
- Yliopistoon pääsy haluamalleni alalle (ei ollut helppo päästä ja halusin kovasti, kolme kertaa hain).

- Se kesä, kun mm. tapasin tulevan mieheni. Mies siis vanha luokkakaveri ja tapasimme uudestaan vuosien päästä. Muutin uuten kaupunkiin kesätöiden perässä. Oli mahtava ja elämänmakuinen, menevä kesä kaikenkaikkiaan. Sain uusia ystäviä, rakkauden, uuden kivan harrastuksen, uuden asuinpaikan ja paljon muuta.

- Sitten on tuo lapsen tulo perheeseemme, mutta en laske sitä samalla tavalla "hienoksi" kokemukseksi kuin nuo muut isot elämän käännekohdat. Erilaista rakkautta lapsi on toki tuonut ja paljon muuta mukavaa, mutta enemmänkin hän on osa elämää.

- lasten syntymä (2x)
- ensimmäinen metsäkoneella ajo maastossa/puunkaato motolla
- räjäyttäjäkurssi
- yhä naimisissa rakkaansa kanssa.
- MacGyver kyky handlata hommia

ei järjestyksessä. mutta noi tuli ekana mieleen. :)

1. Lapsen syntymän jälkeinen osastolla tajuttu 'tämä on minun oma rakas vauvani' -olo.
2. Rakastuminen avopuolisooni.
3. Venereissu kesällä 2011. Oli niin nuori ja vapaa fiilis, koska olin nuori ja vapaa. Nyt olen enää nuori hehehe.
4. Kotiin pääsy pitkän huostaanottojakson jälkeen lapsena.
5. Seksi puolison kanssa mökillä positiivisen raskaustestin jälkeen. :xmas:

"vieras"
1. Asuminen ulkomailla tokan kerran
2. Pysyvästi ulkomaille muuttaminen
3. Asuminen ulkomailla ekan kerran
4. Lyhyt ja kamalalla tavalla loppunut mutta kuitenkin ihana taival miehen kanssa
5. Lempibändin näkeminen ensimmäistä kertaa livenä

Hmmm...

Hienoimpia on ainakin se, kun istuttiin ensirakkauden kanssa paukkupakkasessa erämaassa moottorikelkan päällä ja puhuttiin tähdistä (ja tietty katseltiin niitä).
Top 5-hienoimmat-listalle yltää myös läjä oivalluksia erinäisistä asioista ja etenkin niiden näkyminen käytännössä.
Jotkut seksikokemukset ovat myös hienoja, ja päihdekokemukset..lapsen syntymä ei ehkä ollut sillä tavalla hieno, mutta mullistava ja onnellinen se oli.

Öisiä teitä rakastan mäkin.
Mulla on jopa tietyt biisit tietyille tieosuuksille. :D

Vaikia listailla mutta lapset nyt ihan ensin. Sen jälkeen on todettava, että mullistava kokemus oli matka Krakovaan. Schindlerin jalanjäljissä mentiin Kazimierziin, tehtaan uumeniin ja Auschwitziin. Taitaa tuo avioliitto kuulua myös tähän listaan. Oli se aika kokemus kun meikäläinen menikin naimisiin, huh. onhan noita vaikka mitä mutta tuossa ne tärkeimmät vissiin on.

1. Lapsen syntymä
2. 15-vuotiaana parin viikon reissu Espanjassa kahden parhaan ystävän kanssa
3. Ihastuminen, rakastuminen ja seksi naisen kanssa
4. Vakituisen työn saaminen
5. Se tunne kun on huumeissaan. Vaikkei se olekaan positiivista sinällään, ja jo taaksejäänyttä elämää.

"viikku"
Tiedättekö, en osaa vastata. Aika surullista varmaan :(

Esikoisen syntymä ei ollut hienoa, vaan pelottavaa. Meinasi käydä huonosti.
Toisen lapsen syntymä oli kyllä sitten hieno kokemus.

Mutta mitähän ne neljä muuta olisi?

[QUOTE="viikku";27477944]Tiedättekö, en osaa vastata. Aika surullista varmaan :(

Esikoisen syntymä ei ollut hienoa, vaan pelottavaa. Meinasi käydä huonosti.
Toisen lapsen syntymä oli kyllä sitten hieno kokemus.

Mutta mitähän ne neljä muuta olisi?[/QUOTE]

Kokemuksia luonnossa, oivalluksia, pieniä käännekohtia, ystävien kanssa vietettyjä hetkiä, oppimiskokemuksia?

"emäntä"
- Kun minusta tuli äiti. Ja kaikki nämä vuodet tyttäreni kanssa <3

- Kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. Tunnettu vuosia, seurusteltu kohta 8 kuukautta. Olen äärimmäisen hullaantunut häneen, ja hän minuun <3

- Vkl Pariisissa ensirakkauteni kanssa. Olin haaveillut Pariisiinpääsystä jo lähes 10 vuotta, ja viimeinkin unelmani toteutui. Ikuisuushaaveeni, jonka en uskonut koskaan toteutuvan.

- Ensirakkauteni. Enpä olisi uskonut, että niin suuresti voi rakastaa ketään..

- 5 päivän islanninhevosleiri Levillä Kittilässä. Upea kokemus, jota muistelen vielä vanhana mummonakin. Hevosten kanssa muutenkin tuli koettua kaikenlaista upeaa. Melkein harmittaa, kun elämäntilanteesta johtuen jouduin hevosmaailman jättämään.

Hmm, näistä kyllä varmaan jotkut tunnistavat, sen verran isoja asioita ovat olleet elämässäni..

..
1. Se hetki kun kävelin sairaalan ovesta ulos 3kk hoitojakson jälkeen ja tajusin eläväni. Päässä soi biisi "Life is beautyful"
2. Se hetki kun nousin ekan kerran seisomaan 2kk onnettomuuden jälkeen ja tajusin käveleväni taas joskus
3. Esikoisen syntymä
4. Kuopuksen syntymä
5. Se hetki kun starttasin moottoripyörän 7kk onnettomuuden jälkeen ja suuntasin kohti auringonlaskua

Yhteistyössä