Eläköön miehet, jotka auttaa siivoamisessa!

  • Viestiketjun aloittaja Rähinä-Reetta
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26104573:
Moni mies varmaan nykymaailmassa pitää essua siitä pakosta, kun ei ole muutakaan tekemistä jaossa. Kuten Rytkäätyksenkin mies varmaankin tekee.
Ei pidä essua mutta ruokaa laittaa tosi mielellään. Paitsi niinä iltoinan kun rassaa pärrää kesäkuntoon. Tai käy metsällä. Meidän neiti, siivoo ja hoitaa lapsiakin! :O
 
Lunatic
Täytyy ihmetellä, jos sellasia miehiä on oikeesti vielä tänäpäivänä, jotka eivät siivoa.:O
Minä opin jo kotoa mallin, että miehet ja naiset siivoavat molemmat, tekevät kotihommia molemmat.
 
Rähinä-Reetta
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;26104604:
Ei pidä essua mutta ruokaa laittaa tosi mielellään. Paitsi niinä iltoinan kun rassaa pärrää kesäkuntoon. Tai käy metsällä. Meidän neiti, siivoo ja hoitaa lapsiakin! :O
Nyt puhutaankin töiden jakautumisesta, ei harrastusten.
 
Rähinä-Reetta
Täytyy ihmetellä, jos sellasia miehiä on oikeesti vielä tänäpäivänä, jotka eivät siivoa.:O
Minä opin jo kotoa mallin, että miehet ja naiset siivoavat molemmat, tekevät kotihommia molemmat.
Kyllä munkin mies siivoaa tarvittaessa. Meillä vaan tapahtuu paljon muutakin, ja siivoilut on pääasiassa mun homma, mikä tuntuu olevan jotenkin käsittämätön asia joillekuille. Mies AUTTAA jos niin haluan. Mitä sitten?
 
Rähinä-Reetta
[QUOTE="vieras";26104719]Mä en vois kuvitellakkaan huolivani miestä, joka ei kotitöitä tekisi. Jos minä voin vaihtaa renkaat, kolata ja leikata nurmea, niin mieskin voi siivota ja kokata.[/QUOTE]

Kyllä muakin haittaisi jos se makaisi vaan sohvalla samalla kun mä teen kotihommia. Jos se on vaikka kaivamassa tierumpua sillävälin, niin sitten ei haittaa. Vaihto varmaan onnistuisi, mutta oon sen verran neiti, etten ihan kaikista rapahommista niin perusta.
 
Täytyy ihmetellä, jos sellasia miehiä on oikeesti vielä tänäpäivänä, jotka eivät siivoa.:O
Minä opin jo kotoa mallin, että miehet ja naiset siivoavat molemmat, tekevät kotihommia molemmat.
meiltä löytyy yks... :whistle: eikä haittaa, mä en oo töissä ja mies on, eli töitä tekee hänkin, ei tosin kotona. mun "työ" on tällä hetkellä kodin ja lapsen hoitaminen :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26104666:
Kyllä munkin mies siivoaa tarvittaessa. Meillä vaan tapahtuu paljon muutakin, ja siivoilut on pääasiassa mun homma, mikä tuntuu olevan jotenkin käsittämätön asia joillekuille. Mies AUTTAA jos niin haluan. Mitä sitten?
Miehesi on kotiloinen. Ikävää ettet sitä näe, onko pääsi perseessä..?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26104573:
Moni mies varmaan nykymaailmassa pitää essua siitä pakosta, kun ei ole muutakaan tekemistä jaossa. Kuten Rytkäätyksenkin mies varmaankin tekee.
Mitä sä rupesit oikein vittuilemaan siinä? Onko hienoa olla naispuolinen sovinisti? Ihme tyyppi oot kyllä. Maalta?
 
Rähinä-Reetta
[QUOTE="vieras";26105034]Mitä sä rupesit oikein vittuilemaan siinä? Onko hienoa olla naispuolinen sovinisti? Ihme tyyppi oot kyllä. Maalta?[/QUOTE]

Vittuilin takaisin. Voin mäkin ihan pää perseessä sanoa, että säälin teidän miehiä joille ei enää miesten töitä löydy.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26105049:
Vittuilin takaisin. Voin mäkin ihan pää perseessä sanoa, että säälin teidän miehiä joille ei enää miesten töitä löydy.
Ai oikein miesten ja naisten työt. Joopa joo, eläkööt vaan teille. En todellakaan vaihtaisi sun kanssa osia, koska mun mies tuli just miesten töistä, haki lapset ja alkaa kohta tehdä ruokaa. Sille mä sanon eläköön, siinä vasta mies!

Meillä saa nainenkin olla kipeänä, niinkuin minä nyt olen.
 
[QUOTE="vieras";26105073]Miten sitten kun menet töihin, alatko vaatimaan mieheltäsi osallistumista?[/QUOTE]

kyllä mies on sanonut että kun molemmat on töissä osallistuu hänkin kotitöihin, saas nähdä ;) mä tykkään siivota joten eipä mua hirveästi haittaa viakka mies ei osallistu, kotityöt eivät kuitenkaan ole hirveän vaativia.. :D
 

Yhteistyössä