Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ja jos me nyt ostetaan tuo talo jota suunnitellaan niin siellä pihalla on kiva tinttaroida se päällä....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jep :heart: hiano ol
Jaa mitä hommia?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Poistun taas vaseen ja jatkan hommia..
Vähärasvaista pizzaa? *havahtuu* Kerro lisää?Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Lapset nukkuu ja tarttis kehitellä jotain syömistä...pizzaa? Tein tänään sellaista vähärasvaista aika paljon joten syötävää riittää!
No siis ensin täytyy todeta et olen tosi huono kokki . Ja ne mun pizzat sisälsi tällä kertaa tonnikalaa (vedessä säilöttyä ) , vähärasvaista juustoa ja sitten niitä perusjuttuja eli oliiveja, tomaattipyrettä, herkkusieniä, mausteita ja ketsuppiakin. Kyllä se tais silti aika rasvapommi olla mut verrattuna siihen millaista pizzaa yleensä teen niin se oli vähempi rasvainen .Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Vähärasvaista pizzaa? *havahtuu* Kerro lisää?Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Lapset nukkuu ja tarttis kehitellä jotain syömistä...pizzaa? Tein tänään sellaista vähärasvaista aika paljon joten syötävää riittää!
Lots of kaikkee..Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Jaa mitä hommia?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Poistun taas vaseen ja jatkan hommia..
Syömistä kannatanAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No kyl..Mie tässä mietin että jokohan menis nukkuu vai söiskö vielä jottain ja kattois Täydellisiä naisia dvd:ltä vai mitä..
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä ajattelin mennä cityn sättiin ku tääl ei tapahu mitään...