Elämänkerta/Alepa/Tarina-harmaa! Heitän sulle haasteen. Kehupa jotakuta persupoliitikkoa.

vierailija
Hmm...oletko Forever Mulan? Rettelöintityyli on tutunoloista...

Mun muistin mukaan olen 2 otteeseen sanonu Mekkoa suv_akiksi, ainaki toisella kerralla pahoittelin. Loput 99,99 % kommunikaatiostamme ollaan väleissä. Kannattaa joskus lukea The Ketjua.

Sekin sanoi mun kirjoitusten olevan paskaa, et sä siitä harmistunut? Onko sulla kaksoistandardit?

Ketjulainen ei ihan heti hauku toisen kirjoitusta paskaksi, siihen on korkea kynnys, ja se oli verisempi loukkaus kuin mitä täällä isolla puolella joku harmaa ja musta länkyttää toisilleen.

No sä voit sanoa että joo, jopa ikirauhallinen Mekkokin hermostui muhun koska olen niin gauhia - mutta edelleen, mä en näe nimitystä suv_akki niin pahana, koska kaikki hokee rasserasserasserasserasse koko ajan maah_anmuuttokriittisille.

Mutta jos olet niin huolissasi mun ja Mekon väleistä, niin voihan @Boobis tulla kertomaan, miten on.
Mulan on joku, joka on ollu täällä, kun mä en ole. Palstapesukin huutelee sen perään välillä. Ei tosin mulle, vaan muille. Kuulostaa jännältä keissiltä.

Kuka hokee rasserassetasse ja missä? Mä en ole nähny täällä kertaakaan. Joku muu jossain muualla ja sä tuut tänne kaataan sun pahan olon muiden päälle vuorotellen. Teini.
 
Mä kerroin sen sulle noin neljä vuotta sitten sen rass-suv-jutun. Samalla, kun käytiin läpi sitä, et haukut/targetat toisia ja sä vastasit, et kerrot vaan sun mielipiteen. Ja et moni on sun kans samaa mieltä. Muistatko?
Sit uudestaan pari vuotta sitten, ja sanoit, et muutkin tekee niin.

No, nyt muutkin on sitä mieltä, et sä öyhötät ja muut on tästä samaa mieltä. Eli varmaan täs jutus on nyt pointti. Vai keksitkö uusia tekosyitä?
Tuleeks ellu tai lissu kohta puolustaan sua? Tai se harmaa, joka on tavannu teitä irl ja ootte oikeesti tosi kivoja?
Harmittaako sua kun Ellu tai Lissu puolustaa joskus mua (me ei ees olla kolmistaan puhuttu mitään pitkään aikaan)?

Mä en puolustajaa tartte eikä E&L:n tartte olla mun kans samaa mieltä, mut risooko se että joku on mun kans samaa mieltä?

Mikä ihmeen harmaa joka on tavannu meidät? Oon nähny tasan yhtä harmaata vuosia sitten, mut se ei liittyny Elluun ja Lissuun.
 
vierailija
Keitä kaikkia targetan???

Mä en ees muista esim.Alepan olevan edes palstalla kun mietin ihan muita juttuja, kun kirjoitan jotain ei-vassaritekstiä.

No Alepa pistää sen jälkeen kitkerää settiä puskista koska ei tykkää persuilusta ja haukkuu mua ilkeästi, ja kahnaus on valmis.

Kerro, keitä muita targetan.
M1ehen kans meillä on ihan kaverillista naljailua, pau_laa toppuuttelen ihan ystävällisesti sillon ku sillä lähtee mopo käsistä.
Ketä täs nyt on ollu viimisen n5v aikana. Juujuu, kiellät kaikki ja vaadit todisteita. Ei mitään uutta, niin teit viimeksikin.
 
vierailija
Harmittaako sua kun Ellu tai Lissu puolustaa joskus mua (me ei ees olla kolmistaan puhuttu mitään pitkään aikaan)?

Mä en puolustajaa tartte eikä E&L:n tartte olla mun kans samaa mieltä, mut risooko se että joku on mun kans samaa mieltä?

Mikä ihmeen harmaa joka on tavannu meidät? Oon nähny tasan yhtä harmaata vuosia sitten, mut se ei liittyny Elluun ja Lissuun.
No nyt sulla alkaa taas lyödä yli.
 
Mulan on joku, joka on ollu täällä, kun mä en ole. Palstapesukin huutelee sen perään välillä. Ei tosin mulle, vaan muille. Kuulostaa jännältä keissiltä.

Kuka hokee rasserassetasse ja missä? Mä en ole nähny täällä kertaakaan. Joku muu jossain muualla ja sä tuut tänne kaataan sun pahan olon muiden päälle vuorotellen. Teini.
Jännä juttu, kun epäilen jotakin Mulaniksi, niin keskustelu loppuu kuin seinään. Mulanilla oli aika helposti havaittava keskustelutyyli, joka ei osannut pysyä kohtuudessa, vaan ne hänen väitteensä lähtivät aina ihan lapasesta. Keksi jonkun kuvitteellisen asian, jota vastaan olisi pitänyt puolustautua. Tähän en suostunut ja neiti otti nokkiinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m1es
vierailija
Mua kiinnostaa poliittiset keslustelut. Mut ei tälleen, et kun kertoo ajatuksen, niin echo kulkee perässä haukkumassa.
Poliittiset keskustelut voi olla kivojakin. Mulla on aika avara katsonta kaikkeen ja pohdin asioita joka kannalta. Mut ei mihinkään ääriajatteluun, kuten palstan konservatiivi-trolli-persut tekee. Se ei ole mitään pohdintaa, vaan öyhötystä ja jopa vääristely-valehtelua. Ellei täl porukalla ole oikeesti niin heikko yleissivistys. Ei siinä paranneta maailmaa, tai mietitä, vaan se on tosi ahdasmielistä panettelua. Siis erona siihen, mitä poliittinen keskustelu voi olla.
Kiitos kommentista. No juu, kyllä.minuakin ne kiinnostavat, mutta ilmapiiri on mennyt monin paikoin niin ikäväksi, etten niin kovin mielelläni halua lähteä mukaan keskusteluun somessa ja täällä ainakaan, juuri mainitsemistasi syistä.
 
vierailija
Jännä juttu, kun epäilen jotakin Mulaniksi, niin keskustelu loppuu kuin seinään. Mulanilla oli aika helposti havaittava keskustelutyyli, joka ei osannut pysyä kohtuudessa, vaan ne hänen väitteensä lähtivät aina ihan lapasesta.
Hah, minuakin olet luullut Mulaniksi. Ehkä keskustelu päättyy juurikin tuollaiseen päättömään "tietoon". Viimeistään siinä vaiheessa tajuaa ettei kanssasi voi keskustella
 
vierailija
No, kerron, vaikka joku alkaa kuitenki sivusta-loukkaantua Alepan puolesta.

Siis on joku Anna-palstan sulkemisen jälkeen tänne tullu, koulutettu eläkeläistäti, joka on aiemmin saanu lisänimen "Alepa-täti", en tiedä miks.

Kertoilee ketjussa ku ketjussa usein päivästään "Luin lehden. Katsoin telkkarista A-Studiota jne".
Minä kutsun häntä sekopääksi kun tekstinsä pomppii ihan hervottomasti vailla mitään asiayhteyttä lauseiden välillä.

Ei varmaan tosiaan ole enää työelämässä, tuo aikalailla ADHD täti
 

Yhteistyössä