vierailija
Ja lisäksi: vääristellään paljon asioita.Suora voi olla, mutta ei herjata, loukata, pilkata jne, sitä siellä harrastetaan paljon. Suoraan sanottuna sivistymätöntä käytöstä.
Ja lisäksi: vääristellään paljon asioita.Suora voi olla, mutta ei herjata, loukata, pilkata jne, sitä siellä harrastetaan paljon. Suoraan sanottuna sivistymätöntä käytöstä.
Ei minua kiinnosta aloittaa poliittisia keskusteluja tällä palstalla varsinkaan. Olen sitä mieltä asioista, mitä olen, enkä koe tarvetta jakaa mielipiteitäni muutenkaan paljon, saati tällaisella palstalla. Mieluiten keskustelisin ihan esim. perheasioista, tavallisista ihmissuhteista, arjen asioista. Ilman, että joku tunkee väliin jotakin, mikä ei liity asiaan. Sitä tapahtuu valitettavan usein ja usein se on yksi ja sama häirikkö.No ymmärrän tuonkin. Joskus ois ihan kiva lukea tavallisia ketjuja.
Mutta aloittakaa te vihervassariketjuja, mutta koittakaa kestää ne eriävät ja suoraan kirjoitetut persumielipiteet. Ne kun kestää, niin hyvin menee.
Täällä on yksi persuharmaa, joka tekee tarkoituksella provosoivia otsikoita.Ja lisäksi: vääristellään paljon asioita.
Sanotaan että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat on tottuneet raaempaan esitystapaan, jota nuoret kauhistelee, ja kun nuoret on vallassa, niin heitä kuunnellaan -> ja kauhistellaan sitä vanhijen vanhakantaista esitystapaa.Suora voi olla, mutta ei herjata, loukata, pilkata jne, sitä siellä harrastetaan paljon. Suoraan sanottuna sivistymätöntä käytöstä.
Ei täällä tuollainen keskustelu onnistu ja olen sitä mieltä, että se johtuu suurimmaksi osaksi sivuston rakenteesta.Ei minua kiinnosta aloittaa poliittisia keskusteluja tällä palstalla varsinkaan. Olen sitä mieltä asioista, mitä olen, enkä koe tarvetta jakaa mielipiteitäni muutenkaan paljon, saati tällaisella palstalla. Mieluiten keskustelisin ihan esim. perheasioista, tavallisista ihmissuhteista, arjen asioista. Ilman, että joku tunkee väliin jotakin, mikä ei liity asiaan. Sitä tapahtuu valitettavan usein ja usein se on yksi ja sama häirikkö.
Tiedän kyllä, hän on todella iso riesa.Täällä on yksi persuharmaa, joka tekee tarkoituksella provosoivia otsikoita.
Typerä esimerkki, mutta jos Iltis kertoo vaikka että jossain on kotihoito unohtanu vahingossa käydä vanhuksen luona, niin kohta on täällä otsikko "Sannan johtamassa valtiossa vanhukset jätetään yksin."
Mä olen taas jokseenkin eri mieltä, ainakin omalta osaltani näin keski-ikäisenä. Ehkä joissakin maakunnissa tai ympyröissä on totuttu suorempaan tapaan sanoa, toisissa taas ei. Ehkä olen omilla asuinseuduillani tottunut siihen, että ne suoraan sanojat ovat sitten olleet kännissä. Tosin onneksi ei paljon sellaisiin ole tarvinnut törmätä, ja olen myös asunut kauan ulkomailla ja Suomessakin pääosin isoissa kaupungeissa, niin en siihen suorasukaisuuteen ole niin törmännyt täällä.Sanotaan että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat on tottuneet raaempaan esitystapaan, jota nuoret kauhistelee, ja kun nuoret on vallassa, niin heitä kuunnellaan -> ja kauhistellaan sitä vanhijen vanhakantaista esitystapaa.
Asiahan voi olla täysin sama. 2 eri tyyliä:
"-Sanna voisi miettiä, onko pääministerille farkkushortsit sopiva vaate julkisille paikoille, ja hänellä olisi ehkä hyvä jättää joskus jotkut festarit väliin"
TAI
"-Sanna ei osaa pukeutua ja se bilettää jatkuvasti ku viimestä päivää"
Tuon jälkimmäisen tyylin omaavia tunnen paljon. He ovat silti vaatimattomia, mukavia taviksia, jotka eivät tekisi kärpäsellekään pahaa.
On harhaluulo, että jälkimmäinen lause aina sylkäistäisiin vihan vallassa.
Ok, no se oli varmasti mukavaa.Ei täällä tuollainen keskustelu onnistu ja olen sitä mieltä, että se johtuu suurimmaksi osaksi sivuston rakenteesta.
Annalla oli melko hyvä rakenne, siellä oli monta eri osiota, yksi niistä oli Ihmissuhteet.
Sen otsikon alla oli Parisuhde-. Avioero-, Ihmissuhde-, Vapaaehtoinen lapsettomuus ja mitä niitä nyt olikin.
Poliittiset väännöt oli osioitu ihan omakseen, muistaakseni Mitä nyt ja yleinen keskustelu- osioikseen.
ja täytyy pakanainkin surulla tunnustaa, että siellä suutarit pysyivät lestissään.
Mä olen taas jokseenkin eri mieltä, ainakin omalta osaltani näin keski-ikäisenä. Ehkä joissakin maakunnissa tai ympyröissä on totuttu suorempaan tapaan sanoa, toisissa taas ei. Ehkä olen omilla asuinseuduillani tottunut siihen, että ne suoraan sanojat ovat sitten olleet kännissä. Tosin onneksi ei paljon sellaisiin ole tarvinnut törmätä, ja olen myös asunut kauan ulkomailla ja Suomessakin pääosin isoissa kaupungeissa, niin en siihen suorasukaisuuteen ole niin törmännyt täällä.
Toisaalta taas nuoret naiset vaativat itselleen enemmän ja se on monin paikoin hyvä asia mielestäni, kun ei esimerkiksi suostuta enää vaikenemaan esim. häirinnästä. Nämä naiset ovat monesti just somessa saaneet vähätteleviä kommentteja paitsi miehiltä niin just monilta keski-ikäisiltä ja vanhemmiltakin naisilta. Mä en sitä voi käsittää.
Kyllä mielestäni some on nostanut paljon ikäviä piirteitä esiin, eikä suinkaan pelkästään suomalaisissa.
Joo, olen, ja en ole samaa mieltä.Mä olen taas jokseenkin eri mieltä, ainakin omalta osaltani näin keski-ikäisenä. Ehkä joissakin maakunnissa tai ympyröissä on totuttu suorempaan tapaan sanoa, toisissa taas ei. Ehkä olen omilla asuinseuduillani tottunut siihen, että ne suoraan sanojat ovat sitten olleet kännissä. Tosin onneksi ei paljon sellaisiin ole tarvinnut törmätä, ja olen myös asunut kauan ulkomailla ja Suomessakin pääosin isoissa kaupungeissa, niin en siihen suorasukaisuuteen ole niin törmännyt täällä.
Toisaalta taas nuoret naiset vaativat itselleen enemmän ja se on monin paikoin hyvä asia mielestäni, kun ei esimerkiksi suostuta enää vaikenemaan esim. häirinnästä. Nämä naiset ovat monesti just somessa saaneet vähätteleviä kommentteja paitsi miehiltä niin just monilta keski-ikäisiltä ja vanhemmiltakin naisilta. Mä en sitä voi käsittää.
Kyllä mielestäni some on nostanut paljon ikäviä piirteitä esiin, eikä suinkaan pelkästään suomalaisissa.
Kompiainen, Vanhasen koalitio.....Ei täällä tuollainen keskustelu onnistu ja olen sitä mieltä, että se johtuu suurimmaksi osaksi sivuston rakenteesta.
Annalla oli melko hyvä rakenne, siellä oli monta eri osiota, yksi niistä oli Ihmissuhteet.
