selma :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kerron huomenna yv:lläAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:noh??
selma :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kerron huomenna yv:lläAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:noh??
Mä jotenkiiiii arvasinAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:casalle menen kohta puoliin väsäilemään sitä mun pukua
eipä mun elämä pyöri minkään muun ympärillä ku tuon :|Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä jotenkiiiii arvasinAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:casalle menen kohta puoliin väsäilemään sitä mun pukua
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:eipä mun elämä pyöri minkään muun ympärillä ku tuon :|
Juu paitsi aurinkoisessa tuulettomassa paikassa on kuuma! Tännnekin kyllä tuli jo jotain pilviä!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:On... Vaikka olis kesä, kalenteria kun kattoo, jos kattoo ulos ja mittaria on alkukevät. Perhanan kylmä..
Sama homma, mutta ei luonnistu :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Tarttis pestä pyykkiä ja siivota yläkertaa |O .
Mä tykkäsin siitä, rauhoitti mua ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Pitäisköhän mun ostaa sellainen kotidoppler sydänäänien kuunteluun???? Rauhoittaisko se mun mieltä? Vai onko rahanhukkaa?
Kattelin tuolta huutonetistä ja pyysivät siellä niistä melkein yhtä paljon kuin uusista niinpä jäi huutamatta. Uusia saisi tuolta raskauskeijusta tilaamalla ja ovat nyt tarjouksessa.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä tykkäsin siitä, rauhoitti mua ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Pitäisköhän mun ostaa sellainen kotidoppler sydänäänien kuunteluun???? Rauhoittaisko se mun mieltä? Vai onko rahanhukkaa?
Missähän se on, oisin voinut myydä...
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Nyt täytyy kyl mennä pyrittämään sitä pyykkiä!!! :wave: