:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave:
On niin kuumat ilmat ettei jaksa ees sutista..Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Johan on hiljaanen sutinapino nykyisin...
Miksi sää oot puonnut kelkasta? En mäkään oo kelkassa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Hiljaista on. Mä olen lopetellut, kun olen jotenkin pudonnut kelkasta.
Joo niin kai. Mutta kyllä tää hiljeni jo ennen lämpöä ja kurpasia.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tää on tämmöstä .... kesä ja kärpäsiä
Joo niin kai. Mutta kyllä tää hiljeni jo ennen lämpöä ja kurpasia.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tää on tämmöstä .... kesä ja kärpäsiä
Jokos katsoit millasen kivan asun oon tehnynnä???Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joo niin kai. Mutta kyllä tää hiljeni jo ennen lämpöä ja kurpasia.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tää on tämmöstä .... kesä ja kärpäsiä
Jep :heart: hiano olAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Jokos katsoit millasen kivan asun oon tehnynnä???Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joo niin kai. Mutta kyllä tää hiljeni jo ennen lämpöä ja kurpasia.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tää on tämmöstä .... kesä ja kärpäsiä
Ja jos me nyt ostetaan tuo talo jota suunnitellaan niin siellä pihalla on kiva tinttaroida se päällä....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Jep :heart: hiano ol