Sen otsikon alla oli Parisuhde-. Avioero-, Ihmissuhde-, Vapaaehtoinen lapsettomuus ja mitä niitä nyt olikin.
Poliittiset väännöt oli osioitu ihan omakseen, muistaakseni Mitä nyt ja yleinen keskustelu- osioikseen.
ja täytyy pakanainkin surulla tunnustaa, että siellä suutarit pysyivät lestissään.
Ja se, kuinka sä sen sanot on: sannalla oli farkkushortust jalassa. Nyt ei ole enää auktoriteettiä. Poliisi kaatuu. Kaikki vihervassarianarkistit aiheuttaa naailmanlopun. Sannalla on luiseva pers* ja nautit, kun sauli syrjäyttää sen. Kohta kaikki kulkee pers**t paljaina ja se on feministien vika.Sanotaan että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat on tottuneet raaempaan esitystapaan, jota nuoret kauhistelee, ja kun nuoret on vallassa, niin heitä kuunnellaan -> ja kauhistellaan sitä vanhijen vanhakantaista esitystapaa.
Asiahan voi olla täysin sama. 2 eri tyyliä:
"-Sanna voisi miettiä, onko pääministerille farkkushortsit sopiva vaate julkisille paikoille, ja hänellä olisi ehkä hyvä jättää joskus jotkut festarit väliin"
TAI
"-Sanna ei osaa pukeutua ja se bilettää jatkuvasti ku viimestä päivää"
Tuon jälkimmäisen tyylin omaavia tunnen paljon. He ovat silti vaatimattomia, mukavia taviksia, jotka eivät tekisi kärpäsellekään pahaa.
On harhaluulo, että jälkimmäinen lause aina sylkäistäisiin vihan vallassa.
Sä targetat ihmisiä vuorotellen. Nyt on tää vaan vuorossa. Se, et se kertoo susta mielipiteensä, on ihan oikein sulle. Kuinka monta kertaa mekko pyys sua lopettasn sen suvakiksi haukkumisen, ja haukkuko se sua koskasn. Eipä tainnut.Jos sulla on aikaa, niin kaivapas ne ketjut jossa olen sille motkottanut: Alepa on aloittanu haukkumisen AINA ensin. Se ei vaan yksinkertaisesti kestä lukea persumaisia tekstejä.
Vaikka mä en ei-vassaritekstejäni ("ma_mutusta pitäisi hillitä" tms) todellakaan osoita hänelle tai kenellekään henkilökohtaisesti.
Hei, sulla on menny mun opit perille! Noinhan ne asiat menee.Ja se, kuinka sä sen sanot on: sannalla oli farkkushortust jalassa. Nyt ei ole enää auktoriteettiä. Poliisi kaatuu. Kaikki vihervassarianarkistit aiheuttaa naailmanlopun. Sannalla on luiseva pers* ja nautit, kun sauli syrjäyttää sen. Kohta kaikki kulkee pers**t paljaina ja se on feministien vika.
Ei toi mitään roisia ole. Se on juoruammien pahinta ulinaa.
Mua kiinnostaa poliittiset keslustelut. Mut ei tälleen, et kun kertoo ajatuksen, niin echo kulkee perässä haukkumassa.Ei minua kiinnosta aloittaa poliittisia keskusteluja tällä palstalla varsinkaan. Olen sitä mieltä asioista, mitä olen, enkä koe tarvetta jakaa mielipiteitäni muutenkaan paljon, saati tällaisella palstalla. Mieluiten keskustelisin ihan esim. perheasioista, tavallisista ihmissuhteista, arjen asioista. Ilman, että joku tunkee väliin jotakin, mikä ei liity asiaan. Sitä tapahtuu valitettavan usein ja usein se on yksi ja sama häirikkö.
Mekon kans ollaan hyvissä väleissä.Sä targetat ihmisiä vuorotellen. Nyt on tää vaan vuorossa. Se, et se kertoo susta mielipiteensä, on ihan oikein sulle. Kuinka monta kertaa mekko pyys sua lopettasn sen suvakiksi haukkumisen, ja haukkuko se sua koskasn. Eipä tainnut.
Se mun pointti oli vika lause, kiitos vain..?Hei, sulla on menny mun opit perille! Noinhan ne asiat menee.
Pienistä puroista tulee suuri virta.
Emmää nyt oo kulkenu perässä haukkumassa.Mua kiinnostaa poliittiset keslustelut. Mut ei tälleen, et kun kertoo ajatuksen, niin echo kulkee perässä haukkumassa.
Poliittiset keskustelut voi olla kivojakin. Mulla on aika avara katsonta kaikkeen ja pohdin asioita joka kannalta. Mut ei mihinkään ääriajatteluun, kuten palstan konservatiivi-trolli-persut tekee. Se ei ole mitään pohdintaa, vaan öyhötystä ja jopa vääristely-valehtelua. Ellei täl porukalla ole oikeesti niin heikko yleissivistys. Ei siinä paranneta maailmaa, tai mietitä, vaan se on tosi ahdasmielistä panettelua. Siis erona siihen, mitä poliittinen keskustelu voi olla.
Se vertaus oli samaa luokkaa sun lukemattomien maailmanloppujen ja pyll*farkkujen kans.Mekon kans ollaan hyvissä väleissä.
Ja mulle saa suuttua ja sanoa asioista, vaikka massamurhaaja-vertaus oli kyllä teikäläisiltä tänään/eilen rimanalitus, kun kyse oli kuitenkin vain pm:n shortsien ja huomiohakuisuuden kritisoimisesta.
Mutta en oo saanu vieläkään vastausta siihen, miksi ma_mutusta kritisoivia saa sanoa ras_seiksi, jos ketään ei saa sanoa suv_akiksi?
Tietäisitkö sinä vastausta siihen probleemiin?
Katso multa myös lainaamasi viestin vika lause. Se on se mun pointti tässä kaikessa.Se mun pointti oli vika lause, kiitos vain..?
Olet.Emmää nyt oo kulkenu perässä haukkumassa.
Ja jos sanoo eriävän mielipiteensä persupalstalla, niin joko mä tai muu ei-vassari vastataan, mut onko se yllätys?
Mä ihan itse perustin Marin&pöksy-keskustelun. Siinä muut haukkui mun perässä.
Pitäiskö sen kiinnostaa?Katso multa myös lainaamasi viestin vika lause. Se on se mun pointti tässä kaikessa.
Hmm...oletko Forever Mulan? Rettelöintityyli on tutunoloista...Se vertaus oli samaa luokkaa sun lukemattomien maailmanloppujen ja pyll*farkkujen kans.
Hä? Kuka sua on sanonu rass-eksi? Mekko? Ha! Voitte olla hyvis väleis, mut haukut sitä silti. Sä vedät vähän yli, jos haukut täällä muita siksi, että joku muu haukkuu jotakuta toista jossain muualla. Vähän teiniä.
Hmm, pitäiskö sun pointtien kiinnostaa?Pitäiskö sen kiinnostaa?
Mä kerroin sen sulle noin neljä vuotta sitten sen rass-suv-jutun. Samalla, kun käytiin läpi sitä, et haukut/targetat toisia ja sä vastasit, et kerrot vaan sun mielipiteen. Ja et moni on sun kans samaa mieltä. Muistatko?Mekon kans ollaan hyvissä väleissä.
Ja mulle saa suuttua ja sanoa asioista, vaikka massamurhaaja-vertaus oli kyllä teikäläisiltä tänään/eilen rimanalitus, kun kyse oli kuitenkin vain pm:n shortsien ja huomiohakuisuuden kritisoimisesta.
Mutta en oo saanu vieläkään vastausta siihen, miksi ma_mutusta kritisoivia saa sanoa ras_seiksi, jos ketään ei saa sanoa suv_akiksi?
Tietäisitkö sinä vastausta siihen probleemiin?
Keitä kaikkia targetan???Olet.
Tää on perhepalsta. Muut karkotatte pois. Targetat niitä vuorotellen.
Nii... Et sekö sit mitä,? , et joku haukkuu sun perässä.